Uudenvuodenlupauksia

Mä laskeskelin et olen 24kk aikana juonut yhteensä 6x niin et olen ollut humalassa! Samaa rataa meinaan alkoholin osalta jatkaa myös tulevina vuosina :partying_face:

2 tykkäystä

Lupaan olla ostamatta lp-levyjä vähemmän tulevana vuonna! Niitä on kuulemma ihan liikaa :smiley: Ja sit se itselle kaikkein tärkein,lupaan pudottaa painoa n. 10 kg!!!

6 tykkäystä

Minulla on pudonnut paino 97kg → 83,5kg maaliskuu-joulukuu välillä (työpaikan vaihduttua).

Lupailin vaimolle että nyt alkaisi riittää painon pudotus :smiley:

5 tykkäystä

Pitäisi päästä samaan.

Mikä on ollut menestysreseptinä ?

Kyllä tässä on roskaruoka jäänyt vähemmälle kuin aiemmin eli ihan elämäntapamuutos sen lisäksi että duuni vaihtui ja nyt tulee töissä liikuttaa enemmän.

Ilmeni että minulla on hyvin korkea LDL(paha kolesteroli) joka todella pysäytti ja aloin miettiä mitä sitä suuhun laittaa :smiley:

8 tykkäystä

Lupaan että en pidä tipatonta tammikuuta :champagne::beers::tumbler_glass:.

1 tykkäys

Lupaukset on tehty rikottaviksi. Siksi en lupaa mitään. Kaikkea pitäis, mutta mennään päivä kerrallaan eteenpäin.

2 tykkäystä

Mää lupaan, että Tappara on myös ensi vuonna Suomen menestynein seura. Kaikilla mittareilla.

8 tykkäystä

18kk liikkumattomuutta teki tehtävänsä. Nyt kun alkaa pääsemään liikkeelle, lupaan oikeasti yrittää napata kaksi kiloa harkitusti pois per kuukausi tammi - kesäkuu välillä. Yrittää lupaan. Itselleni.

9 tykkäystä

Mää lupaan etsiä myös jokaisesta hävitystä ottelusta jotakin hyvää ja seisoa tämän seuran ja joukkueen takana nyt ja aina.

7 tykkäystä

Lupaan voittaa
@SjoenHurja n tenniksessä, @Messi n pingiksessä ja @Treppu n huutamisessa 8.3. Vaasan ladossa. Ei paha kolminaisuus.

7 tykkäystä

Tuo on aika kova setti. Kai saadaan live-stream?

Siis nämä kaikki tehdään 8.3. Vaasan hallissa?

2 tykkäystä

Jälkimmäisen Telia streamaa. Kahden ensimmäisen televisiointioikeuksien myynti on vielä vaiheessa.

4 tykkäystä

Siinä vois paikalliset järkkärit ihmetellä, kun alettais tennisverkkoa pystyttää käytävälle ja alettais palloa lätkimään :thinking::joy:

4 tykkäystä

En nyt tiedä lupauksesta, mutta ajattelin kokeilla vuonna 2023 olla syömättä herkkuja (leivokset, sipsit, karkit, suklaat, pizzat, kebabit, burgerit, jne.).

Tavoitteena katsoa, että tekeekö mieli vielä noita 2024, jos on vuoden syömättä herkkuja.

15 tykkäystä

Ihailtava tavoite! :slight_smile: Vaatii paljon mielenhallintaa. Itse lupasin uudelle vuodelle jatkaa liikuntaa ja syömisen harjoittelua. Tavoitteena monipuolinen liikunta ja hyvä kesäkunto. Vaatii paljon suunnittelua ja sitoutumista itseltä, kun niin helposti selittelee kuinka opinnot vie ajan ja ei muka ehdi. Ratkaisuni on kalenteriliikunta. Tänään luistellaan, huomenna uidaan. Torstaina ja perjantaina kuntopyöräillään.

4 tykkäystä

Onneksi 90-95% ruokavaliosta on ns. kunnossa ja tässä on kyse niiden satunnaisten n. 5% karsimisesta. Tavoite on myös syömisten osalta selkeä, kun ei mitään on ei mitään. Ainoa ehkä vähän hämärämpi tuossa on, että mikä on herkku? Onko esim. joku synttäreillä tarjottu kinkkupiirakka herkku?

Noh, eipä sitä tarvitse niin tarkkaan miettiä. Karsii selkeimmät pois ja katsoo miten miehen käy.

Tsemiä sinne myös omien tavoitteiden kanssa. Liikunnan kohdalla on varmaan parasta, jos saa ne juurrutettua tavoiksi, jossa ne ovat yhtä luonnollisia kuin hampaiden pesu aamuin ja illoin. Helpommin sanottu kuin tehty tosin.

4 tykkäystä

Itseltä ei kyllä onnistuisi. Tosin ei ole kyllä mitään haluakaan.

Melkein uskallan väittää, että ei tule onnistumaan sinultakaan. :slight_smile:

4 tykkäystä

Kiitos lisämotivaatiosta :+1:t2:

Hommaa helpottaa, että nuorempana ennen armeijaa tuli vastaavaa kokeiltua. Miehestä lähti 20kg. Armeijan sotku tosin toi puolet takaisin.

5 tykkäystä