Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Juuri kotiuduttiin TTT-Klubilta katsomasta: Tää on ihan perheestä. Ei ollut huono tämäkään,suosittelen!

1 tykkäys

Ilveksen ylivoima.

4 tykkäystä

Nyt täytyy oikein varovasti kirjoittaa, ettei synny mitään tunnistettavuutta.

Tapahtui Tampereen yliopistossa nimettömällä kurssilla, jossa eräs opiskelija piti esitelmänsä rakkaudestaan Tampereen Ilvestä kohtaan.

Vanha kalkkis takapenkistä (minä) sai hymynkaaren naamalleen, kun listattiin kauden 2022-23 tunnettuja Ilves-pelaajia. Lista alkoi ihan normaalisti Petri Kontiola, Henrik Haapala… :wink:

Onneksi en toimi kurssilla arvioijana, koska joku voisi mainita kyseisten tunnettujen Ilves-pelaajien juuret ja kasvattajat :wink: Tässä esityksessä ei ollut siitä mitään puhetta…:smiley:

11 tykkäystä

Toivottavasti tulee oikeaan ketjuun, mutta kyllähän tämä sai ainakin itselle hymyn aikaiseksi, kirjoitin tästä aikasemmin tänään omalle facebookin seinälle.

Olipahan mielenkiintoinen puhelu elisan myyjän kanssa :sweat_smile:

Mulle siis soitti joku nainen elisalta ja Kuopion toimipisteeltä, tää myyjä koitti alkuun kaupata mulle elisaviihde pakettia ja telkkariin jotain digiboksin kaltaista laitetta. Minä tähän, että ei kiitos ei ole tarvetta moisille kun on käytössä jo muutamat eri suoratoistopalvelut muuta kautta ja android tv:kin käytössä. Myyjä kyseli että mitäs minä sieltä katson, no kerroin katsovani ne perus jutut, eli leffat ja sarjat sekä välillä lätkää. No myyjä tähän että kiva juttu, olet varmasti Jukureiden otteita seurannut kun hyvin ovat pelanneet, no minä tähän että joo, enpä juuri ole Jukureiden otteita seurannut kun en ole edes Jukurifani. Tästähän se myyjä sitten innostui, ja sanoi että sun pitää sitten tulla tänne Kuopioon katsomaan joskus KalPan pelejä, kun Kuopioon ei ole Mikkelistä kovin paha matka ja onhan Kuopiossa kuulemma hienot puitteet tuolle lätkän kattomiselle livenä sekä hieno kaupunki muutenkin. Minä tähän väliin että en ole kyllä KalPafanikaan, mutta tiedän kyllä Kuopion kaupunkina kun puoliso on sieltä päin ja että on viihtyisä kaupunki, sekä ihmiset mukavan oloisia. Myyjä vielä tähän että nimenomaan ei muutakun tänne viihtymään.

Sain lopulta sanottua että pitää alkaa valmistautua töihin lähtöön ja toivoteltiin hyvät päivän jatkot, myyjä vielä lopuksi kiitteli kun vastasin puhelimeen :sweat_smile:

6 tykkäystä

Nyt on hyvä mieli. Nissan Micra vuosimallia 1994 meni kerrasta läpi katsastuksesta. Ainoa mistä tuli moitetta oli vanhat talvi renkaat. No niin on kyllä autokin vanha.

9 tykkäystä

Oliko alkuperäiset?

2 tykkäystä

Ei tietoo. Mutta tuskin. Auto ollut mulla jo useamman vuoden ja noi tuli mukana. Tää talvi viellä noilla ja ensi syksynä sitten uudet talvi pyörät alle.

1 tykkäys

Perjantai, Popeda/Klamydia keikalle, kortisonipiikki olkavarteen, mutta miinuksena ohipeli…

4 tykkäystä

Missäs soittavat tänään?

1 tykkäys

Oliko peräti Turun Logomossa?

1 tykkäys

Turun Logomossa

1 tykkäys

Harkitsin ostaa liput tuonne, mutta päädyin sitten Ratinan (jäähyväis)keikkaan. Hauskaa ja antoisaa keikkailtaa tänään @Tapparaforever!

1 tykkäys

Kiitos! Meillä on myös liput (pirun kalliit ja myös hotelli) Ratinaan. Tänään tarkoitus viihtyä, mennään joko bussi/bussi tai bussi/taksi- systeemillä riippuen miten illalla busseja kulkee kotiinpäin. Ja sit mul on vielä afterwork klo 16 paikallisessa, kun yks vanha työkaveri kutsui kaljalle. Melekosta meininkiä.

2 tykkäystä

Hyvää keikkaa täältäkin, itse pääsen huomenna Pakkiksella näkemään!

Hyvä että Klamydia pääsee yhteiskeikalle, kun historiikin mukaanhan Vesku Jokinen oli katkera, kun Pate unohti pyytää Klamydiaa Popeda-tribuuttilevylle.

2 tykkäystä

Talven ekat kunnon lumityöt tehty. Tunti ja vartti hyvää kuntoilua.

1 tykkäys

Talven ekat kunnon lumet eikä tarvi tehdä lumitöitä! Syksyllä tuli muutto paritalosta kerrostaloon ja nyt huoltofirma pitää pihat ja polut auki.

8 tykkäystä

Melkein sama, mutta 200 neliöinen ja 0,5ha okt > 100 neliöinen rivari. Putsattavaa vain oven edusta. Ruohonleikkuu 2h vs 10 min… ai että ottaa selän päälle nyt.

3 tykkäystä

Pelipäivä = juhlapäivä. Keikkapäivä = juhlapäivä. Mikä tarkoittaa sitä että näen pelin jälkilähetyksenä. Mutta kuorokeikka Turun tuomiokirkossa. Aivan huippua! Ja kun pääsee kotiin niin rommitoti kruunaa homman!

5 tykkäystä

Olet näköjään päässyt taas konkari-tasolle. Pidähän siitä visusti kiinni.

4 tykkäystä

Pitää välttää onelinereita. Onneks on löysä maila.