No niin, vuosi vaihtuu ja taas lupaillaan kovasti. Lyödään tänne statementeja muistuttamaan ja kannustamaan vuoden varrelle.
Mä lupaan olla vetämättä yhtään röökiä tuleva vuotena🥳
Hyvää ja turvallista tulevaa vuotta palstalaisille
Lupaan olla tekemättä uudenvuodenlupauksia. Hyvää alkavaa vuotta kaikille!
Siinähän juuri lupasit
Minä lupaan tämän saman.
Oletteko ennen polttaneet? Nimittäin on helpompi lopettaa jos ei ole vielä aloittanut.
Hyvä ja viisas päätös kuitenkin👍
Hyvää Uutta vuotta!
Ite lupaan nauraa aina paskasta naurua kun Ilves häviää ja kettuila tutuille.
Ei, mutta ei anneta faktojen pilata tarinaa.
Hyvää uutta vuotta 2023!
Tsemppiä siihen! 2020 vuodelle lupasin itselleni saman. 16h päästä tulee kuluneeksi 2v vikasta röökistä!
Onhan tässä kohta 15kk savutonta takana niin ei pitäs tuottaa ongelmia!
Lupaan, kuten monta kertaa ennenkin, etten lupaa mitään.
Jos sähkön hinta on kesällä pudonnut järkevälle tasolle, teen pitkän määräaikaisen sopimuksen.
Lupaan jatkaa tupakkalakkoa, 10 vuotta tulee kohta täyteen. En aio juhlistaa sikarilla.
(Yritin lopettaa varmaan viisi tai kuusi kertaa, enkä onnistunut. Viimeksi päätin vain tehdä lakon koska lopettaminen oli niin vaikeaa.)
Reilu vuosi on viimeisestä savusta ja jatketaan tätä linjaa. Aikanaan olin välissä kolme vuotta polttamatta, mutta yksi pikkusikari kaiken taas muutti.
Eli jatkan lakkoilua myös ensi vuonna. Ja vähennän korvikkeita.
E. Päätin viime joulukuussa pistää tupakan sivuun. Kiitos Nokia Areenan paskan tupakkapaikan.
Minä en ole tupakkalakossa vaan olen lopettanut ja sillä linjalla jatketaan. Taitaa viimeisistä savuista olla noin 8 vuotta.
Lupaan nautti enemmän alkoholia ja lämmittää saunan useammin mökillä. Elää muutenkin riettaammin ja örveltää enemmän.
Oletko pahasti pettynyt, jos et pidä lupaustasi?
Kova yritys vähentää makean syöntiä tulevana vuotena.
Kuluneena vuotena alkomaholin kulutus väheni voimkkaasti.
Mä voin lupaa saman, minkä oon pitkään pitänyt. Lasten aikana en ota alkoholia.
Huonot muistot siitä omasta lapsuudesta.
Hyvää Uutta vuotta kaikille!
Olen hieman pettynyt kyllä. Yhdet sellaiset kännit tänä vuonna että oikeasti krapula, on siinä hyvätkin puolensa . Keväällä huomasin myös että oluen maku ei varsinaisesti muutu vaikka marinoi yli parasta ennen päivämäärän. Saunan sain lämmitettyä 2kertaa vaikka oikeastaan joka viikonloppu kävin mökillä. Unohdin lottovoitoksi vielä laiturin järveen, kun talvi yllätti mökkeilijän