Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Minua pyydettiin pienen tytön kummiksi ja suostuin ilman muuta, sehän on kunnia-asia. Tosin jo kuudes sellainen.

12 tykkäystä

Huomenna paluu motocrosskisoihin kuuden vuoden tauon jälkeen! Mieli on hyvä, kunto ja vauhti ei! :grin:

2 tykkäystä

Kissat on kivoja, mutta onko tämä mielestänne kissanhiekkaketku? Siirtykää yksityisviesteihin tai vaikka avatkaa sellainen (ei Ilves-osioon kuitenkaan).

3 tykkäystä

Siirretään kun ehditään. Pitää lähteä kohta hallille. Ping @valvojat

1 tykkäys

Tuosta…

3 tykkäystä

Olipahan upea väriloisto äsken. Taivas ja vaahterat tunnustivat väriä.

5 tykkäystä

Natiaiset saivat minut hyvälle tuulelle, niin peliin mennessä kuin pelistä palatessakin.

Menomatkalla sellainen hiukan vaahtosammutinta isompi Ilvespaitainen natiainen äkkäsi mun paidassa olevan logon…“Oooh Tappara…!”
Ihan ei ollut vielä mennyt perille värien tunnustaminen, tai sitten vaan oli puettu väkisin Naapurin vermeet päälle.:laughing::laughing:
Rehellisyyden nimissä myönnän, etten osaa sanoa oliko kyseessä kiekkoa vai potkupalloa pelaavan Ilveksen vermeet.

Paluumatkalla suurin piirtein samankokoinen natiainen äkkäsi taas Kirveslogon mun paidasta ja toitotti äidillensä suureen ääneen:“Äiti kato, toi tulee Tapparan pelistä.”

Hienoa että natiaisetkin tunnistavat Tapparan logon.:tappara::thumbsup:

Päivän suurimman ilon aiheen jätän vain tähän…Ei tarvitse taatusti selittää yhtään enempää…

24 tykkäystä

Meillä käytännössä ainoastaan Tapparalaisten ympäröimänä kasvanu 4v likka keksi jostain että onkin Ilves-fani. No, kauden avanneen paikallispelin jälkeen kysyin asiaa uudestaan, ja kyllähän se Tappara-faniks tunnustautu. Liekö sillä sitten vaikutusta että kerroin ennen kysymystä että Tappara muuten voitti eilen Ilveksen…

8 tykkäystä

Öylön (=eilen Mäntyharjun murteella) sain yllättäen peliseuraksi maailmanmestarimaalivahdin vm -95. Kättelyssä ilmoitti nimekseen Jukka Tammi, ja kysyin, ettei vain itse maalivahti “Taisto” Tammi. Vastasi, että jotain sinnepäin. Mukava mies pelikaveriksi, vaikkei enää ilmakitaraa ole soitellutkaan eikä "Den glider in"iä lauleskellut. Kierros sujui rattoisasti (enkä viitsinyt kertoa olevani Tapparan miähiä). Luulen, että pelasin hieman paremmin kuin maailmanmestari - tosin eri mailapeliä - ja pallolla enkä kiakolla. :wink:

2 tykkäystä

KalPa peliin menomatkalla bussissa tyttö alkoi tavailla “Tappara”-laulun sanoja pelipaitani nähdessään…

Olikohan käynyt joskus hallissa, kun kyseistä chanttia kuulee yleensä SO-katsomosta :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 tykkäystä

Mitä alkoi laulamaan? :grin:

Elokuusta alkaneen rankan työpätkän jälkeen otin tänään vähän ennakkoa töistä lähtemisen suhteen ja lähdin kotiin juoksemaan.
Ajattelin, että selviänkö edes kilometriä hengissä, mutta mitä vielä. 6 km meni niin, että heilahti ja muistui taas mieleen se, miten hyvän fiiliksen liikkuminen saa aikaan.
Vielä olisi jokunen iltarastikin tavoitteena, huomenna ensimmäinen. Saa nähdä miten kartanluku onnistuu.

Toinen hyvä asia. Suppilovahvero kausi on alkanut hyvin.

8 tykkäystä

Hieman sama homma mulla kuin Oijennuksella. :smile: Koko viime viikko meni tetsareiden kanssa vehdatessa ja perjantaina oli marssikin. Tuntui että jalat ovat ihan tukossa.

Lauantaina oli ystävän kanssa ulkona ja juoksenneltiin ajoittain pikku spurtteja. Jalka oli aivan uskomattoman kevyt. Ilman tetsareita juokseminen oli kuin leijumista! :heart_eyes:

Reeneissä kovaa että peleissä olisi kevyttä? :thinking:

6 tykkäystä

Vuoden viimeiset oman seuran kisat ja piirinmestaruudet takana. Ei menestystä, mutta ihan uskomaton fiilis kun pystyi kaksi päivää putkeen kisaamaan (+ lämmittelyt ja jäähdyttelyt ties kuinka moneen kertaan) ilman että alaselkä huutaisi hoosiannaa tai kantapää juilisi niin ettei aamulla meinaa pystyä kävelemään. Ihan vaan “tavallista” urheilun jälkeistä lihaskireyttä joka hoituu ihan peruskeinoin. Ei kyllä uskoisi että vuodenvaihteen tietämillä en voinut 10 minuttia pidempään kävellä koirien kanssa ilman että itku silmässä olin kotiovella kun sattu niin helvetisti. Kiitos kuuluu ehdottomasti hierojalleni ja Niklas Tastille (jota hierojani myös suositteli). Ihania miehiä molemmat! :heart: Nyt voi taas tosissaan jatkaa rakasta harrastusta ja jopa asettaa tavoitteita tulevaisuuteen :sparkles:

21 tykkäystä

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Teknologian kehitys ja uudet innovaatiot

En saanut puoli vuotta sitten yksistä mun lempifarkuista nappia kunnolla kiinni. Nyt kokeilin ja oli jopa vähän isot. Ja tuntuu, että ei olisi laihtunut juuri yhtään. Ilmeisesti asia on kuitenkin toisin.

10 tykkäystä

@Lallu + @Devilady saivat kasvot tänään.
Kivoja likkoja molemmat.:slight_smile:

10 tykkäystä

No oha ne, näkisippä niitten koirat, ne ne vasta mukavia ovat

5 tykkäystä

Varsinkin kun huffet tulevat kinuamaan aamulla rapsutuksia nuolemalla naamaa ja istumalla mahan päällä. Siinä ei paljoa unes paina, kun rapsutuksia on saatava. :laughing:

2 tykkäystä

@Devilady Jäi vastaamatta yhteen kysymykseesi mut nypi hihasta kun nähdään seuraavan kerran.

1 tykkäys