Ärsyttävimmät sanat ja sanonnat evö

Aa no tää ois vissiin pitänyt tietää. Kirjotin googleen meijerikansa mutta sieltä tuli vaan yks hakutulos joka vei ipafoorumille.

1 tykkäys

Bro ja chill. Muijan ala-asteella oleva muksu viljelee noita jatkuvasti! P*erkeleen ärsyttävää!

5 tykkäystä

Mitä lisäarvoa tuo -kin? Inhokki "juurikin ". Turhake, “juuri” riittää.

Se on muuten juurikin näin.

2 tykkäystä

Ugh tai Ugh, olen puhunut on aika tarpeeton lisäys. Taustalla on ilmeisesti Henry Wadsworth Longfellow’n Hiawathan laulu. Olen nähnyt tämän ughin nyt parin päivän aikana ainakin kolmesti eri käyttäjiltä.

En tiedä, mitä muille tuosta tulee mieleen, muta minulle tulee vähän sellainen MINÄ olen puhunut, muut saa kuunnella -tyyppinen asetelma, enkä oikein perusta sellaisesta. Yleensä on tärkeämpää se, mitä sanotaan, kuin se, kuka sanoo – vaikka esim. @Vekki-Keken kanssa en kyllä lähtisi urheiluvammoista vääntämään.

Kenenkään ei kannata ottaa tätä henkilökohtaisesti, vaikka itse joskus tuota käyttäisi. Kieltä tässä funtsin, en sen käyttäjiä.

15 tykkäystä

Treenijumi, tulee lepoedulla (liputus ja tilisi on suljettu määräajaksi :wink: )

Ei sinänsä sana tai sanonta, mutta että puhuu itsestään kolmannessa persoonassa.

Eikös ainakin jotkut keisarit julistuksissaan käyttäneet vieläpä monikon kolmatta persoonaa?

2 tykkäystä

Nyt alkaa tää TUTKAPARi riittää :rage:

1 tykkäys

Selostajilla on kaikki nykyään äärimmäistä. Taisi Mertavaara aloittaa js sopulit perässä. Äärimmäisen jälkeen ei kai ole enään mitään, joten “äärimmäisen hyvä pelaaja” on se kaikista paras. Mutta selostajien mukaan joka pelissä on jotain äärimmäistä.

Vai Mertaranta? Äärimmäisen tärkeä korjaus😀.

4 tykkäystä

Äärimmäinen vielä menee, mutta kun on jo ääretöntäkin. Jos Pekka Puljupalli on äärettömän hyvä pelaaja, niin eikö se tarkoita, että kukaan ei koskaan voi olla yhtä hyvä?

Eikä ole kyse pelkästään selostajista, vaan tuo ilmiö on melko tyypillistä esim. tubettajille ja muille some-influenssereille. Tuli joskus kateltua Pihvimiehen videoita (joista kyllä sinänsä pidin), ja niissä suurinpiirtein jokainen asia oli ihan älyttömän hyvää, siis maku tulee aivan jäätävän hyvin esiin, siis todella mielettömän makuista. Rupes vähän tökkimään.

1 tykkäys

Ensiksikin Pekka pitäisi saada tietysti meille.

Tuo klikkihalukkuus on lähtenyt käsistä, kaikki on pöyristyttävää vähintään. Ikonen joka on pelannut neljä peliä tällä kaudella tuli ” mestari- ikonin” statuksella Tapparaan.

Alkaa terminologia loppua kohta lehdistöltä?

2 tykkäystä

Ja sai tietysti sen mottipäisen sopimuksen.

2 tykkäystä

Kontsa.

1 tykkäys

Mikä on asiayhteys?
Jos jantterin sukunimi on Kontio ja häntä sanotaan Kontsaksi niin en pidä pahana.

2 tykkäystä

Puhuttaessa sisällöstä. Kontentista nääs.

4 tykkäystä

Paska sisältö = köntsä?

11 tykkäystä

”Mutta ei mitään, palaillaan.”

Siis miten niin ei mitään? Jos ei mitään niin pitääkö se erikseen ilmoittaa?

1 tykkäys