Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Odotapa vaan. Ihminen on ihmiselle susi.

:joy:

14 tykkäystä

Kävin tossa pyöräilemässä jonkinlaisen iltalenkin, ja perkele hirvi jolkotteli nenän edestä tuolla niihamassa. Ei ollut edes erityisen iso lajinsa edustaja, mutta on se vaan aika ylväs ja komea näky siltikin.

Tälläi kaupunkilaisena hirven näkeminen ihan livenä on harvinaista herkkua. Edellinen kerta oli n. 16 vuotta sitten, sillon se oli noin metrin päässä tuulilasissa. Tämän päiväinen kohtaaminen oli paljon mukavampi. :smiley:

24 tykkäystä

Yövuoro 1/3 menossa. Perjantai aamuna loppuu valvominen ja samalla tulee päätökseen aikakausi kaupungissa, missä olen viettänyt lähes koko ikäni, perjantaina kun yövuoron jälkeen heräilen lähdetään Kuopioon perheen kanssa hakemaan uuden kämpän avaimet ja lauantaina olisi tarkoitus tehdä itse muutto. Haikein mielin olen lähdössä nykyisestä työpaikasta ja ensi viikon maanantaina aloitan jo sitten uudessa työpaikassa.

Yhtä kaikki, positiivisin mielin perheen kanssa minulle uuteen kaupunkiin ja ympäristöön.

14 tykkäystä

Tänne ensitöiksenne muikuille niin kotiutuminen alkaa maukkaasti.

Taitaa olla vielä kiinni, keväisen vesivahingon takia, mutta heti kun avautuu kannattaa mennä, ja toinen suositus samalla kadulla satamapuiston kulmalla “Sataman helmi”; mukava sisäpiha ihan jees tunnelma ja riittävän pienikokoiset pizzat.
https://www.facebook.com/pages/Sataman-Helmi/468197630020913

Molemmat yleensä vakiopaikkoja kun tuolla tulee käytyä (pari kolme kertaa vuodessa)

1 tykkäys

Hieno kaupunki on Kuopio. Moni on sinne mennyt ja ei oo sydän enää poistunut kaupungista. Kuvittelen, että voisin asua itsekin Kuopiossa. Onnea muuttoon ja hienoja hetkiä sekä onnea Kuopioon!

Ketjun aiheeseen:

• helle ulkona
  • mulla siivouspäivä
  • ei tartte mennä lenkille, kun koko päivä menee tähän siivouspuuhaan

Kesän projekti on ollut se, että täällä isän kotona voisi asua. Koen tämän kodiksi ja kun en joudu vuokraa maksamaan, niin olen sitten toimittanut ns. emännän virkaa. Ruokaa ja siivouspalvelua koko kesäksi. Mutta oon itse kyl tyytyväinen tähän, koska ei se jatkuva jouten oleminenkaan pidemmän päälle maistu. Kivaa on ollut siivoilla ja järjestellä.

3 tykkäystä

Ai saamari, ei oo köyhän duunariperheen pojalla kesämökkiä missä viettää aikaa, mutta kun tähän aikaan tulee lipomaan vodkapaukkua omalle terassille kun yö on tyyni niin onhan tämä kaunista. Vielä viikko lomaa ja aikaa tehdä sitä sun tätä. :slight_smile:

13 tykkäystä

Käytännössä täällä alkaa lomat olla lusittu.

Nyt on alkanut ihan tosissaan jännittämään uusi paikkakunta ja uudet hommat, mutta edelleen hyvällä tavalla.

Olen saanut käyttää kesäni lomailuun, joten akut on todellakin täynnä.

3 tykkäystä

Leppoisa kesäilta ja Red Lionin terassi.

2 tykkäystä

@matsku Sen verran sanon Kuopiosta siellä siivun elämästäni viettäneenä, että hyvinvointipalvelut ja bussiliikenne saisivat olla vähän parempia. Muuten kaikinpuolin loistava kaupunki esim opintojen kannalta.

Paska mesta. Ainoa paikka missä on tullut nyrkistä naamaan on Kuopion tori.

1 tykkäys

Kovaa on minullekin uhottu varsinkin matsien jälkeen :DD

1 tykkäys

Huomenna piiiitkästä aikaa keikalle. Perniössä Laurin markkinat ja illalla Hallin lavalla markkinatanssit. Soitetaan mm Bourbon street Turuksi… jos oot lähistöllä niin Be there!

3 tykkäystä

Eikös tästä pitänyt tulla video?

3 tykkäystä

Ei pitäny.

Lyriikka ainakin piti.

2 tykkäystä

Oottakaa nyt.

Pidätelläänkö hengitystä vai heittääkö siniseksi?

1 tykkäys

Saas nähdä.