Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Huomenna olis Porvoossa Hoedown feat. Tero Vesterinen keikalla. Valitettavasti en itse työesteen takia tuonne pääse, mutta Hoedown yhtyeenä saa minut aina erinomaiselle tuulelle ja toivon että kaikki kynnellekykenevät antavat itselleen mahdollisuuden aistia loistavaa muusikkoutta heidän keikoillaan

1 tykkäys

Jumalaare!
Taloyhtiöön on hankittu kaksin kappalein bensakäyttöisiä ruohonleikkureita.
Punaista lihaa syövänä vanhalla polttomoottoriautolla ajavana heteromiehenä otan tämän suurella ilolla vastaan. :star_struck:

17 tykkäystä

Kyllä se on komee työnnellä sitten kahta rinnakkain :laughing:.

4 tykkäystä

Netissä jossain näin sellaisen videon missä joku isäntä oli tehnyt kunnon patentin.
Aisalla kaks työnnettävä rinnakkain. Vetäs käyntiin ja kaasuvivut vetäs nippusiteellä kiinni.
Sitten itse ajoi päältäajettavalla jolla hinasi näitä kahta perässä, jotka kulki sen päältäajettavan sivuilla.
Leikkuuleveys oli kunnossa :smiley:

5 tykkäystä

Viikon kesäloma alkoi tänään!! Heinäkuun lopusta alkaen sit jatketaan kolmen viikon verran. Terassi öljytty puolittain,sit rouva jatkaa. Selkä aika kaput,niin tota kyykistelyä ei pysty enempää. No loma!!! :+1:

6 tykkäystä

Mulla alkaa loma jussista. Pitää myös käsitellä terassi, mulla pitkä varsi pensselissä. Ei selkä kärsi.

3 tykkäystä

Loma alkoi klo 22. Duunikaveri kuittasi iltapäivällä lähtevänsä huomenna Kreikkaan, mä otan etumatkaa ja kuittaan ohi korkkaamalla Ouzo-pullon jonka kaveri toi viime kuussa.
Oma loma on sit ihan toisella suunnalla, Skotlannissa

4 tykkäystä

Raision Puuilon ovenedustalla pullamyyjäherra kysyi (kun mulla mestaruusslippis päässä) että tuleeko Haapala Tapparaan. Vaihdettiin muutama sana siinä ja spekuloitiin tilannetta.

Ja kun tulin pois kaupasta, niin kysyin että ootko meidän miehiä, niin sanoi että ei kun Tampereen toisen seuran. Sanoin vaan että voi prkle ja peukutettiin. Mukava ukko oli.

12 tykkäystä

Sain vihdoin möksälle omat tahdonportaat valmiiksi. Appiukon vanhat oli niin jyrkät ja mutkaiset sekä loppuunajetut että oli pakko tehdä uudet. Nyt on suorat ja loivat ja kivat kivuta ylös.

Ylhäällä vasemmalla näkyy muuten mun keväällä tekemä huussi.

36 tykkäystä

Olipa yksi hienoimmista herätyksestä pitkään aikaan sunnuntai aamuna noin 5.45.

Oltiin hoitamassa vuoden vanhaa pojantytärtä ja ”Tirppa” heräsi kuuden huitteilla kuten aina. Kevyt ravistus ukin nenästä ja valloittava hymy muutamalla hampaan alulla takasivat loistavan lähdön päivälle, meille molemmille.

Kyllä nämä perus tunteet ja tuntemukset ovat mahtavia.

20 tykkäystä

Tänään katsomaan liveyleisurheilua!
PNG-kisat Turun urheilupuistossa!

7 tykkäystä

Kotiin saakka toimitettu laatu jauheliha juhannuksen grillauksiin! Kiitos @SamppaK ! :ok_hand:

4 tykkäystä

Kaveri on aina kiva yllättää :grin:

1 tykkäys

Se alkoi neljän viikon kesäloma just nyt!

8 tykkäystä

Veit jalat suustani! Samoin. :smiling_face_with_sunglasses:

1 tykkäys

Tänään bänditreenit uuden kosketintaiteilijan kanssa. Tosin hänen kanssaan eka bändi aloitettiin v 1981.

9 tykkäystä