Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Toivottavasti olet soudun jälkeen nimimerkkisi vaatimassa olotilassa.:grin:

2 tykkäystä

Suomalainen on kyllä hieno mies. Ämpärit ja jonotus on kuin kryptoniittia tosin.

1 tykkäys

Minä sanon, että hölmöläisten touhua. Sorry, jos johonkin kopsahtaa.

9 tykkäystä

Melkosta urpoilua. Mun auton tankki on 35L, just tankkasin 33L hintaan 1,529€/L. Eli olisin säästänyt vajaa 18€. En kyllä hemmetti ajaisi ton takia 70 kilsaa.

E. Tai siis 140km. Säästöksi olisi tullut reilu kymppi.

7 tykkäystä

Kuten todettua… Itselläkin oli matkaa 5km eikä kyllä kiinnostanut :poop:vertaa vaikka bensavalo palaakin :joy:. “Köyhällä on halvat huvit”.

6 tykkäystä

Särkänniemen pysäköinti 15€.
On kyllä jo niin nolo hinta ettei voi kun nauraa. Silloin kun naurattaa niin kai se pitää tulkita asiaksi mistä tulee hyvä mieli.

7 tykkäystä

Kerran elämässäni olen jonottanut halpaa bensaa. Tais olla 90-luvulla Hatanpäällä kilometrin tms. jono. Se oli hyvä opetus, ensimmäinen ja viimeinen kerta. Ei maksa vaivaa. Joka siis on ihan älytön. No, oppirahat on maksettu! :wink:

1 tykkäys

Jep. Ja tuolla ois muuten saattanut tulla kallistakin bensaa. Poistuminen oli “järjestetty” jalkakäytävän kautta ja siinä edessä sellanen 15-20cm korkee kivetys. Vanteet ja puskurit monilla kovilla.

Erämaakirkko Pihlajavedellä oli ihan komia nähtävyys keskellä korpea. Sopivan aavemainen minun makuun.

13 tykkäystä

Sitten löysin vanhan lehtileikkeen netistä missä meikäläinenkin päässyt kuvaan. Toki kuva ei ole paras mahdollinen laadullisesti, eikä köhköh :joy: Käsien liikeradat ei oikeen toimi.

17 tykkäystä

Olin ja vieläkin vähän kipuilee… sijoitus paras kautta aikain huonoimmalla ajalla mitä on soudettu! Eli 3.s ajalla 5;05 (jätetään ne SM veneet pois, niille harrastajat ei pärjää)

1 tykkäys

Nyt identiteetti paljastui.

Hatunnosto ihmiselle joka uskaltaa osallistua foorumille omalla identiteetillään eikä vain heitellä puskista.

3 tykkäystä

Väliäkö sillä. Jos oon Illkkalehteen päässyt jo joskus 2006, olen siis julkkis jo muutenki :wink::muscle:

8 tykkäystä

Uudet aurinkolasit hommattu hajonneiden tilalle. :slight_smile: Meni vielä silleen hienosti, että kaksi vuotta sitten Jenkeissä katsoin yksiä laseja mutta jätin sitten ostamatta. Asia harmittunut siitä saakka, enkä ole Suomesta kyseistä Oakleyn mallia löytänyt. No nyt kävi niin, että tutussa pyöräliikkeessä oli yhdet kyseistä mallia. Ja hinnastakin sain mukavasti rosentteja pois! :slight_smile:

5 tykkäystä

Ittellä kans tavoitteena saada vuosia sitten Vegasin outletista hankitut Holbrookit korvattua jollain toisilla Budapestin reissun aikana. :+1:

Pystyn nyt hetken käytön jälkeen suosittelemaan Two Face XL mallia. Mukavat päässä. Mulla just tämä malli, kun linkistä löytyy.

https://www.oakley.com/en-us/product/W0OO9350

1 tykkäys

Tässä nyt, kun on taas ollu aikaa muistella vanhoja, niin tuo rantaruotti oli veemäinen paikka pelata. KoMua ei voitettu minun aikaan kertaakaan siellä, eikä kyllä Ähtärissäkään. Ainut hyvä muisto tuolta suunnalta on, kun voitettiin Hermeksen 2 joukkue kokkolassa meikäläisen toisessa pelissä äijien tasolla. 43 torjuntaa ja 2-3 jatkoaika voitto. Hienoja aikoja oli… harmi, kun tuli lopetettua aikanaan.

4 tykkäystä

3 viikkoa lomaa edessä! Tänään vedettiin @Lallu 'n kanssa agilityn alkeiskurssin viimeinen kerta ja perään reenattiin vielä omilla koirilla. Kiva tapa aloittaa vapaat :blush:

15 tykkäystä

Kahden päivän vapaa, Ghost ja Metallica kotikaupungissa. Olutta on.
Tämä päivä on budjetoitu koko vuoden top 5:een.
Vähän satelee ilmeisesti koko päivän mutta sen en kyllä anna haitata.
Mahtavaa!

7 tykkäystä