Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Minäkin jäin tänään vapaalle. Joten äläkää soittako ennen maanantaita. :smiley: Ainakaan työasioissa. Pitää juhlia Tapparan hienoa tulosta koko Juhannus :smiley:

4 tykkäystä

Mikä se tulos on? Vapaat alko mullakin.

1 tykkäys

Kuusi peräkkäistä finaalipaikkaa.

10 tykkäystä

Jep. Hauska juttu, kun lapseni 5v. totesi tänään, että isi koska mennään Tapparan peliin? Vastasin, että syksyllä jahka pelit taas alkaa… Lapseni totesi tähän vaan, että ”niin ja sitten ne taas pelaa siitä isosta palkinnosta!”

Ihan mukavaahan tässä olla Tappara-fani :grin:

31 tykkäystä

Hyvä kasvatus. Mä tykkään. Upeaa duunia. :slight_smile:

9 tykkäystä

Siinä on se tykkäysnappi. En ymmärrä näitä viestejä

3 tykkäystä

Joskus haluaa tykkäyksen lisäksi myös kommentoida :slight_smile:

Tuo viesti sai niin hyvälle tuulelle, että oli pakko tykkäämisen lisäksi tykätä verbaalisesti. Huomioi hyvä kasvatus! :slight_smile:

10 tykkäystä

Popeda Himoksella. Mää ja tapparan miestä odotellessa.

10 tykkäystä

Tää kyllä pikkuisen nauratti…

3 tykkäystä

Toivon onni

Statuksen muutos (pitkäaikais)työttömästä (korkeakoulu)opiskelijaks saa hyvälle tuulelle.

40 tykkäystä

Elämä

9 tykkäystä

Tuo oli Labrysilta kyllä huippuveto tähän perjantai-aamuun. Elämästä kannattaa nauttia, sillä onhan se ihmisen parasta aikaa.
Ja elämästä kannattaa tehdä paras mahdollinen niillä eväillä mitkä kullakin on, ja takaan, että jos yrittää, niin siinä myös onnistuu.

2 tykkäystä

Vanhan kirjallisuuden päivät, Vammala.

Heittämällä paras tilaisuus ladata kirjahylly uudella lukemisella fiktiosta tietokirjallisuuteen. Edullisin hinnoin. Ainoa suurempi ongelma, että aina tulee ostettua hiukan enemmän kuin oli suunnitelmissa

8 tykkäystä

Nämä on hienoja juttuja. Tsemppiä opiskeluun.

Itsellä vähän sama tilanne ja saattaa tulla statukseen muutoksia toivon mukaan lähiaikoina. En tosin ole korkeakouluun hakenut.

Muutoinkin varsin hyvä pössis ja elämä maistuu itse asiassa aika hyvältä. :slight_smile:

5 tykkäystä

Minä sitten opiskelijalle yhdet kaljat tarjoan sopivassa kesähetkessä.

2 tykkäystä

Vettä sataa, mutta ei haittaa. Mulla alkoi Loma.

11 tykkäystä

Loma odottelee viikon päässä. Nyt hymyssä huulin aloittelin jo kaluston pakkailua ja tsekkailua. Kerran elämässä reissu on jo oven takana.
Muutenkin on ihan hyvä fiilis nyt.

4 tykkäystä

Noo veikataan että kalaan joko Venäjälle tai Alaskaan🤔 Ja hetken puntaroituna niin Alaskaanhan se matka varmaan vie?

Edit. Kuningaslohta?

1 tykkäys

Ei mun rahat ja aika vielä tuollaisiin riitä. En tiedä riittääkö koskaan.
Haavena itseasiassa on kaksi maata. Islanti tai Uusi-seelanti.

…mutta nyt on tulossa reissu, jonka kassa kestää ja tuskin tulee uudestaan ihan heti eteen. Eli siksi kerran elämässä reissu. Kopterilla Norjan Lappiin vie kohta viikoksi tie.
(Harjus, Rautu ja Taimen)

19 tykkäystä