Täälläpäin oli joskus vuosia sitten varsinainen vitsaus tuo. Ja aika usein samasta rannasta käyty hakemassa niitä valmiiksi pilkottuja kuivia klapeja, isäntä siitä hermostui, tunki sitten yhteen halkoon tekemänsä reiän täyteen ruutia ja tulppa päälle…löyty se klapivaras, oli joku vuokramökissä asustellu saksmanni, uuden kiukaan joutu ostamaan. Ei vissiin ole sen koommin klapeja pöllitty!
Jaa, kuulostaa ihan kipinästäkin tutulta Plastino-klapilta™:
Itse itseäni toistaen. Tänään hallille, en muista nyt sen nimeä kun vaihtuu niin tiuhaan. Mutta illalla tepsin kaatoon!!

Turkuun huutamaan?
Turkuun huutamaan!
Nonii…Tämä ei toteutunut.
Nyt se ei ole ilon aihe, mutta maanantaiaamuna on.
Perskeles…Tässähän ehtisi laittaa sulakkeet hetkeksi jäähtymään, hommaamaan kuskin ja vielä ehtisi Turkuunkin ajoissa kun peli alkaa vasta klo 18.30.![]()
Kappas vaan.
Ilonaiheeksi tämä kotiinjääntikin näköjään muuttui…
Kattelin vähän kevään koosteita. Tuli voittaja tunne.Oliko tänään joku peli meillä? Pääsi ihan unohtuun.Junnut napsi ainakin hienosti voittoja tänään.
Hauska tapahtuma muutamien minuuttien takaa.
Ovikello soi…
Itse olen estynyt avaamaan ovea aamuistunnon takia ja ohjeistin rouvaa avaamaan oven.
Hän ei ollut hirveän innostunut aiheeseen, mutta meni avaamaan ovea kun epäilin siellä olevan jonkun Ilveksien kannattajan tuomassa kaljalaatikkoa.
Ei tullut kaljalaatikkoa, mutta Vartiotorni saatiin…
Laitetaas tänne, kun sai hyvälle tuulelle, vaikka tulos eilisestä pelistä oli mikä oli.
gatecrasher
Tauko ohi
18 t
Bussilastillinen kannattajia paikalla ja vain Juki käy edes kaartamassa edessä.
Myöskin Elorinne (tyylilleen uskollisena) kävi faneja morjestamassa muuallakin kuin vain Sinioranssien edessä. Ja taisipa Redenbachkin vähän muita paremmin fanit huomioida
Niin vaan se kaljalaatikkokin sieltä tuli seuraavalla ovikellon soitolla.
Vartitornia tarjosin vaihdossa, mutta ei kelvannut…
On sinulla muuten loistava palvelu. Ilveksen kannattajat tuovat kaljalaatikkoa kotiovelle asti pyhäisin. Kyllä kelpaa olla Tapparan kannattaja.
Koirat!
Ole muutama tunti pois ja kun palaat kämpille se on huffejen mielestä varmaan maailman parhain juttu. Ensin ladataan ympäri kämppää juosten vauhtia ja hypitään innoissaan reittä vasten. On ne
Syksyn lehtien mukana lapaseen leijaili liput viirin nostoon, tiistaille. Käy.
Ekat futsal treenit takana. Nyt ollaan aivan hapoilla
Remppa käynnissä ja uuteen kotiin muutto häämöttää aina vaan lähempänä
Ja enää reilu pari viikkoa jäljellä, niin pääsen myös aloittamaan uudessa työpaikassa!
Melkein 12 vuotta saman firman palveluksessa olleelle ihan tervetullut muutos, vaikka eihän tässäkään työpaikassa mitään isoa vikaa ollut

Remppa käynnissä ja uuteen kotiin muutto häämöttää aina vaan lähempänä
Ja enää reilu pari viikkoa jäljellä, niin pääsen myös aloittamaan uudessa työpaikassa!![]()
![]()
Melkein 12 vuotta saman firman palveluksessa olleelle ihan tervetullut muutos, vaikka eihän tässäkään työpaikassa mitään isoa vikaa ollut
Sulla on siis sama tilanne kuin Timolla tuossa lopussa?
Oma poitsu, 1v 10kk, tunnistaa Life is live:n ja väliin nannattelee mukana, vaikkei vielä muuten juuri juttele. Itse haluaa pikkulippua liehutella kun pelihommat alkaa telkussa. La:na eka peli paikanpäällä hällä
Vuoden isä -palkinto kolkuttelee jo ovella!
Juu, olipahan melkein tippa linssissä kun hoksasin että jäpikkä vaatii lippua käsiinsä ja Tapparan logo on paidassa oltava kun pelataan…
Jos joskus saan lapsen ja hän osoittaa olevansa noin fiksu taapero, mulla ainakin tirahtas useampi tippa linssiin. :") Tapparalaisuus siirtyisi viidenteen polveen!