Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Etsin ihan muuta vanhaa kuvaa, mutta tulikin vastaan kuva nuoremman pojan ekasta pelistä.

34 tykkäystä

On kyllä muuten oikeesti ■■■■■■■■■■■ kusta seisovalla mulukulla. Siinä on kyllä pöntönreunus vaarassa, jos ote yhtään herpaantuu. Emäntä on joskus ihmetellyt, kun kusi lotisee miten sattuu. Nykyään ei enää ihmettele, kun etukäteen kerron meneväni järeemmällä tykistöllä asioille :grin:

4 tykkäystä

Eikö kaikein helpointa olisi vain odottaa tilanteen rauhoittumista ja sitten vasta menee vessaan?

Pelipäivä saa aina hyvälle tuulelle! :partying_face:

5 tykkäystä

Aamuerektio on tuskaisa,ainakin muutama vuosi sitten :smile: Ovikello soi aamulla,yksin kotona,en avaa oli ajatus. Ei saakeli sieltähän tulee Bosen kotiteatteri huollosta :smiley: Äkkiä ovelle,jumalaton kusilasti päällänsä,siitä ovenraosta,jätä siihen oven taakse,pitääkö jotain kuitata? :smiley: :joy:

4 tykkäystä

Tuohon virtsaamiseen aamuerektion yhteydessä, niin tästähän löytyy leffamaailmasta ihan loistava pätkä:

3 tykkäystä

Viesti siirrettiin ketjuun: Tappara-sinappi

Onkohan täällä Rixun suunnalla muita Tappara porukkaa kuin minä ja Treppu… vaikka Hämeenlinna - Helsinki välimaastossa… ei tainnu oikein osua ketjuun

1 tykkäys

Tällainen ketju nyt on ainakin:

1 tykkäys

Sain itseni ja toiv. Myös pojat, jotka kaipasivat pelipaitaa hyvälle tuulelle :pray:
Eilen huomasin facessa paitapyynnön.
Paita menee terveysongelmaisille poika kolmikolle.
Pitäähän pojilla olla kunnon joukkueen paita, kun pihapelejä pelaavat :blue_heart::orange_heart:

23 tykkäystä

Nyt hymyilyttää! Rankka viikko takana, viikonloppu edessä, derby illalla ja aurinko paistaa täydeltä taivaalta. Hyvää viikonloppua kaikille!

15 tykkäystä

Veit jal… eiku sanat suustani. Toivotan hyvää ja rehtiä matsin seurantaa kaikille. Voitto kotiin!

Enää kolme viikkoa, niin pääsen aloittamaan uudessa työpaikassa :grinning_face_with_smiling_eyes: Vaihtelu virkistää aina. Ainakin hetkeksi :grin:

18 tykkäystä

Näin minäkin ensin ajattelin, kun entisestä vaimosta erosin, mutta tiedä sitten enään.
Vähän eri asia, mutta onnea uusiin haasteisiin kuitenkin.

1 tykkäys

Mä olen olen uusvanhassa työpaikassa nyt kuukauden ja täytyy sanoa että aika on kulunut todella nopeasti. Periaatteessa samaa työtä mutta todella paljon uusia asioita on täytynyt opetella.

E: Jos siis on tarvetta vaivata työasioilla niin älä mene samaan paikkaan minne viimeksi. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Tästä voisi keskustella enemmänkin paraneeko vaihtamalla. :laughing:

1 tykkäys

Samaan sarjaan. Onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolen?

1 tykkäys

Jaahas. Jos verrataan kesällä omaa takapihaa aidan takana oleviin niin vastaus on ja ei.

Jotkut asiat paranevat vaihtamalla :stuck_out_tongue_winking_eye:
Mulla vaihtui umpimalli avomalliin ja olen ollut kovasti tyytyväinen tähän ratkaisuun.

Onkohan enää tämän ketjun heiniä, mutta oli mullakin Bemari, jonka myin pois, kun ei ollut enään käyttöä.

1 tykkäys

Minä en puhunut autoista. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Vaikka tämä saakin hyvälle tuulelle, niin aletaan olla harmaalla alueella ja liputus lähestyy.

2 tykkäystä

Tämä on vähän kuin pilkillä olemista kaverin kansa kummalla ensin näykkää. Jännitetään.

1 tykkäys

Vartti peliin, niin kai tässä itse kukin saa jo vähän ottaa rennommin.

2 tykkäystä