Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Mikäs tämä kesäkulkine sitten on?

Joku vääräleuka on lohkaissut joskus että ei ole piika ihminen eikä Voortti auto. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Kyseessä on siis museoiän ohittanut Voortti.
Tämä kulkine pelastui museoinnilta siinä vaiheessa kun minä kättelin siitä kaupan kiinni.

2 tykkäystä

Harmituksesta otteluohjelmaan vilkaisin tulevaa ohjelmaa. Olipa kiva huomata että enää tämä viikko kärvistellään yhden pelin tahdilla.
Ensi viikosta sitä sitten tulee suut ja silmät täyteen.
Tapparalla on helmikuussa 13 ottelua eli likimain joka toinen päivä!
Nopeasti katsottuna samaa 3-4 pelin poljentoa per viikko pidetään yllä huhtikuulle asti.
Alkaa saada tuolle Cmore hockey 24,90€/kk vastinetta.
Loistavaa!

13 tykkäystä

Lähivuosien erikoisin tapaus nähtiin kaudella 2006-2007, kun HIFK:n Pasi Nielikäisen ja Jokerien Ryan VandenBusschen tappelu meni poliisin tutkinaan. Tästä suivaantuneena yksityishenkilö teki rikosilmoitukset kaikista SM-liigan otteluissa olleista tappeluista kymmenen vuoden ajalta. Poliisille meni lopulta Nielikäisen ja VandenBusschen nujakan lisäksi 175 tapausta.

Pakko myöntää, että tuli revettyä aika huolella tälle. :smiley: :smiley: :smiley: Onhan toi törkeetä poliisin vähäisten resurssien tuhlaamista mutta pakko antaa pienen pieni hatun nosto, että on oikeesti jaksanut suutuspäissään tehä tollain. :joy: Kun v-tuillaan, v-tuillaan sit kunnolla!

Korostan vielä, että tollainen käytös on turhaa ja lapsellista. :point_up:t3:

6 tykkäystä

Ei lisättävää, sori oli pakko.

7 tykkäystä

Huomenna perjantai ja pelipäivä!!! Ja sit alkaa miniloma la aamusta lähetään Vuokattiin ja ke ajetaan kotiin. Juu ja koronakauhuisille tiedoksi, appivanhemmilla paritalolomaosake siellä joten ei ole tarkoitus riekkua ravintoloissa ym pesäkkeissä.

7 tykkäystä

Nyt perillä ja brandylasin äärellä. Raskas ajomatka, välilä pyrytti kiukulla. Mutta täällä paritalonpuolikas rempattu nykypäivään. Kyl kelpaa!!

6 tykkäystä

Kirjoittamalla tänne olen ennenkin saanut ajatukseni järjestykseen, ehkä se toimii nytkin. :woman_shrugging:t3:

Ikäkriisiä pukkaa. :joy: Moni lukiokaveri on jo hankkinut muksun/muksuja tai vähintäänkin ovat parisuhteessa. Löytyy omakotitaloa, autoa jne. etc.

Samalla mua ei kiinnosta parisuhde tällä hetkellä pätkääkään, puhumattakaan skideistä. Vaikea kuvitella yhtään mitään tapahtuvan vielä muutamaan vuoteen tuolla rintamalla ja jollain on jo muutaman vuoden ikäisiä lapsia. Ammattiakaan ei löydy, yhden koulunkin olen jo ehtinyt keskeyttämään.

Moni lukiokaverini eli vauhdikaamman teini-iän, joten ehkä nyt vain ns. kirin heitä, kun he “menevät elämissään eteenpäin”.

Toisaalta, olen löytänyt loistavan duunipaikan, opiskelen, ystäviä ja kavereita on sekä harrastuksia löytyy. Tällä hetkellä haluaa vain hoitaa velvollisuutensa sekä siinä ohessa perseillä ja pitää hauskaa niin paljon kuin vain pystyy, elää täysillä!

Luokkakokous olisi kyä hauska pitää ja kattoo mikä meininki porukoilla on nyt! :grinning_face_with_smiling_eyes:

17 tykkäystä

Ei tuosta kannata stressata, itse elin todella, todella vauhdikasta elämää kolmekymppiseksi, kunnes tuli lapsi. Sitten vähän rauhoittui, mutta kun oltiin esim. urheilullinen perhe niin viittä viikkoa vuodesta oltiin Lapissa mäessä, lapset laskettelivat kilpaa, pelasivat kiekkoa kilpaa ja itse olin toimihenkilönä mukana molemmissa, joten vaikka riekkuminen loppuu niin tulee vähän liikaakin muuta sisältöä elämään :slight_smile:

Riekkumisaikoina olin joskus 14 iltaa putkeen Doriksessa pilkkuun asti :slight_smile:

4 tykkäystä

Tuossa sen itse kiteytät hyvin! Elä sen mukaan, mikä tuntuu hyvältä. Kiire ei ole, vaan nauti ja mene eteenpäin. Juuri kuten teetkin. Elämä vie.

