Me saadaan haalarit vasta joskus joulukuussa. Sitä odotellessa.
Työmailla liikkuessa hilpeän asennusporukan kohdatessa en kehoita kysymään, johtuuko hilpeys kenties vaatetuksesta.
Täällä saatiin haalarit eilen noin 3 tuntia ennen approjen alkua.
Hyvin pääsi sotkemaan uudet haalarit.
Voitin eilen Pyryn pelissä avausmaaliveikkauksen. Nyt on sitten jo toinen Pyry-kaulahuivi hyllyssä.
Asia mikä aamutuimaan 8. pintaan, saa hyvän mielen, kun laittaa kellon lataukseen ja synkronoi sen.
- 2 tuntia 24 minuuttia aktiivista aikaa seurattu
- 13233 askelta laskettu
- 10.17 km askeleina mitattuna
Vuorovapaat alkoi aamulla ja pöydällä 50 lippua la- Jukurit peliin.
Nättii päästä korkkaa kotiluola tälle kaudelle ja piipahtaa Tampereella
Päätit sitten varmistaa samalla näkyvyyden tv-lähetyksessä.
Hieno lomaviikko. Kävin uimassa 3 kertaa järvessä. Hyvä, että ehdin, koska järvi jäätyi saman tien. Kävelyretki Pyhällä oli jälleen hieno kiekka.
Ja urheilusta: Aivan täydellinen viikonloppu. Ai ai. Mymt.
Varastohäkissäni oli kaksi lukkoa. Yksi riippulukko, joka on kunnossa ja lisänä halpa vaijerilukko, jota en ollut aikoihin saanut enää auki. Luultavasti joku oli yrittänyt avata sitä ilman sopivaa avainta ja rikkonut lukon sisältä. Tänään sain lopulta itse murrettua tuon vaijerilukon auki ja pääsen taas varastooni. Hammer was the key.
Abloyn oikeeta munariippulukkoo ei kyl ilman rälläkkää saa auki. Kokemusta on!
En tiedä mitä ihmettä mä oon tehnyt mut tyttöystävä osti äsken itselleen 90€ fanipaidan shopista, mun takia et voi olla mun kaa enemmän Tappara fanituksessa mukana ja että meillä olis “matching” asut.
On tuo ihminen kyllä ihmeellinen tapaus.
Olipas ihana herätä siihen kun tyttöystävä totes vaan, et sil välin ku nukuin hän tilasi mulle Tappara-pyjaman kun ilmaisin aikaisemmin kiinnostukseni tuotetta kohtaan.
Ens viikolla rokataan sit Tappara-pyjama päällä ja vielä kun siihen laittaa Tappara- villasukat niin on täydellinen combo.
Sosiaalisessa mediassa Tapparan uudet hankinnat osalla mennyt tunteisiin. Muka paniikki Tapparalla ym. shittiä kateelliset ammentaa. Ai että taas.
Nyt voi hyvällä omallatunnolla jättää ikkunat pesemättä!
Ja niin hän minä olen jo toiminutkin. En ole ikinä pessyt ikkunoita. Enkä pese!
Toimiikos IG-linkit kuinka:
Liikuttavaa lukea tällaisiakin uutisia. Tytölle
SaiPa 2023-24: 60 ottelua, 45 pistettä
SaiPa 2024-25: 24 ottelua, 46 pistettä
Mä oikeasti hyväksyisin sen että hävittäisiin finaali game sevenin jatkoajalla Saipalle.
Yhden kerran. Tavaksi ei oteta
Olen ihan omaksi huvikseni alkanut sunnuntaisin laittaa Instaan viikon vinyylilevyesittelyn ja näitä onkin jo kertynyt muikeat kolme kappaletta.
Noh, eilinen esittelyni oli Acceptin Metal Heart vuodelta 1985 ja kyseinen postaus on tähän mennessä saanut ihan mukiinmenevät kaksi tykkäystä. Ensimmäinen tuli vankkumattomalta kannattajaltani eli vaimolta, mutta toinen, uskokaa tai älkää!, Acceptin nykyiseltä kitaristilta Uwe Lulisilta!!