Areena: Keskustelua Tapparan ottelutapahtumista

Tähän ollaan saatu selitykseksi jonkun turva kaiteen puuttuminen mikä tuossa välissä pitäisi olla. Ja sekin kuulemma sen takia jos yläriveillä tapahtuu jotain niin sitten sieltä ei könytä koko katsomoa alas asti. Itse kyllä olin ja olen edelleen sitämieltä että paljon enemmän käy kipeetä kaatua siihen penkkirivien väliin tai niiden päälle

3 tykkäystä

Mun mielestä Tapparan ottelutapahtuma on kehittynyt kokoajan ja aletaan olla jo melko hyvällä tolalla.
Mutta nuo jatkuvat välijuonnot, jossa käsketään tehdä sitä tai tätä “CAMOON TIIKERI NYT TANSSIMUUVIA KEHIIN!!!” - Niin ei. Toi ei lähde, eikä sen tarvikkaan lähteä.
Oma mielipide on se, että se tunnelma nousee ihan itselläänkin jos pelikatkolla tulee hyvää musiikkia mielummin kuin jotain automainoksia tai välikiljahduksia.
Ja näistä kahdesta “häiriötekijästä” ymmärrän mainosten tarpeellisuuden, mutta välispiikit ei anna mitään.
Halpa-Halli ruletti menköön, mutta emoji- ja tanssikamerat oikeasti sitten ens kaudeksi pois.
Keskitytään siihen olennaiseen ja jätetään sirkustemput vähemmälle.

11 tykkäystä

Erätauoille ensi vuodelle joku tarkkuus laukaus skaba. Mä lupaan mennä nöyryyttämään itseni.

5 tykkäystä

Mun mielestä nää on ollut hyvä lisä, kun jengi tuntuu lähtevän näihin messiin. En itte kyä osallistuis mutta mukava niitä on ollut kattoo. Eli täältä :+1:t3: näille!

11 tykkäystä

Itsekin oli skeptinen. Mutta nämä toimivat ja ovat löytäneet oman kohderyhmänsä. Hauska ja toimiva juttu, emojicamiin voisi tosiaan olla joku lapsille suunnattu ilmoittautumisportaali.

Ja näin yleisesti, jos huomaat ettet itse kuulu kohderyhmään niin se ei välttämättä tarkoita etteikö joku muu tykkäisi siitä.

14 tykkäystä

Kenelle tuo kaide homma mahtaa kuulua? Ihan vaan, että oisko markkinarakoa? Lupaan toimittaa alle puolessavuodessa mikä nyt mennyt :joy:

1 tykkäys

Erätaukokelloa ei välttämättä heti huomaa, mutta sellainen kyllä katsomosta löytyy. Kello näkyy siis molempien päätyjen led-nauhalla.

1 tykkäys

No perhana, en osannut kyllä katsoa. Istuin päädyssä, eli en ees tiedä näinkö sinne toiseenpäähän. Kuutiolta etsin.

2 tykkäystä

Ois kiva kun löytyis myös esim. Yesboxista tai sieltä täältä käytäviltä. Kyllä mä omalta paikaltani nään, kun joukkueet tulee jäälle

4 tykkäystä

Löytyy kyllä, kun osaa katsoa.

3 tykkäystä

Näkyy siellä käytävän / Yesboxin televisioissa

Mulla on ollu väärä TV sitten :joy:

Ihan oikeilta ne näytti kyllä olevan :wink:

1 tykkäys

Ja mitä ilmeisimmin multa vietiin nyt viimeinenkin tekosyy, miks tuun katsomoon aina myöhässä. :face_with_monocle:

6 tykkäystä

Katson jäähykellon noista päädyn tulostauluista, näkyy sieltä helpommin.

3 tykkäystä

Ilveksen kotipelissä jäähyn kesto näkyi hyvin kuution kulmissa.
Sopisi myös Tapparan kotimatseihin tuo. Saa kopioida.

4 tykkäystä

Täällä palstalla on kriittinen ote ottelutapahtumaan, ja niin tietysti pitää ollakin. Jottei totuus kuitenkaan pääse unohtumaan, muistuttaisin kuitenkin myös kaikkia ymmärtämään, että meillä on ihan oikeasti maailmanluokan ottelutapahtuma jo nyt, pienine virheineenkin. Muistetaan, että käynnissä on edelleen se ensimmäinen kausi, ja varmasti halutaan kokeilla erinäisiä asioita, kuten esimerkiksi nuo katsomojuontajat ja mikä heille olisi sopiva rooli.

Olen tässä kevään aikana tuonut halliin ns turisteja, ja joka kerta heidän kokemus ja palaute on ollut hyvin positiivinen. Eräällä vieraalla suurin huoli tuli siitä, kun paitatykki sorsii fanikatsomoa kiekkoverkon takia. Toinen vieras taas on muuttunut vakikävijäksi, ihan vaan koska tuo ottelukokemus on oikeasti NHL-tasoa. Kannattaa ihan toista joukkuetta, mutta asustelee suht lähellä hallia.

Joo, käytävät on ahtaat, ja välillä ulkona joutuu jonottamaan. Erätauolla ei aina välttämättä ole suoraa näkyvyyttä siihen, paljonko taukoa on jäljellä. Nämä ovat isossa kuvassa aika pieniä ongelmia, joita eivät edes huomaa muut kuin me kriittiset vakikävijät. “Tuularit” ovat huumaantuneet upeasta areenasta, joka tarjoilee upeita elämyksiä ja ihan oikean ottelutapahtuman, jota me kaikki ollaan odotettu viime vuodet. Kaiken kritiikin keskellä kehoitan muistelemaan, minkälainen se ottelutapahtuma oli Hakametsässä. Se on sitä edelleen aika monella liigajoukkueella. Olemme etuoikeutettuja.

37 tykkäystä

Error driven development! Kehitys kehittyy.

Ihan samaa olen mietiskellyt parissa viime pelissä että setti alkaa olemaan aika hyvä. Pieniä viilauksia ja kehityskohteita on, mutta niitä on koko kesä aikaa hieroa. Olen myös miettinyt saataisiinko me täältä jotenkin koostettua toteutuskelpoiset ja perustellut ideat rakenteellisempaan muotoon. Sellainen to-do lista.

Isoin haaste on tämän hyvän kevät-boogien siirtäminen marraskuiseen El Classicoon. Hyvä peli saa kummasti muutkin osa-alueet rokkaamaan, mutta ei siinä välttämättä dance cam nappaa jos SaiPa johtaa 0-3.

Asiakkaita on myös monenlaisia. Lapset viihtyy peleissä pirun hyvin. Vilkkuvalot, camit, arpajaiset ja tanssijat on kaikki ihan parasta priimaa. Keski-ikäinen Hakametsä-jermu voi olla eri mieltä, mutta hallissa on väkeä moneen junaan.

Kevät on myös näyttänyt kuinka keskeinen asia tunnelma on ja sen tekevät katsojat, erityisesti fanikatsomo - muut peesailevat. Se pitää saada täyteen. Parasta olisi jos voisimme puhua fanipäädystä. Siis koko pääty.

16 tykkäystä

Todella tyytyväinen ottelutapahtumaan. On maailmanluokkaa. Iso👍

3 tykkäystä

Lapset kyllä viihtyvät, mutta eivät koko erätaukoa popparijonossa.