Saatiin DJ keikka ysien päättäjäisbileisiin. Perhesuhteilla tottakai, koska mulla suvun laajin musiikkitietämys, mutta ei tiedä serkkutyttö mitä tilas. 2 isoa subbaria ja 6 pientä löytyy sieltä. Lähetää pitää hauskaa ja nauttimaa!
Ei koko vaan teho
Lohta savustimessa,pahaa ruottalaista uutta pottua,hyvää salaattia,sauna päällä,kaljat kylmässä,muksut lahjottu maailmalle.
Tänään @Lallu 'n kanssa torille!
Minkä päällä sauna on?
Tulevan etätyö perjantain ansiosta tuleva “pitkä viikonloppu” on tähän väliin aika tervetullut tilanne.
Loma… Siis perjantaina lomapäivä, mutta kaikki lasketaan
Maanantaina paluu arkeen, mutta siihen asti naatiskellaan!
Oli jääny viime kesältä lomapäivä käyttämättä joten käytän sen nyt perjantaina. Saakin sitten vähän pidemmän viikonlopun tähän ja pääsee latailemaan akkuja… tulee kyllä tarpeeseen
Lomanpoikanen täälläkin nostaa filliksiä, ja kaikki nämä toritapahtumat. Hienoa, ei voi muuta sanoa. Saanut kuittailla asiasta ruotsalaisillekin…
Myös kaikki tämä kiekkohuuma, jota viime aikoina on ollut, on nostanut ensi kauden odotuksen aiempaa korkeammalle tasolle. Siis Liigan ja Tapparan.
Tähän on vaikuttanut Tapparan toimiston viime aikaiset toimet (odotukset korkealla), uudistettu joukkue hyvine lisäyksineen, ja se, että vieläkin sieltä taitaa jotain mukavaa tulla ennen kauden alkua. Olisiko sentteri? On sellainen kutina, että Tappara on erittäin kova ensi kaudella. SOT.
Kesä vasta aluillaan, nautitaan siitä, mutta kiekkokautta jo odotellessa. What’s wrong with me?
Kuulostaa tutulta. Minulla on kesällä paljon muuta mietittävää yleensä kuin kiekko, mutta minulle tuosta Tapparasta on tullut sellainen henkireikä, se on vähän semmosta arjen juhlaa. Kun sitä itse tekee koko sydämellään ja nauttii joka hetkestä ja järjestelee kalenteriaan suurimman osan vuodesta Tapparan mukaan niin keväällä tulee itselle sellainen tietty tyhjyys, kun niihin peleihin on pitkä aika.
Nykyään lähestyn sitä mahdollisuutena viettää paljon enemmän aikaa ystävien kanssa sekä viedä omia urheilullisia intohimoja eteenpäin. Rullaluistelu kesällä on mahdollisuus olla ensi talvena itse parempi jäällä. Toki ei tämän ikäisenä ihmeitä tapahdu ja toisaalta ne ovat kaksi eri lajia, mutta uskon, että jotain tukea niistä on toisilleen.
Täälläkin lomailtu tämä viikko. Tosin sunnuntaina oli melko kova muuttorupeama. Tytär muutettiin siis Tampereelle. Kilsoja tuli vajaat 700 Turku-Naantali-Espoo-Tampere-Naantali-Turku (tämä siis vuokrapakun ajoreitti)
Sain tänään nauttia ripauksen Tampereen aurinkoista aamua ja kolmen päivän vapaat odottelevat noin 10,5 tunnin päässä.
Kävin pyörähtää Keskustorilla kattelemassa, että tietääkö kukaan vieläkään iskikö se Mörkö sisään. En vieläkään ole ihan 100% varma.
Tänään onse päivä, jolloin tyttö muuttaa kotoa. Son sittenki ilon päivä
Suutarin lapsella ei ole kenkiä, mutta välittäjän lapsella on asunto!
Onnea vaan likalle itsenäistymiseen.
Jotenkin hyvä fiilis, kun saa vaan olla. Ei tarvi miettiä mitään töihin tai kouluun liittyvää. Kuitenkin about vuosi menty jänne aika kireällä ja ajatukset pyöri vapaallakin työ- ja kouluasioissa.
Kesällä aion urheilla paljon.
Ehkä tässä lomalla kuitenkin jotain esim. raksakeikkaa voi tehdä, jos sopivaa on tarjolla.
Kolmen päivän vapaisiin on enää 50 minuuttia.
https://tappara.co/t/tapahtumat-tampereella/2699/112?u=superturbo
Meikä oli viittä vaille ostaa ■■■■■ kalliit liput, aivan mahtava homma!!
2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Grillaaminen ja ruuanlaitto
Ehdottomasti hyvä homma vaikka hiukan oma tyhmyys naurattaakin.
Toivottavasti nyt kaikki halukkaat saavat lippunsa eikä mene kaikki jobbareille.
Pikku likan ensimmäinen ihan omin käsin tehty vasta,mä tein samaan aikaan vihdan. Kohta testataan.