Elikkäs elikkäs…
Ketä pännii kyllä ihan silmittömästi.
Lisäksi tällä hetkellä silmiin osuu yhdyssanoja, jotka pitäisi kirjoittaa erikseen: hyväolo, kovakipu, suomenkieli.
Kolmantena mainitsen sellaisten verbien, jotka päättyvät -ata, väärinkäytön. Mä en halua halaa, pelaa, lupaa…
30.5 oon näköjään todennut saman sanan ärsyttävyyden…
Tyttöystävä oli jättänyt jääkaapin oveen viestin. “tää ei enään toimi”
Ja hyvin toimi, olut oli oikein mukavan kylmää. Ja tää nyt oli vitsi, mut toi “enään” on niitä hyvin harvoja sanoja, joiden takia menee pasmat sekasin. Todella ärsyttävää.
Meneekö tunteisiin.
Jonkun kanssa jos on eri mieltä asiasta ja koittaa perustella omaa kantaansa niin toisen suusta tulee meneekö tunteisiin.
No ei mene, koitan perustella asiaani miksi olen eri mieltä, luultavasti tuon kommentin suusta päästettyään vastapuolella loppuu verbaalinen älykkyys.
Vähän vaikuttais siltä, että menee meneekö tunteisiin tunteisiin.
Ei se väärin oo.
“Kyl sä tiiät.”
Nyt alkanut kuulemaan Pirkanmaalla muutamankin suusta ”Tota noinnii” ennen varsinaisen lauseen alkua. Jotenkin yhdistän sen porilaisten hommaks hokee ”tua noi nii” joka kohdassa. Suokoon se heille, mutta tuo viimeaikoina täällä kuultu versio ei oikein iske.
Nähellään.
No ei kai tuollaista edes ole!?
Mun täytyy myöntää, että olen maailman paskin yhdyssanojen kanssa, ja kirjoitan noi jatkuvadti päon helvettiä just laittamalla sanoja yhteen joiden ei luultavasti yhdessä pitäis olla.
Haniböö
Raksu on kyllä ärsyttävä
Isoo sekä kovaa. Lienee siellä Tampereen seudulla yleistäkin. Nää tuli pojan yhen työpaikan kautta tutuksi…
Kaikki SIKA alkuiset
Eilen noita Super Series pelejä katsoessa korvaan pisti Sebastian Waheebin usein käyttämä sana: “Räpätä.” Esim. “kiekko räpätään kulmaan”
Mulle Waheeb menee sarjaan ärsyttävimmät selostajat evö.
Mulla ei. Sen sijaan Saukkonen menee. Ja Mertaranta.
Voi että mikä onni ja ilo, että juuri tuo kaksikko selostelee menemään kiekkoa (jos kausi pääsee alkamaan), kun maailma suurin piirtein palaa ympärillä. Jonkinlaista synkkyyden maksimointia kai sekin.
Ja jotta tämä liittyisi ketjun aiheeseen, niin pari nopeasti mieleen tullutta Saukkos-fraasia tähän:
- kiekkoa kärkeen
- torstai on toivoa täynnä
- otetaas takaisin, sehän olikin… (kun ei ole ennen hidastusta nähnyt, mitä tilanteessa tapahtuu)
- taas mennään!
Tunnettuutta
Miksi ei voi olla tunnettavuutta?
Pimpelipom @Armas