Areena: Saapuminen

Toi on myös hyvä. Kääntyminen Pyynikin suunnasta tullessa ennen Ratinaa oikealle ja Viinikan suunnasta tullessa vasemmalle heti Ratinan parkkihallin rampin jälkeen.

1 tykkäys
9 tykkäystä

Hyvä Tampere! Kaikilta ei onnistuisi pe-la kaltaisten paikallispelien jälkeen!

4 tykkäystä

Ennen eilistä peliä, noin 15:30, tuli käveltyä Sorin aukiolta Aleksanterinkatua pohjoiseen, ja se oli ihan tukossa autoista. Poikkikaduilta autot eivät päässeet millään kääntymään sille, elleivät Aleksilla olevat autoilijat antaneet tilaa. Mietin siinä, mahtoiko johtua tämä ruuhka juurikin pelistä?

Käyköhän kausari ja otteluliput matkalippuina myös CHL:n kotipelissä nyt tiistaina? Ei ainakaan mainittu asiasta tässä uutisessa kun puhutaan vaan loppuvuoden liigaotteluista :thinking: @Aapez ?

Tapparan ja Ilveksen loppuvuoden liigaotteluiden kaikki liput ja kausikortit sisältävät ottelupäivänä matkaoikeuden Nysse-liikenteen busseissa ja ratikoissa.

2 tykkäystä

Nysse-alueen junaliikenteessä ottelulipuilla voi matkustaa Tampereen Kannen areenalla pelattavina pelipäivinä: 3.12., 4.12., 8.12., 13.12., 20.12. ja 26.12.

Tämän mukaan todennäköisesti ei.

Toimii

1 tykkäys

CHL peli ei ole liigaottelu joten eikös tämä nyt ole yksikäsitteinen asia. Växjö pelissä ei käynyt, tuli silloin kokeiltua.

1 tykkäys

Tällä hetkellä vain liigaottelut. Sopimus on tehty kolmikantana Tapparan, Ilveksen ja Kaupungin kanssa niin tästä syystä vain liigaottelut tällä hetkellä tässä ensimmäisessä pilotissa. Seuraavassa vaiheessa varmasti mukana jos ja kun varsinainen sopimus syntyy.

Olen avannut neuvottelut myös huomisen osalta, ilmoitamme kyllä mikäli saisimme toteutumaan.

21 tykkäystä

Oma lähin bussilinja (n. 150m) on ratikan myötä muuttunut siten, että areenaa lähin pysäkki on Sorin aukiolla, en valita. Paluumatkallekin pääsee samasta kohdasta ja hallilla voi lämpimässä ottaa oluen ja tarkistaa, että koska se bussi tulee.

1 tykkäys

Jep, tämä pitää varmaan paikkansa. Kuitenkin kun ajoin parkkihallia kohti, niin se lähin parkki, tien toisellapuolella, areenaa näytti vihreetä ja autoja meni sisään. Tämä tilanne noin 40 minuuuttia ennen kahdeksaa.

Oisko tuo perinteinen parkkikammo pysäköintitaloissa vähän etukäteen värittänyt pysäköintijuttuja. Kun tulet keskelle kylää, niin aina se jotain maksaa. Itse olen aivan hurjan positiivisesti yllättynyt keskustan pysäköinnin ja liikennöinnin toimivuudesta. Sama juttu hallin toiminnoista, toimineet hyvin.

Kun on nilkassa perinteiset “nilkkarallit” ottanut nuoruudessaan monta kertaa, arvostaa kovasti että pääsee areenalle näppärästi.

4 tykkäystä

Onko kellään ollut ongelmia itse parkkeerauksen kanssa. Itse käytän Moovy sovellusta parkkihalleissa. Sovellukseen yhdistetään luottokortti, auton rekkari ja muuta et sitten tarvitse. Auton rekkari tunnistetaan puomilla tullessa sekä lähtiessä, eikä tarvitse käydä automaatilla maksamassa Maksu menee luottokortilta. Toimii todella hienosti ja nopeasti. Suosittelen.

Kyselen kun olen pari kertaa nähnyt puomilla pitkän jonon hallista ulos ja kuskin soittavan asiakaspalveluun. Mikä näissä on ollut syynä?

Ite en viime vai toissa viikolla päässyt pihalle. Varmaankaan ei ollut Moovy naksahtanut sisään ajaessa päälle vaikka pitäisi. Muuten on toiminut ja tuo oli siis Aseman P-talossa.

Oli ongelma kun satoi lunta ja rekisterikilpi oli liian sotkuinen. Lumiharjalla pyyhkäsy ja puomi aukes.

1 tykkäys

Ittellä on toiminut jopa paremmin kuin junan vessa. :grin:

1 tykkäys

Saapumisessa ja lähtemisessä olen todella kateellinen työkaverille, joka asuu Kissanmaalla TAYSin aluetta vastapäätä Teiskontien yli niin ei tarvitse edes miettiä vaihtoehtoa ratikalle.

1 tykkäys

Vielä ainakin tänään pitäisi kausikortti (ja ottelulippu) käydä matkalippuna julkisissa. Junalla pitäisi tänään peliin tulla ja vähän vielä noviisi sen käytössä olen.

Nyssen sivuilla on seuraava ohjeistus: Matkaoikeus vahvistetaan näyttämällä ottelulipun QR- tai viivakoodia lippulaitteen pohjassa olevaan lukijaan aina kyytiin noustessa, myös vaihtomatkoilla. Bussissa ja ratikassa laite löytyy sisäänkäynnin läheltä. Junamatkoilla lippulaite on asemalaiturilla eli matkaoikeus vahvistetaan jo ennen junaan nousemista.

Kertokaa siis viisammat, missä Tampereen rautatieasemalla on tämä Nyssen lippulukija?

Eiköhän se siellä asemalaiturilla ole niin kuin muillakin asemilla. Esim Nokialla. Se lukee sitten lippua aika huonosti voi joutua monta kertaa yrittämään. Kaukojunaan jos hyppää niin siellä konduktööri lukee sen lipun.

Ja kannattaa aikatauluissa huomioida että matkustusoikeushan menee oikeasti niin että se alkaa 3 tuntia ennen ottelua ja päättyy 5 tuntia ottelun ALKAMISEN jälkeen. Mm Tapparan sivuilla väitetään ihan jotain muuta. Tässä linkki mistä selviää tuo oikea voimassa olo aika.

Toivottavasti tästä tehdään nyt kerralla jatkuva käytäntö.

19 tykkäystä

Hyvä näin. Hämmennyin kyllä kun ainakaan Popedassa ei joukkoliikennelippua ollutkaan. Kyllähän sen pitäisi kuulua kaikkiin lipullisiin juttuihin Areenassa, surkeaa ettei ole.

3 tykkäystä