Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Sain napattua liput meikälle ja jälkikasvulle Milanon olympialaisten jääkiekon puolivälierään ja välierään. Sitten vain jännittämään mitkä joukkueet siellä on vääntämässä aikanaan.

6 tykkäystä

Vähän houkuttelee tuonne kisoihin lähtö, alkukesästä selviää on ensi vuonna kisamatka tuonne vai Sveitsiin.
Paljonko noille lipuille tuli hintaa?

Onhan tämä nyt kuitenkin ihan uutta kun aiemmin on huudeltu sen ykkössentterin perään.

1 tykkäys

Niin ei kaaduttu ykkössenaan aikasemmin ja tänä vuonna ei kaaduta mokkeen.

3 tykkäystä

Lippukategorioita oli kolme halliin: A, B ja C.

Nappasin C kategoriasta liput ja hintaa tuli:

• Puolivälierä 110€ per lippu (klo 21:10 alkava matsi uudessa Santagiulia Ice Hockey Arenassa)
  • Välierä 200€ per lippu (klo 21:10 alkava matsi uudessa Santagiulia Ice Hockey Arenassa)

Finaaliin halvimmat liput lähtivät 900€ per lippu, mutta eilen oli ollut vielä (varmaan kategorian C) lippuja myynnissä 450€ per lippu.

Kun saa kuunnella puhlareita ilman,että Tapparan peli häiritsee!!! :smile:

1 tykkäys

Tämä. Just puhuttiin frouvan kanssa että tulispa taas kelit, että vois möksän terassilla istuskella ja kuunnella puhlareita. Toi Haapakangas on mainio radioääni.

2 tykkäystä

Puhlareita?

1 tykkäys

Puhelinlangat laulaa!!! :smile: Me jotka kuunnellaan tietää :joy:

2 tykkäystä

Ostan tämän täysin,pidän!!

Edit: osa lainauksesta jäi matkalle :smiley:

2 tykkäystä

Kyl näin perjantaina osa saa jäädäkin. Nyt tääl mennään saunaan.

1 tykkäys

Wanhojen tanssit! :dancer: :man_dancing:

5 tykkäystä

Aijjai, omat vanhojen tanssit 2000.

Kyräily parien valinnassa ja iltojen jatkoilla. Kaikkinensa mieleensä painuvimpia päiviä lukiossa.

2 tykkäystä

Pitkähkön etsinnän jälkeen divarista löytyi Juice & Grand Slamin live-lp Kuopio - Iisalmi - Nivala.

6 tykkäystä

Taisi joutua antamaan ihan setelirahaa tuosta?

Kokonaista 12e. On osin naarmuinen. Mut hyvin soi ainakin eka levy.

1 tykkäys

Kaksi seteliä ja yksi kolikko. :joy:

Aina välillä tulee hiplattua vinyyleitä ja pohdittua että pitäisikö ostaa vinyylisoitin.
Onneksi järki sanoo että koska sä ehtisit niitä vinyyleitä kuuntelemaan.
Lähtisi äkkiä sekin homma käsistä jos alkaisi haalimaan vielä vinyyleitäkin.

3 tykkäystä

Mulla on lähteny tää älppärien keräily vähän lapasesta. Möin aikanaan kaikki lp:t ja soittimenkin pois. Pari vuotta sitten sain hyvän vahvarin, cd-soittimen ja kajarit ilmatteeks. Sit ostin torista vinyylisoittimen ja aloin ostaa lähinnä kirppareilta levyjä. Helmiä löytyy välillä. Kuten tää Juicelive. Eilen löyty yks Gary Moore… Finnhitsejäkin oon koittanu hakea. Rainbowta, Dire Straitsia, Popedaa… suht moniruokainen oon siis.

8 tykkäystä

Kohta samanlainen kokoelma kuin Kontio&Parmas sarjassa Rakulla ja Otsolla!:joy:

3 tykkäystä

Kollega keräilee vinyylejä. Sillä on jotain toista tuhatta euroa maksavia levyjä, itse pidän niitä ainakin kalliina. :smiley: Pitkin maailmaa se niitä on hommannut.

1 tykkäys