Nyt sun korviin on kantautunut väärää tietoa, se koskee vasta 2/23:aa.
No voi perkele. Ei vieläkään. Itse olin 1/14 ja sen piti olla jo silloin Ja luultavasti “muutamalla” saapumiserällä aiemminkin jo
1/95 kuittaa. Eikä ollut elämäni paras bussimatka silloin eräänä toukokuisena sunnuntaina RUK -kyyti Haminaan, kun muut kaverit juhlivat torilla. Pelin sentään ehti juuri katsoa ennen lähtöä.
Kuopiossa ollaan ja illalla Sabaton!
Ja sen jälkeen rahaton?
Tää viikonloppu, joka alkoi eilen äitienpäivälahjaksi saadulla hemmottelulla kauneushoitolassa ja jatkui illalla tyttären tanssiharrastuksen sunnuntaisen näytöksen talkoilla. Tänään on käyty reenaamassa ja itsellekin löytyi vastuutehtäviä mm. pienempien lasten lavalle ohjaamisen merkeissä. Huomenna klo 11 jälleen paikalle ja kenraaliharjoitukset ja sitten itse näytös!
Lisäksi olemme tyttären kanssa viettäneet kahdenkeskistä aikaa, kun mies ja poika ovat viettämässä mökillä miesten (pidennettyä) viikonloppua!
Mukavaa vaihtelua normaaleihin puuhiin ja pieniä perhosia vatsassa näytöksen johdosta ja ihanaa yhteistä puuhaa. Saattaa olla, että menee roska silmään huomenna, kun h-hetki koittaa.
Hyvä päivä ollut tänään. Terassiraidat hoidettu. Grilli lähes pesty. Jne. Paljon hyviä juttuja.
Samoin täällä. Koivurankaa sahannut ja klapittanut Tokmannilta ostetulla klapikoneella.
Saa taas ens talvena poltella takassa ja nauttia lämmöstä.
Me saatiin vuokrapalsta (2kpl 10mx10m) kondikseen. 12 vakoa eri perunalajeja, sipulia, porkkanaa, punajuurta, papua, salaattia, purjoa ym. Kovvoo hommoo mut palkisee sitten myöhemmin.
Maailma on valintoja täynnä.
Maakuntakierros vedetty Lincoln Towncarilla.
Nyt vedetään hetki happea tässä ja matka jatkuu Cadillacilla.
Terassiin vedelty öljyä pintaan kolmas varvi. Hieman eri näköinen kuin kahden hoitamattoman vuoden jälkeen. Hyvä mieli.
No nyt voi kysyä.
Ethän vetänyt vesiohenteista?
Juu, juu. Kymmenen vuotta vanhat kansilaudat, ja hoitamatta pari vuotta. Vesiohenteisella kyllä. Ensimmäisellä kierroksella kuuli kuinka ryysti litkua sisäänsä.
FBI:n miehet ajoi ainoastaan tuolla autolla Jack Reacher kirjoissa, on the Auto. Sitten tuli matala mies ja pilasi koko fiiliksen elokuvissa (Tom Cruice).
Sori @BlueOval
Tuskin kauhea yllätys enää kenellekään, että tunnetaan.
Olipas hienoa kuulla, että joku muukin kerää voimia sunnuntaina.
Paljon pitää maksaa nurmikonleikkuusta?
Mutta kuka ajoikaan punaisella Jaggella?
Mikäs risteily Baltic Princesillä on kun siellä on Tapsu ja pokaalikin? Tepsifani pikkuserkku (ko laivan turvallisuuspäällikkö) joutui tai pääsi kerrankin oikeaan seuraan samaan kuvaan Tapsun pokaalin ja Harri hylkeen kanssa.
Jonnet ei taida tietää. Kannattaa kysyä Salosen Maxilta.
Tapparan perheristeily, mitä mainostettiin peleissäkin (menossa mukana Tapsu ja Harri -hylje).
Minusta tuli eilen aamulla klo 10:08 neljännen kerran isä, kun puoliso synnytti terveen tytön. Tosin nyt joudutaan olemaan täällä lasten puolella tarkkailussa, kun puolisolla sekä vauvalla oli kummallakin tulehdusarvot lievästi koholla. Itse joudun tänään lähtemään iltapäivästä jo kotiin kun kaksi edellistä lasta tulevat minulle taas viikoksi, vauva ja äiti pääsevät mahdollisesti ensi viikon alkupuolella kotiin eli ihan hyvillä mielin tässä silti ollaan