Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Me kierrettiin koko museo. Just ollaan lähdös pois.

2 tykkäystä

No perkule,oisimpa huomannut viestin aikaisemmin,että oot huudeilla ,niin oisin tullut moikkaan .

3 tykkäystä

Joskus toiste sitten… nyt jo menossa Turkua kohti.

4 tykkäystä

Lauta saatu iloisesti takaisin. Rosvo oli juuri niin erikoinen kuin miltä vaikuttikin ja hylkäsikin laudan jossain vaiheessa. Somen avulla lauta sitten löytyi lähistöltä ja päätyi poliisin kautta takaisin meille. :+1:

25 tykkäystä

Pojan kanssa eilen ehtoolla heittelemässä virppaa.
Meinasi kaveri jo turhautua kunnes tärähti 500g römppämaha ahven kii.
Kyllä sitä enkka ahventa sitten ihailtiin ja kuvailtiin :blush:

21 tykkäystä

Rantatien Pikahuolto ja omistaja Pena. Auto ku auto, korjaa kuntoon ja mietti kustannustehokkaan tavan, kertoo avoimesti mikä on vikana ja paljon maksaa.

Yli 45 vuotta alalla ja tänäänkin selitti innokkaasti kun oli löytänyt vian jota ei ollut ikinä ennen löytänyt.
Pelästyin ja kysyin että taitaa maksaa paljon niin vastaus tuli heti että ei ja se on jo korjattu. Ja viiden minuutin selitys mikä oli. Uskomaton kaveri.

About 8 vuotta käyttänyt kun tuttu suositteli ja en ole katunut yhtään. Lähipiiri siirtynyt käyttämään myös.

Suosittelen.

19 tykkäystä

Aloitin alkuviikosta uudessa työpaikassa! Perstuntumani sanoo, että nyt tulin ns. hyvään taloon. Vaikka en ole vielä saanut edes läppäriä tahi puhelinta (Fedexiä odotellen), niin ei ole kyllä yhtään haitannut.

17 tykkäystä

Vaikka tässä on tullut ikäviä uutisia rock-muusikoitten rintamalta, niin silti nyt hyvälle tuulelle saa hyvä raskas rock (metalli ja hard rock) eikä vähimpänä suomalaisurheilijoitten hienot suoritukset Tokiossa. Tässäpä pari pientä yksityiskohtaa ihmiselämästä. Pitää osata iloita niistä pienistä asioista!

9 tykkäystä

Tämä asenne saa ninutkin hyvälle tuulelle!:+1:t2:
Haetaan joka asiasta ne hyvät puolet eikä aina sitä huonoa puolta.
Arvostan!:+1:t2:

10 tykkäystä

Oh yeah! :sunglasses:

2 tykkäystä

Vesa Rantaselta hyvä Twiitti. Oi niitä aikoja (ilman lapsia).

12 tykkäystä

Olin niin innoissani,et meni alkuunsa väärään ketjuun. :joy:

Rouva laittoi viestiä;haen muutaman siiderin kaupasta,otakko kaljaa?

Ny tästä vikasta tunnista tuli todellinen kitutunti! :rofl:

22 tykkäystä

Pitäisikö Rantaselta ryöstää heti tuo “ME” pois :grin::sunglasses:. En pidä tuollaisia 11h unia minään :wink:.

Jos hänellä on menossa Isäsarjassa ensimmäinen 5 vuotis olympiadi niin kyllä klo 11.30 herääminen on aivan helvetin kova suoritus.

4 tykkäystä

Etkä ole vielä oppinut, että tässä on joku ansa?

4 tykkäystä

…ja pari olympiadi eteenpäin niin ihmetellään miten teinin saisi ennen puoltapäivää heräämään näin kesäloma-aikaan…

2 tykkäystä

Pojan bändin tuotokset saavat hyvälle tuulelle!!

Ja samoin viikon päästä mun oma 40v-
"pelimanni"taiteilijajuhla Salon Perniössä. Jos siis korona/Avi sen suo…

Mun ekasta tanssilavakeikasta tulee 8.8 kuluneeksi 40v. Ja 7.8 Perniön Hallin lavalla tanssittaa klo 19 alkaen kolme bändiä, jossa olen urani aikana vaikuttanut.

Lipputulot illasta olen päättänyt luovuttaa paikallisen seuran lentisjunnuille, josta itsekin ponnistin aikoinaan jopa maajoukkueleirille asti.

Joten jos liikut Salon seudulla tai muuten olet kiinnostunut tapahtumasta, niin lämpimästi tervetuloa!!

14 tykkäystä

Mulla oli keväästä 2013 saakka aina finaalien aikaan shampanja jääkaapissa odottamassa mestaruusjuhlia. Keväällä 2016 en enää ostanut. Viimeisen finaalipelin jälkeen hallilta tyttären kanssa kotiin tullessa olikin suunnaton yllätys, kun rouvalla oli shampanja kylmässä odottamassa. Osaa ne yllättää.

15 tykkäystä

On Rouvalla pelisilmää.

2 tykkäystä

Kyllä. Ja sama oli seuraavana keväänä. Ehkä oli itsellä pikkuisen taikauskoakin, että jäi pullot ostamatta.

2 tykkäystä