Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Tääl Turuus on kyl hienoo kulkee Tapparan mestaruuslippis päässä. Ensin pitkää katsetta minuun ja kun katon tuijottajaa silmiin niin pää kääntyy välittömästi.

9 tykkäystä

Kuopiossa sama. Täytyykin laittaa lätsä päähän, kun on lämmintä ja kaikkee.

4 tykkäystä

Porissa sama meno pipokin keräsi ihailevia katseita laajalti

2 tykkäystä

Yritän elää hetkessä, mutta on hienoa, että ensi vuoden jutut alkavat muodostua.

1. Kaksi työhaastattelua käyty läpi. Kummastakin jäi hyvä fiilis, että ainakin mahdollisuus on tulla valituksi. Työnantajaehdokkaina kunta Etelä-Pohjanmaalta ja Keski-Pohjanmaalta. Molemmat hyviä ehdokkaita.
  2. Kevään yhteishakurulianssi on valmistuneella vielä edessä. Katsotaan, mikä näistä suunnitelmista realisoituu. Vaihtoehtoina joko luokanopettajan monialaiset opinnot monimuotoisena suorituksena Helsingin yliopisto (jos pääsen) tai englannin kielen perusopinnot Jyväskylä tai Oulu.

Ihan sama, miten nämä realisoituu, niin kesälomalla ladataan akkuja, koska se on ansaittu. Sitten syksyllä uusiin kujeisiin mahtavalla fiiliksellä ja paljon valmiimpana ammattilaisena kuin vuosi sitten. Hyvä tästä tulee!

Ai niin, työkaverit järjestää mulle läksiäiset toukokuun lopussa eli jotain on tehty sielläkin oikein. Ja mikäs tässä kaikessa on parasta? Tappara pelaa hei finaaleita.

18 tykkäystä

Miettikääs että suurimmalla osalla on kesäloma kestänyt jo toista kuukautta ja osalla pari viikkoa. Jotkut ne vaan pelaa vielä…

13 tykkäystä

Tänään ensimmäistä kertaa katsomaan A-maajoukkueen peliä livenä, niin jaksaa paremmin oottaa Liiga finaalien alkua huomenna :v::sunglasses:

1 tykkäys

Pelipäivä = juhlapäivä (huomenna)

Mutta keikkapäivä = myös juhlapäivä (tänään)

3 tykkäystä

Onneksi Ilveksellä on jalkapallojoukkue :sweat_smile:

1 tykkäys

Voe viddu mut oli hyvä keikka.

6 tykkäystä

Soititteko Paranoidin koska kai joku sitä kuitenkin osasi pyytää?

1 tykkäys

Tänää alkaa finaalit!!! Ja eilinen Kärppien voitto tarkoitti sitä että kävin kairaamassa naapurin foorumin kevätveikkauksen voiton, jos oon säännöt aivan täysin ymmärtänyt :sunglasses:

5 tykkäystä

Parahiksi paranormmaalisti parasetamolia paratiisiin…

1 tykkäys

Hieman vanhaa sanontaa muokaten:
Tuurilla ne mestaruusjunatkin seilaa!

7 tykkäystä

Tuo ulina videotarkastusmaalista somessa huvittaa. Katkeria ovat toisinajattelijat.

8 tykkäystä

Turun Sanomat aloittaa kirjoituksen eilisestä:

“Keväät vaihtuvat ja vuodet vierivät, mutta jotain hyvin tuttua ja turvallista tässäkin keväässä on. Tappara pelaa miesten jääkiekkofinaaleissa…”

14 tykkäystä

Nykyinen työsopimus päättyy 31.7.2024.
Uusi alkaa 1.8.2024.

Ehkäpä tämä riittää kertomaan, miksi olen tyytyväinen just tänään! Let’s go!

34 tykkäystä

Minulla on eräs ystävä. Ollaan tunnettu 11-vuotiaasta asti, kesällä molemmathan 19.

Yläasteella pikkuhiljaa kaverini alkoi siirtyä huonoihin piireihin ja pyöri niissä monta vuotta. Huonon porukan mukana tulee huonot aineet.

Hänen yksityisasiat ei nyt kuulu kun niille kenelle hän ne kertoo joten ei mennä yksityiskohtiin, mutta simaa juotiin ja aineita vedettiin aivan helvetisti ja vääristä syistä ja lopulta ne veivät minut hyvin etääksi hänestä ja en nähnyt häntä lähes ollenkaan ja viestejä kerran puoleen vuoteen.

Tänään kävin illasta leffassa (Kung Fu Panda 4, oli jees) ja kaveri tuli yllättäen vastaan kun hyppäsin bussista ja olin vähä et “No kiva tätäkin ny nähdä mutta mitähän nyt tästä taas tulee”. Ei menny kuin hetki ja kaveri sanoi olevansa vapaa päihteiden käytöstä.

Olin aluksi epäuskoinen, johtuen siitä mitä olen saanut vierestä todistaa, mutta siinä hän esitteli “30 päivää raittiina” lätkäänsä ja selitti prosessin minkä oli käynyt läpi.

Hän oli pirteämpi ja terveempi kun moneen vuoteen ja se näkyi. Sanoin sen hänelle niin sydämestä kuin voin, että olin hänestä niin ylpeä. Olen saanut siitä vierestä todistaa sellaisia asioita, että vaikea edes sisäistää. Ja siinä se oli raittiina mun edessä. Ok no rööki sil oli mut se ei ole käytännössä aiempaan verrattuna mitään ja olen helvetin ylpeä hänestä.

Tuli hyvä mieli.

Ps. Palstan vanhemmat: tehkää jumalauta KAIKKENNE, että se lapsi pysyy noista aineista helvetin kaukana. Ainakin niin pitkään kun sen aivot kehittyy.

Kiitos ja nyt menen tämän jälkeen hyvällä mielellä nukkumaan.

47 tykkäystä

Nyt starttaa taloyhtiön pihatalkoot👍(pihatalkoot saa aina hyvälle tuulelle)

Wish me luck!!

4 tykkäystä

En ole koskaan ollut, mutta tulee mieleen, että tuollaiset talkoot lienevät hyvä tilaisuus antaa vahingossa vähän napakkaa poikkaria haravalla alaselkään sille ärsyttävälle kyylä-naapurille?

”Oho!”

15 tykkäystä

Oikeassa olet mut saattaa tulla nopeasti pelikieltoa kyseisestä rikkeestä! Onni on tässä yhtiössä mukavat naapurit niin ei tarvi poikkaria antaa.

1 tykkäys