Jossain kohtaa saattaa sitten eteen tulla jotain mitä ei odottanutkaan. Silloin siihen voi hyvällä mielellä tarttua, kun on takana elettyä elämää…

7 tykkäystä

En tiedä ikääsi tarkkaan, mutta oletan että olet nuorempi kuin minä :grin:

Itsekin olen viettänyt “villin” nuoruuden vaikka nykyisen vaimoni kanssa pitkään olemme olleetkin yhdessä. Nämä asiat tulevat kun tulevat, jos on tullakseen. Siis, lapset, punaiset tuvat, perunamaat ja kultaset noutajat etc…
Nyt on ne talot, autot ja muksut mutta 10v sitten en olisi voinut kuvitellakkaan perustavani perhettä. Päivääkään en vaihtaisi ja mitään en muuttaisi.

Yritän sanoa, että me kaikki elämme omaa elämäämme, juuri sitä mikä sopii meille. Vertailu on turhaa.

9 tykkäystä

Ei voi muuta sanoo ku hattua nostaa! :joy:

Tämä tapahtui kertaalleen jo 2017-2018 taitteessa, saa nähä tapahtuuko toiste.

Viä alle kuukauden ajan 22. :grin:

Näinhän se on. Ihmiset ovat kuitenkin laumaeläimiä ja vertailua tapahtuu joissain määrin väksinkin. Se on sitten eri juttu kuinka vakavasti vertailee.

6 tykkäystä

Harmi että maailman paras mäkimies Matti Nykänen on jo edesmennyt.
Hän olisi taatusti voinut kertoa miten ei kannata toimia.

Tosin, jotain minäkin saatan aiheesta tietää. :zipper_mouth_face:

1 tykkäys

Pitkästä aikaa kolmen pelin viikko. Vastukset nyt edelleenki on Sporttia ja Jukureita, mutta kuitenki.

8 tykkäystä

Keskiviikon Pelicans kotiottelu lienee highlight-kamaa, tosin näissä muissa kahdessa muussa ottelussa saa Tappara pistää parastaan ja lähteä vähän revanssi mielessä hakemaan pisteet. Yhdeksän pisteen viikko.

4 tykkäystä

Hyvälle tuulelle saa se, että kevään merkkejä on jo vahvasti ilmassa. Päivät ovat pidentyneet ja Ilveksen foorumilla ynnäillään Tapparan mestaruuksia.

21 tykkäystä

Varma kevään merkki😁. Saa tosiaan hyvälle tuulelle!
Toinen mukava asia on sininen taivas ja muutenkin kirkas mieli. Tapparan pelit kulkee tammikuusta lähtien.

4 tykkäystä

Tänä vuonna tulee Matrix 4.

3 tykkäystä

Kaarlo Kangasniemi täyttää 80 vuotta. Kyllähän tämä Ylen juttu veti hymyn huulille.

7 tykkäystä

Ei omaa elämää kannata verrata muiden elämiin, tai verrata omia tekemisiä muiden tekemisiin. Et tule koskaan olemaan tyytyväinen tai onnellinen jos lähdet tuohon, koska ne mittakepit ei lopu kesken vaikka kuinka kovaa vetäisit hautaan saakka.
Eikä sun ehkä kannata parikymppisenä kriiseillä, kolmenkympin lähestyessä se kriisi tulee kyllä sitten itsestään.
Miehenä sulla ei ole vielä mikään kiire perheen perustamisen kanssa, sen ehdit tekemään vielä vaikka nelikymppisenä. Jos kuitenkin se perheen perustaminen on se mihin haluat tähdätä, niin kannattaa sillä välin huolehtia sille perheelle hyvät lähtökohdat, eli vaki toimeentulo jne. kuntoon.
Anyways, elämässä tapahtuu niin paljon asioita, joihin ei voi itse vaikuttaa että ei niistä kannata noin nuorena ottaa liikaa paineita. Yleensä riittää, että hoitaa asialliset hommat parhaansa mukaan.

6 tykkäystä