Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Tänään viddu loppuu loma tältä osin. Loma ollut mukava, ollaan nähty paljon hienoja paikkoja kotimaassa matkaillen, mm Saimaan seutuja. Huomennna pitkästä aikaa bänditreenit.

2 tykkäystä

Mun mielestä taas on :slight_smile: Tosin hyväksyn kyllä senkin, ettei siivoaminen ole kaikkia varten.

Itse tykkään siivota silloin, kun on oikeasti siivottavaa. Tästä seurauksena päästän usein oman ympäristöni aivan hirveään kuntoon, jotta voin sitten oikeasti kokea sitä tyydytystä, kun siivoan sen kunnolla.

Kun olen kesäisin asunut nyt jo useamman kerran maaseudulla, niin täällä olen todennut, että talossa olisi avoinna lähinnä yksi työtehtävä eli emännän paikka, vaikkei niin tietysti nykyaikana saisikaan sanoa. Isääni ja veljeäni ei kummemmin siivoileminen kiinnosta, joten tavarat ovat röykkiöinä siellä ja täällä. Onneksi on opettajan kesäloma, koska peruskesäloma ei kyllä mitenkään riittäisi siihen, mitä täällä on tehtäväksi. Ja tämä siis hyvällä; kukaan ei ole pakottanut minua siivoamaan ja järjestelemään, mutta omat voimavarat huomioiden olen sitä tehnyt.

Päiviä on mennyt varmaan lähemmäs 15, mutta alkaahan tässä kaaoksessa olla aika hyvä käsitys siitä, mitä missäkin on ja myös suurin osa huoneista hohtaa jo puhtautta. Täällä vain täytyy koko ajan siivotessa miettiä sitä, kun itse vaihdan pian paikkakuntaa, miten sen siivoushomman saisi silloin pyörimään, kun en itse ole sitä ylläpitämässä.

4 tykkäystä

Huomenna siis bänditreenit. Ganesin Bourbon street tarkoitus ottaa haltuun. Väsäsin siihen suomenkieliset sanat. Saas nähdä kelpaako pojille.

4 tykkäystä

Älkää esittäkö julkisesti.

5 tykkäystä

Sait juuri mut varmistumaan että varmasti esitetään.

5 tykkäystä

Mä tuun kattomaan.

1 tykkäys

3.8 keikka. Mut saat ite selvittää missä.

1 tykkäys

Ei näemmä keikkakalenteriin ole päässyt ainakaan vielä.

Ne sanat vaaditaan kyllä tänne palstallekin :slight_smile:

4 tykkäystä

Veikkaan että ette halua.

1 tykkäys

Todellakin halutaan.

3 tykkäystä

Biisin nimi on Turkuun päin, joten tuskin haluatte. Toki kun tästä tulee listahitti ja korvamato niin joudutte kääntämään kanavaa alvariinsa…

2 tykkäystä

Jos Hurriganesia on suomeksi tarjolla niin ilman muuta :slight_smile:

2 tykkäystä

@Lapi0 ylempänä mainitsi mukavan tekemisen niin jatketaan sillä linjalla.

Editoiminen. Joskus kyllä vaatii minun keskittmiskyvyltä liikaa, mutta silti aina kun olen projektin saanut valmiiksi, aina on ollut tyydyttävä olo eikö ikinä ole kaduttanut. Saan suurta nautintoa kun editointiohjelman timelinella kasaan palapeliä äänistä, kuvista ja videoista yhdistellen eri elementtejä. Parasta on kun hokaa jonkun siistin edittikikan mikä toimii. Vielä kun editointi on semmone laji ettei sitä kuka vaan osaa niin se saa minussa lisäintoa.

Tämä ilon purkaus tuli siinä kun tällä hetkellä on projekti menossa mistä olen todella ylpeä. Työstän Tapparaan liittyvää fanipohjaista videota, mitä kuvattiin kaverin kanssa 2 tuntia, tietäen, että itse video ei kestä edes 3 minuuttia, vielä kun video sisältää paljon omia tekemiä efektejä ja muuta Tapparaan liittyvää netistä löytyvää materiaalia niin tuo 2 tunnin kuvausaika on aika raju, mutta tiedän että se on sen arvoista ja saan tästä videosta niin huikean kun haluan.

Videoiden teko/sisällöntuotto on aina ollut minulle intohimo ja tulee todennäköisesti aina olemaan. Ja ollaan nyt sitten vielä tähän siitä iloisia, että pääsin kouluttautumaan itselle oikeaan ammattiin. Siitä tulikin mieleen, että kun saan fanivideoni ulos, on se ensimmäinen “kunnon” tuotos minulta virallisena ammattilaisena.

Johtopäätös=editointi on jees. Siitä tulee hyvä mieli.

Edit. Näköjään niin kivaa, että venähti viestin kirjoitus klo 3 aikaan aamuyöstä :sweat_smile:

5 tykkäystä

Aina voi esittää ylläpidolle varovaisen toiveen siirrosta toiseen ketjuun. :joy: :joy:

Joko tämä tai sitten tämä .

2 tykkäystä

Me järjestetään megamatka teidän keikalle.

Minimissä 2500 ihmistä!

3 tykkäystä

Tod.näk sontalistalle menee.

1 tykkäys

Ton voi vielä kääntää esim. muotoon “Hervantaan”, siinä on yhtä monta tavua, ja on ehkä hyväksytympi täällä

2 tykkäystä

Tulisiko tästä llveksen uusi maalilaulu tai ottelun päätytyä kotiinlähtölaulu :thinking:

2 tykkäystä

Tänään pitkästä aikaa Vimpelin ottelussa Saarikentällä, pelin jälkeen ajelu mökille.
Nyt on saunottu, otettu oluet ja kohta grilliin evästä.
Aurinko laskee juuri tuonne järven toiselle puolelle ja värjää taivaanrantaa hienoon oranssin sävyyn hetken päästä.

6 tykkäystä