Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Kanadalaistoimittaja Allan Abel joka hehkuttaa Suomea:

  • Maailman vakaimman, menestyneimmän, rehellisimmän, asuttavimman, epäkorruptoituneimman, koulutetuimman, kirjoja lainaavimman, heviä rakastavimman, sukupuolitasa-arvoisimman ja maitoa juovimman maan presidentti puhui Valkoisen talon itähuoneessa maanantaina, ja niin teki myös Donald Trump, Abel luukuttaa artikkelissaan.

Varsinainen helmi löytyy kuitenkin lopusta:

Suomi, joka lähettää aktiivisesti joukkoja ja varusteita Afganistanin sotaan, joka on kokoonsa nähden raskaasti aseistettu länsimaisten arvojen linnake Itämerellä sekä edelläkävijä lähes jokaisessa viimeaikaisessa maailmanlaajuisessa tutkimuksessa elintasosta, oppimisesta ja alkoholin kulutuksesta, hän kirjoittaa

7 tykkäystä

Sähkökatkos.

8 tykkäystä

Back in business

Toivottavasti on riittävän vahvat sulakkeet tai edes niitä on riittävästi…?:laughing:

3 tykkäystä

Viimestä viedään, pitää hakea hyvin varustellulta jälleenmyyjältä lisää.

2 tykkäystä

Kahdeksan taimenta kävi haavissa kuudessa tunnissa.
Ja sähkökatkoa hakee kokoajan. On tämä työ rankkkaa.

9 tykkäystä

Pitkä kesä ohi ja palaillaan oikeaan päiväjärjestykseen. Nimittäin tänään pisteistä taistelee Tapparan Liigajoukkue, A-nuoret, B-nuoret sekä C-nuoret. Kaikki on taas paikallaan.

5 tykkäystä

Se että tänään paljastui että tuvassani on eräs palstalainen, jääköön mysteeriksi kuka ellei hän itse halua esittäytyä.

Mutta se suurin ilon aihe on se että tänään saan vetää nää päälle!

13 tykkäystä

Eli vaatteet on tärkeempiä kuin aatteet???

Mistäs sä tiät minkä joukkueen kannattaja tupalaiseni on? :wink:

1 tykkäys

Eikö Maukka laulanut jotain;vaatteet on mun aatteet…aatteet on mun vaatteet. :slight_smile:
En mä kyllä ymmärä koko kappaletta.

No eipäs tullut mieleen. Poistun siis häpeämään…

1 tykkäys

Mene mihin menet kunhan oot viimeistään klo 19:00 Hakametsässä! ;D

5 tykkäystä

Jumaleissön, minä tumpeloista tumpelon atk.n kanssa sain asennettua Operan ja asetettua VPNät sillain että kohta näkyy peli, eikä pullamössö :muscle:t2:

8 tykkäystä

Nykäisin koko sähkötaulun alas. Tänä viikonloppuna menee ainakin kaksi laatikollista sulakkeita.

14 tykkäystä

Sähkökatko …useampia sulakkeita palanut jo…lisääkin saattaa mennä!

6 tykkäystä

Kohta saunaan. Sähkökatko saattaa tulla.

3 tykkäystä

Samma här

Sähkökatkoja ei ole ollut tänä kesänä. Hyvä kesä.

6 tykkäystä

On hyvä asia, että sähkökatkoja ei ole usein. Paljon freesimpi olo. Mutta henkilökohtaisesti “pakko” välillä repiä sulakkeita irti.

4 tykkäystä