Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Alkaa jo pikkuhiljaa jänskättää huomiset lakkiaiset. :grin: Vähän kuin Tapparalla olisi tärkeä peli huomenna. No, jos yhtään tunnen itseäni niin jännitys kaikkoaa ennen kuin alkaa tapahtumaan. :sweat_smile:

Lakkiaisissa parasta tulee olemaan varmasti se, kun lähdemme luokan kanssa viettämään iltaa Tampereelle. Tosin livistän porukasta todennäköisesti hyvin nopeasti omille teilleni. :grin: Moni on puhunut Fat Ladyyn menosta ja voihan sitä ainakin edessä käydä verestämässä muistoja :kannu: :tappara: :sunglasses:.

6 tykkäystä

Ylioppilaslakki vai Tapparan mestaruuslippis illalla?

1 tykkäys

Hei, älä kysele tyhmiä! :wink: :tappara: all the way! :sunglasses:

Ja jos jotkut mun luokkalaiset alkavat mussuttamaan miksen pidä valkolakkia niin ei muuta kuin valkolakki päähän ja sen päälle mestaruuslippis. :wink:

3 tykkäystä

Siinä lakissa on aika iso valkoinen pohja johon voit loihtia näyttävän logon… Tuli vaan mieleen kun kaverin lakista löytyi dagen efterinä auton renkaan jälki.

6 tykkäystä

Saumausta ja hifistelyä vaille oleva kylpyhuone/sauna/kodinhoitohuoneremppa. Viikon verran painettu aamusta iltaan ja olo on kuin olisi jäänyt traktorin alle. Onneksi se on kohta ohi.

3 tykkäystä

Aina kun mainitaan Mouhijärvi,niin tulee hyvä fiilis.
https://www.aamulehti.fi/kotimaa/ysiluokkalaiset-muistivat-rehtoria-hauskalla-pilalla-rehtori-en-mina-tuollaisesta-suutu-200182971/

5 tykkäystä

Olisin hiukan toivonut pelisilmää, kun Mouhijärvestä on kyse.
Lappujen olisi pitänyt olla sinisiä, valkoisia ja oransseja.:tappara:
Annettakoon kuitenkin anteeksi kun kyse oli lapsista.

4 tykkäystä

Tämä isän antama lakkiaislahja! :blue_heart: En koruista muuten niin välitä mutta tämä!

29 tykkäystä

Isäsi on todella fiksu ja ymmärtäväinen ihminen!:thumbsup:

3 tykkäystä

Alla oleva musavideo jaksaa naurattaa kerta toisensa jälkeen.
@Treppu Tuo on tiettäkseni tehty iMoviella.

1 tykkäys

Se että kaikki luokkalaiset ilmeisesti selvisivät illasta ehjin nahoin! :slight_smile:

3 tykkäystä

Fonum. Tuo loistava ja edullinen puhelinhuoltoliike Ideaparkissa.

1 tykkäys

Mun pikku veljentyttö, jonka ensimmäinen minun kuulema sana oli “papparapaipa” (= Tapparapaita) samalla kun juoksi mua kohti :heart_eyes:
Kultajuhlissa olisi halunnut mun mestaruuslippiksen :grin:
Ikää hänellä 1,5v :slight_smile:

15 tykkäystä

Kesäloma virallisesti alkaa huomenna ja ajattelin lomalla uskaltautua elokuviin. Viimeksi tuli käytyä vuonna 1984 Kino Hakassa,teatteri taisi lopettaa toimintansa heti seuraavana vuonna. Malttaakohan sitä paikallaan istua niin kauan. Onko sielä jotain erätauon tyyppistä puolen tunnin välein? :slight_smile:

2 tykkäystä

Meet Kino Sampoon niin ei tule niin pahaa kulttuurishokkia.:laughing:

Hyvä idea,sen voisi yhdistää Hakan pelipäivään. Siinä sitä ravintoa olisi vähäksi aikaa. Onkos siinä leffateatterin nurkalla se kuppila vielä?

Kilautin kaverille kun en tiennyt kuppilan tilanteesta.
Siinä on kuuleman mukaan joku kiinalainen.

Kiitti tiedosta. Ajattelin vaan jos ja kun jano tulee poppareiden jälkeen,on niin suolaisia.

Siitä kiinalaisesta saanee olutta? Takuuseen en asiasta mene kun en ole käynyt, mutta tämäkin mulle kerrottiin.

1 tykkäys

Sit nou hätä. Nyt sit vaan kulttuurimatkaa suunnitelemaan. Kiitti.

1 tykkäys