Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Poju.

(Tähän rivi hymiöitä)

12 tykkäystä

Portit koskaan mene ei kii
yönälkä loppuu Vaakkoon
Kun ei riitä tipi-tipi-tii
täällä nupit kääntyy kaakkoon

Tammerkosken sillalla
Raikaa lauluni
Tampere, helmi mesta
Rakkain kaupunki

Olin just kaverin 40-v synttäreillä Nizzassa ja sitä ennen poikain vuosittaisessa golf-turnauksessa Skånessa. Yks manselainen kaverini soitteli ko. biisiä ruottissa, eka ajattelin et mitä v…a, mut muutaman kerran biisiin ja sanat kuultuani ajattelin et täähän on ihan helmi biisi. Oon ite syntynyt stadissa, jengini on IFK till I die, mut faija on kuiteskin Tampereelta, ja isoäiti Messukylän Turtoloita niin osu vaan tää biisi aika isosti. Hyvää Kesää kaikille!!

20 tykkäystä

Päätit tulla vihdoinkin kaapista ulos? :smiley:

6 tykkäystä

No en ihan!! Hämpyä musta ei saa tekemälläkään, vaikka sukujuuria on myös sieltä päin :smile:

1 tykkäys

Suomen yleisurheilijat nousi Superliigaan!

4 tykkäystä

4 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: EA Sports: NHL 16

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: EA Sports: NHL (pelisarja)

Lähetin ennen juhannusta neljä työhakemusta erilaisiin yrityksiin ja kahdesta on annettu väliaikatietoja. Tämä lämmittää äärimmäisen paljon työttömän mieltä, että edes vastataan, missä mennään. Tämä saa tänään hyvälle tuulelle! :slight_smile:

24 tykkäystä

Taas mennään samalla omakotitaloasujan painajainen-linjalla. Vaimo lähti kampaajalle. Minä otin ja pesin osan yläkerran ikkunoista ja osan alakerran ikkunoista. Hän tulee iloiseksi, kun saapuu kotiin :smiley:

10 tykkäystä

Mitä jos hän olis halunnu pestä ne, sit oot kusessa :grinning:

11 tykkäystä

Sanoinkin likalle leikilläni, että kun tulee kotiin niin toteaa: “Väärin pesty”

E. Kun tulee kotiin, niin kerron täällä vain sinulle, miten kävi.

6 tykkäystä

Kyllä se kiittää mutta lopulta pesee ne itse uudestaan kaikenvaralta.

10 tykkäystä

Ehä siinä ollu ku 60 lasipintaa. Samat vielä kertaalleen ja toiset 60 lisäksi. Antaa mennä vaan.

1 tykkäys

Juu, käy niinkuin joskus muinoin kun pesin itse autoni, isäntä pesi perässä uudelleen :smirk: Sen jälkeen onkin autojen siisteydestä huolehtiminen jäänyt hänen hoidettavakseen, mä vaan ajan.

3 tykkäystä

Auton pesu onki paljon tarkempaa hommaa ku ikkunoiden pesu, jos ei jaksa pestä kunnolla on parempi olla pesemättä ollenkaan :wink:

1 tykkäys

Kyllä hän tuli iloiseksi. Ei aikonut uudelleen niitä pestä. Älä kerro kellekkään.

7 tykkäystä

Illalla sitten palkinnoks kylmä olut ja se…lkähieronta :slight_smile:

5 tykkäystä

Jaa-a, mahtaako olla tuonnenpana toisen ketjun asioita, mutta tekaisinpa tuossa valkokastikkeen lasagneen ensimmäisen kerran elämässäni. Ei se nyt varmasti täydellisesti onnistunut, mutta ainakin jotain sinne päin. Eikä palanut pohjaan, mikä oli yllätys. Kyllä tuo nyt uunissa ihan hyvälle näyttää ja tuoksuukin.

Jään odottelemaan lopputulosta…

4 tykkäystä

Se tunne kun peset ikkunaruutua n:o 112, ja huomaat, että enää ei ole pestävää, ja mikä parasta, huomaat, että perskuta rallaa, pesit ne kaikki ihan ite.

8 tykkäystä

Matkaa on vielä.Miljoonasade lauloi aikanaan 506 ikkunaa…

2 tykkäystä