Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Naurattaa puhelimessa Tappara.co kuvakkeessa oleva Tapparan logo joka katoaa hiljalleen näkyvistä minuutti kerrallaan😂

7 tykkäystä

Täällä sama vika, mahtaa olla joku Ilves-virus puhelimessa kun kirves vajoaa kaivoon :joy:

Heräsin siihen, että Yhteiskuntaopin ylioppilaskokeiden alustavat pisteet olivat tulleet ja saldona oli 92 pojoa. Viime vuonna Laudatur arvosanaan vaaditiin 86 pistettä. Vahvoilla ollaan ja se pistää iloiseksi

46 tykkäystä

Itse olin tänään ruotsin yo-kokeessa, ja huomenna menen matikkaa vääntämään. Yh:sta L on kova suoritus, onnittelut!

6 tykkäystä

Onnittelut! Loistava tulos.

Tsemppiä kirjoituksiin :slight_smile:

4 tykkäystä

Toivottavasti tulos on sielläkin suotuisa. Ja onnea matikkaan.

3 tykkäystä

Joku oli vaihtanut aamun aikana mun oveen uusien naapurien sukunimet. :joy: Hetken mietin aamujäiltä tullessani tulinko oikeaan rappuun, kun kaksi ventovierasta nimee seisoo ovessa. Ovi aukes avaimella, joten oikeassa paikassa olin. Talonvaltaajiakaan ei näkynyt missään. :grin:

Soitin jo isännöintifirmalle ja tulevat korjaamaan erheensä. Nyt vaan jännitän saanko oveeni sen sukunimen takaisin mikä siinä olikin (toivottavasti saan) vai laittavatko automaattisesti mun sukunimen. En siis ole tässä hieman yli 3,5 vuoden asumisen aikana vaihdattanut omaa nimeäni oveen. xD

16 tykkäystä

Pyysitkö Mäkiseksi? Niin sitte siin tulee lukeen Mäki Seksi

4 tykkäystä

Matikasta alustavasti läpi. Ottaen huomioon meikäläisen suht heikon matikantaidon niin ihan tyytyväinen. Ruotsin alustavia odotellessa.

8 tykkäystä

Joo no hieno uutinen jos omat tavoitteet täyttyvät

1 tykkäys

Mulle kävi aikanaan samalla lailla.:grin:

Silloin kun kävivät korjaamassa erheensä, olivat jättäneet sukunimen kirjaimien väliin typerät raot.

Sittemmin sinne muutti myös toinen eri sukunimen omaava henkilö, olisi pitänyt sanoa, että laittakaapas tuo toinen nimi samalla nätimmin, kun lisäätte uuden. No en kuitenkaan viitsinyt. :blush:

1 tykkäys

Nauratti melkoisesti kun naamakirjaan joku oli laittanut tulevan tapahtuman; Ilveksen mestaruusjuhlat 28.4.2023

4 tykkäystä

Nyt on todella hyvä fiilis. Vanha asunto myytynä tosta noin vaan ja uuden kodin remppa alkaa oleen voiton puolella. Molemmat kaupat hoisi huikea ammattilainen ja perkuleen mukava jäkkä @Messi kiitos kaikesta!

25 tykkäystä

Kiitos, olipa kiva palaute.

15 tykkäystä

Hyvän tuulen perjantai. Pelipäivä=juhlapäivä, palkkapäivä=pienempi juhla.

Mutta, saatan tänään sihauttaa yhden jos toisenkin, sillä olen noussut täällä yhteisössä Mestari-tasolle. Mukava uutinen!

12 tykkäystä

Onneksi on työpäivä, eikä pysty katsomaan peliä. :sunglasses:

1 tykkäys

Vajaan viikon päästä alkaa änäri!

5 tykkäystä

:joy:

10 tykkäystä

Kyllähän tällänen asenne saa hyvälle tuulelle ja toivon samaa asennetta huomiseen paikalliseen Tapparalta👊

25 tykkäystä

Odotamme vaimon kanssa esikoista ja nyt se alkaa kuulemaan näillä raskausviikoilla. Tottakai soitin sitten Life is live:n vauvalle ja sain tuntea pienen potkun kättäni vasten. Tuleva tappara fani :heart:

69 tykkäystä