Areena: Keskustelua Tapparan ottelutapahtumista

Ei ole. Pitikö sen olla pudotuspeleissä?

1 tykkäys

Tätä piti itsekin kysyä kun sitä niin kovasti mainostettiin. Ei ole naapurinkaan peleihin tuotu tätä hienoa ominaisuutta

1 tykkäys

Kyllä sitä sanottiin että sellanen spesiaali ois pudotuspeleihin tulossa.

2 tykkäystä

Ei se palvelu aivan täydellistä ole Turussakaan, oltiin lauantaina peliä katsomassa A1 K18 ravintola katsomossa ja tilasin toisen ja kolmannen erän tauolla heidän “hienolla” sovelluksella kaksi hampurilais ateriaa suoraan istuma paikoille. No odoteltiin ja odoteltiin, kolme kertaa kysyin asiasta nuorelta tarjoilija tytöltä mutta selvää ei vaan tullut. Lopulta tämä tyttö käski mennä jossakin hallin toisella puolella olevaan hamppari ravintolaan kyselemään asiasta, siis hei asiakas joutuu lähtemään itse selvittämään asiaa JOSTAKIN!! No jatkoerää odotellessa kävin etsimässä tämän kyseisen lafkan, siellä pahoiteltiin asiaa ja tarjottiin ruokia suoraan siitä, itse olin asian hoidosta tai hoitamattomuudesta sen verran käärmeissäni että pyysin heitä pitämään tunkkinsa ja palauttamaan rahat. Ei kyllä minun mielestä ole asiakkaan tehtävä lähteä kiertelemään ympäri hallia ja selvittämään mikä mättää, no tänään oli näköjään rahat palautunut tilille.

Juomat kyllä tuli nopeasti suoraan paikalle tällä sovelluksella, siitä plussaa!

5 tykkäystä

Voisko jäätä käyttää näyttönä erilaisille tilastoille erätauon aikana. Esim. futikseen tauolla grafiikkana kentälle “maalattuna” voidaan näyttää hyökkäysten määrät ja miltä puolelta ovat tulleet. Sit siihen vois ympätä vaikka laukaukset, kiekonhallinta jne.

3 tykkäystä

Saakohan Areenan jättää juomat repussa talteen vai päästääkö järkkärit läpi?

Narikka on turvatarkastukset jälkeen joten en usko että saa narikkaan. En tiedä varmaksi.

Ei päästä läpi. Ei kannata ruuhkauttaa sisääntuloa omilla pulloilla, vaan tinttaa ne juomat kalloon jo jonossa.

3 tykkäystä

Viesti siirrettiin ketjuun: Areena: Oheispalvelut

Tuli eilen konsertissa mieleen että Areenan ansiosta Tappara ja Ilves pystyvät tarjoamaan joka ikiseen matsiin messevämmät valotehosteet kuin mitä maailmanluokan rock-bändillä on. Emme ehkä osaa tarpeeksi arvostaa kuinka kovat Noksun vakiovarusteet ovat esitystekniikan saralla.

Ja konserttilippu maksaa satasen.

9 tykkäystä

Varmasti voisi. Tässä käytännön esimerkki. Näkyy jäässä erätauoilla:

18 tykkäystä

Tässä on vaan se etu noiden jäiden puolella, että Tampereella jää on täys mainoksia.

8 tykkäystä

Jos hallin valot on puolipimeenä, kai sinne siltikin kuvaa saadaan…

Saadaan varmasti. Mietin vaan just esim laukasukarttaa, rinkulat sekottuu mainoksiin.

Ne pysyvät jäämainokset pitäisi saada pois. Ne voitaisiin toteuttaa pelin aikana projisoimalla ne jäähän tauoilla.

Hienonkin hallin saa näyttämään ihan pohjoispohjanmaalaiselta ladolta noilla mainostilkkutäkeillä.

5 tykkäystä

Wow! Missä? En ole itse nähnyt tällaisia vaikka futista tullutkin seurattua aika paljon.

Futiksessa toki vain telkkarin kautta “maalattuna” kentän päälle. Olis pitänyt vähän selventää tuota viestiä :sweat_smile: La liga taitaa eniten käyttää tätä.

Mainosten heijastaminen jäähän on vihoviimeinen asia. Sitten ei erätauoilla muuta tapahtuisikaan.

2 tykkäystä

Eilisessä SHL:n finaalissa panin merkille, että siellä oli erätauon ajan jäämainokset oli valokeilassa. Ei niitä mielestäni siihen heijastettu…

Jos niitä jäämainoksia alettaisiin projisoimaan jäähän joskus erätauolla, se todennäköisesti laskisi niiden mainosten arvoa ja suorassa suhteessa seuran niistä saamaa tuloa. Silloinhan ne mainokset eivät olisi näkyvillä kuin sille harvalukuiselle osalle yleisöstä, joka istuu erätauot katsomossa. Pois jäisi ne käytävillä notkuvat sekä suurempana ryhmänä telkkarin katsojat. Nythän ne mainokset näkyy telkkarissa koko pelin ajan. Tuolla muutoksella katoaisi käytännössä koko tv-arvo noilta mainoksilta.