Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Ei kait… Taustatukea tulee:

1 tykkäys

Taitaa olla kyse muista Karhuista, kun kerta hyvälle tuulelle saa. Miina.

2 tykkäystä

Tilanne ohi. Karhu kaadettu. Ei kerrota Gestapolle. Oli pieni Karhu, nelosluokkaa tosin.

@tatesulo’lla varmasti maisemat joita sopii kadehtia.

@Oijennus se ei haittaa. Sähkökatkos osui hyvään väliin. On hyvä, että osaa elää ja nauttia täysipainoisesti sähkökatkoajasta.

6 tykkäystä

Minä taas veikkaan, että kaikista metsästäjien kaatamista “karhuista” ei tehdä virallista raporttia… 255 on aika vähän :wink:

2 tykkäystä

Juu. Mettästelen ja tänä metsästysvuonna (1.8.2017 -->) olen aivan yksin kaatanut jo kymmenen Karhua.

7 tykkäystä

Kävin eilen The toimistolla. Kausaritilaus tuli tehtyä. Löytyi hyvä paikka, mutta paljon näytti olevan varattunakin.

9 tykkäystä

Siskon lapset 10kk ja 2,5v tuli hoitoo :slight_smile: mukavia nää enon hommat. Lapsissa on niin paljo virtaa :smiley:

6 tykkäystä

Minut saavat hyvälle tuulelle ne kaikki tällä palstalla kirjoittavat, jotka pysyvät itse asiassa eli Tapparassa ja jääkiekossa. En erityisemmin tykkää iltapäivälehtien tavasta kirjoittaa kaikesta, mikä herättää kiinnostusta (= tuottaa rahaa eli irtonumeromyynnin lisääntymistä) samaan tapaan kuin valunut veri ja suolenpätkät raatokärpäsissä :wink: .

1 tykkäys

Se että raskain ja ■■■■■■■■■■■ vaihde muutossa on takana, nyt avataan pari olutta ja rennosti kohti tavaroiden purkua :ok_hand:

E: Juti olutta.

10 tykkäystä

Jotain positiivistakin välillä. En ole poliisi, mutta hyvilläni heidän puolestaan.

3 tykkäystä

@Devilady

9 tykkäystä
1 tykkäys

Tere Sammallahti saa aina hyvälle tuulelle :slight_smile:

1 tykkäys

Wintersunin keikka tänään Pakkahuoneella saa meikäläisen kyllä erinomaiselle tuulelle :smiley: Pientä odottavaa kutkutusta ollut koko päivän vatsan pohjassa.

Tunnelman nostatuksena tullut katsottua Nummirockin live-vetoa, jossa niin ikään olin paikalla

2 tykkäystä

Pelipäivä.

Ja jääkäri @treppu muistaa, että tosipelien alettua palvelet vain yhtä kapteenia. Ne kolmen nappulan häiskät voit unohtaa.

6 tykkäystä

Aamupaino 87,4 kg. Vajaassa vuodessa lähtenyt n. 8 kg painoa.
Ja kaikki vain lisäämällä liikuntaa. Ruokavaliossa ei muutoksia ja olutta kuluu. 85 kg oli tavoite, kun lopputalvesta liikuntaa lisäsin.

Viimeksi olen painanut saman verran tai vähemmän noin 12 vuotta sitten.

17 tykkäystä

Se tunne kun kömmin herätyksen aikaan punkasta ylös, avaan tuvan oven ja sytytän valot ilman sen suurempia ajatuksia. Sitten mieleen välähtää: PELIPÄIVÄ! Ai että tuli hyvä fiilis!

@Koo Ne kolmen natsan heput ei ole varsinaisesti mun kapteeneja. Mulla on vain yksi oikea Kapteeni ja hänellä on C rinnassaan! :muscle: Jugi ei tartte mitään säihkyviä killuttimia tai herroittelua. Hän on osa meitä tavantallaajia mutta silti parhain Kapteeni mitä kuvitella voi!

5 tykkäystä

Net hemmot miellyttävät, jotka pysyvät tämän palstan keskeisessä teemassa ja kirjoittavat kiakosta tiätävästi ja hauskastikin :wink: .

2 tykkäystä

Syksyn tulo. Syksy on jotenkin hieno vuodenaika kuulaine iltoineen. Ilma on raikas ja hapekas. Luonto on kaunis. Tietynlaista hyvää kaihoa ilmassa, kun pimeys tulee ja kesä on ohi. :slight_smile:

Niin ja tietysti jääkiekkokausi alkaa Tapparalla todenteolla tänään.

13 tykkäystä

Helmi radio soitti aivan randomisti Meidän biisin ja sanoi vielä että täytyy varmaan itsekin taputtaa kun niinhän tän kappaleen aikana kuuluu tehdä :clap::clap:

3 tykkäystä