Kiitos sinulle, joka myit Tappara kellon kirpparilla, joka on nyt minun profiilikuvana =)
Hienoja juttuja!
Samoin tämä huikea täti.
Runkosarjaa jäljellä 1 peli! Jääkö Tapparan kauden vikaksi peliksi se jää nähtäväksi.
Tässä kauden aikana on tullut naureskeltua, että pitäisikö pyytää alennusta vuokraan, kun niin vähän vietän aikaa Riksussa. Eilen lähdin himasta ennen kahta, yövyin pelin jälkeen Lempäälässä ja olin ysiltä himassa. Nyt sitten kohti töitä.
Töistä kotiuduttua muutama tunti valveilla, nukkuun ja herätys soi viideltä töihin. Töistä päästyä jokunen tunti ja pitää lähteä taas hallille.
Yöllä, kun pääsen himaan, niin melko nopeasti nukkumaan ja aamulla taas töihin.
Kyllä sitä tulee niin hyvälle tuulelle kun huomaa miten palstaveljet, kuten esim. @Tapsu piristyi ja suorastaan heräsi henkiin taas palstalla, kun Rautakorvelle sattui tuo ikävä suullinen lipsautus eilisessä Jyppipelissä. Ei riitä yksi eikä kaksi kommenttia, vaan kohta mennään uudelle kymmenluvulle, hienoa. Jääkiekosta ihmiset saavat sisältöä elämäänsä, tavalla tai toisella
Omia arvoja ja kaksinaamaisuutta olisi tietysti meidän kaikkien hyvä miettiä, kuten tämä case hyvin osoittaa.
Jos katsot profiilistani esimerkiksi kirjoitushistoriaani huomaat, että olen viime viikolla kirjoittanut moneen eri ketjuun, monesta eri asiasta ennen Rautakorven eilisiä kommentteja. Jos et viitsi vaivautua historiaa katsomaan, voit toki jatkaa uskollisesti tyyliäsi, eli valheellisen tiedon levittämistä ja muiden palstalaisten nimittelyä ja haukuntaa.
Hyvää kevään jatkoa sinulle.
Olen kyllä ne pikku kirjoittelut huomannut muissakin ketjuissa, mutta tässä nyt oli vain niin helposti aistittavissa se palo jolla iskit kiinni Rautakorven sanomisiin. Tulin siis hyvälle tuulelle, ainakin huvittuneeksi, ja mitään valheitahan en ole levittänyt. Tartunko minä kiinni palstanimimerkkien sanomisiin yhtä hanakasti kuin eräät tarttuvat Rautakorven sanomisiin ja tekemisiin? Kuinka paljon kenenkin tarttumisissa on henkilökohtaista kaunaa mukana? Milloin pissitään omaan pesään? Voisiko meidän omaa koutsia nyt vain yrittää kestää vielä sen pienen hetken, edes historian takia? Tuleehan se yhden totuuden mielipide kai selväksi vähemmälläkin? No, hyvälle mielelle näistä kirjoituksista kumminkin tulee
Älä nyt pilaa hyvän mielen ketjuakin tuolla mukaleppoisaan sarkasmiin verhotulla vinkumisella ja pätemisellä.
Tulen kovin onnelliseksi hekumoidessani toiminnosta jolla voisi vaan piilottaa tiettyjä tukareita täällä.
Viikon mittainen jäähy loppui tänää, Onpa ollut tylsää…
Koronaharmauden keskellä väännettiin oikein mausteisen tujakka Tom Kha (keitto). Kanakuutiot siihen leikeltiin kunnon fileistä. Ainakin hetkeksi muutti täysin päivän teeman, on kyllä nyt niin aurinkoinen olo. Ja just tällä hetkellä ei kyllä virukset juhli.
Mennään posin kautta veljet & sisaret!
Ilves jäi taas meidän taakse runkosarjassa.
Lauantaina pidetään tyttöjen ilta ennenkuin ryyppääminen kielletään
Seuraavaan Liigajoukkueiden otteluun vain 3 520 tuntia.
Voiko antaa 2 tykkäystä?
Jos vaimo päästäis, niin määki.
Messi - yksi tytöistä!
Tämä saa hyvälle tuulelle kenet tahansa
Aurinkomatkat perui suoraselkäisesti meidän lomamatkan, vaikka pakko ei virastoiden puolesta olisi ollut. Näin meille palautuu myös rahat. Ominpäin peruminen olisi ollut köyhälle pirun raskas rasti.
Toisaalta lomamatkan peruuntuminen kuuluu sitten tonne vitutusketjuun.
Toiseksi minut saa hyvälle tuulelle se, Tappara oli ainut seura, joka selvitti koko runkosarjan läpi.
Sehän tarkoittaa, että Mestari on löytynyt.
Se saa hyvälle tuulelle kun Tappara saa yhtä pitkän treenikesän kuin muutkin joukkueet kun ei tarvi loppuunasti pelata.
Pääsin takaisin kotimaahan. Olipa reissu, tästä ehkä aikanaan toisessa ketjussa.