Asia, joka "avautui" minulle

Raksilan jäähallissa on liukuovet. Jotenkin ei oikein istu muuhun halliin.

1 tykkäys

Tulkitsinko tekstiä ja otsikkoa oikein?
Ne Raksilan liukuovet kuitenkin avautuivat sinulle?

5 tykkäystä

Terence Hill näyttelee Isä Matteota.

4 tykkäystä

Olen kuunnellut metallimiehenä Amorphista pirun paljon, mutta tänään Amorphis maratonin aikana oikeesti aukes, että Tomi Joutsen on varmasti paras kotimainen metallilaulaja.

4 tykkäystä

Ilves on kuin onkin kevään joukkue, tosin kotimaisessa ”potkupallossa! ”

4 tykkäystä

Kerho on voittanut 2000-luvulla mestaruuden yhtä monta kertaa kuin HIFK ja Jokerit yhteensä.

20 tykkäystä

Kun tämä kausi lasketaan mukaan, niin kerho taitaa olla kolmanneksi paras joukkue Liigassa 2000 -luvulla.

Edellä on vain Kärpät ja Tappara…

4 tykkäystä

Jos Tappara pitää tasonsa ja Colorado vielä vähän parantaa, niin kiekkokeväille tulee vähän pirusti mittaa. Tapparalla pudotuspelit alkanevat jo maaliskuun lopussa ja Stanley Cupia nostellaan yleensä siinä kesäkuun alussa viimeistään. Reilu pari kuukautta pudotuspelikiakkoa on aika paljon.

Onneksi kiakkokevät loppui viime yöhön. Alkoi vähän peruskunto loppumaan jo nyt tässä vaiheessa.

5 tykkäystä

Mä sain muutama kausi takaperin nauttia pitkän kaavan mukaan muutaman kauden Tappara-Pingviinit combolla… ja ei kerenny yhtään tulemaan väsy :wink:

8 tykkäystä

Tajusin, just tästä videosta, että Kerhon voittomaali muistutti hiukan 2003 kevään Essin maalia. Syöttö kulmasta b-pisteelle ja siä oli.

4 tykkäystä

Seuraavissa Tappara-Kärpät finaaleissa tuota kuviota on sitten alettava viljelemään. Kärpissä ei ole näköjään osattu reagoida siihen viimeisen 16 vuoden aikana :wink:

4 tykkäystä

Ilmankos Palolakin epäonnistu, kun Miksa syötti maalin takaa. :confused:

3 tykkäystä

Mähän olen ihan jonne edelleen, mutta tänään liigasopimuksen Helsingin IFK:hon tehnyt Brad Lambert on mua nuorempi. :astonished:

10 tykkäystä

Voi teitä lapsia, kun te ette ymmärrä. Sanon karkeasti, että parhaassa iässä olevista jääkiekkoilijoista 70-80 % on mua nuorempia :smiley:

1 tykkäys

Onneksi itse pysyn vielä ainakin kymmenen vuotta samassa varausikäluokassa maailman parhaan jääkiekkoilijan kanssa, olkoonkin, että on nuorempi.

1 tykkäys

Mä oon valmentanut joukkueita, joissa pelattiin Bradia vastaan E:ssä ja D:ssä.

Missä menee jonnen raja tänäpäivänä?

30-35 vuotta. Riippuu kehityksestä.

6 tykkäystä

Itsehän olen esim. Kuuselaa about kuukauden nuorempi, joten ihan hyvillään voi katsella vielä mitä minun ikäiseni urheilija saa aikaan ja tuntea itsensä nuoreksi. :slight_smile:

Vähän kyllä vaikeaa hahmottaa, että 2000-luvulla syntyneet voi olla jo täysi-ikäisiä.

3 tykkäystä

NHL:ssa pelas viime kaudella kaks mua vanhempaa pelaajaa. Zdeno Chara ja Matt Cullen. Liigassa ei Bäckströmin lopetettua taida kukaan olla syntyny edes samalla vuosikymmenellä mun kanssa… Ihan justiinsa päivittelin, että mun ikänen Aki-Petteri Berg pelaa änärissä!

4 tykkäystä