Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Sapkon ensimmäinen mestaruus Mestiksessä

2 tykkäystä

Jonatan Tanus, voittomaalin tekijä.

2 tykkäystä

Kevät ja se, että Tappara pelaa taas finaaleissa.

5 tykkäystä

Tuohon listaan kun lisään alkavan golfkauden, kylla hampaita naurattaa :grinning:

2 tykkäystä

Sebastian Repo. Sebun " Sata taklausta finaaleissa"-kampanja sai lentävän lähdön, puuttuuko enää puoliakaan?

1 tykkäys

Muutaman minuutin päästä alkava talviloma.

3 tykkäystä

Rantakarin maalin lopussa! Tää sarja kääntyy vielä Tapparalle!

12 tykkäystä

Tapparan voitto ja U18 maajoukkueen kasa finaalipaikan ratkettua :blush:

6 tykkäystä

Oden voittomaalin jälkeen nojasin eteenpäin ja huusin täyttä kurkkua: “■■■■■ että mä rakastan teitä! ■■■■■ kun mä rakastan teitä niin paljon!” Kädet leväällä huutaen olo oli jotenkin niin kevyt. Aivan kuin olisi lentänyt. :smile: Olikohan tää nyt Titanicin keulakohtaus mun elämässä? :sweat_smile:

Ai että teki namiskuukkelia! :muscle:

11 tykkäystä

Kuka sua piti vyötäisiltä kiinni?

Leonardoko?

5 tykkäystä

Rautakorven haamu. Eiku ei… se ei ole mahdollista. Se Jupen selän takana huutelemassa. Mua piti vyötäröltä Tappara yhteisön henki.

5 tykkäystä

Mä en vaan osaa kuvitella sun kiroavan… :grin:

Olipa kiva olla paikalla pelissä! Sai hyvin nollattua ajatuksista muita juttuja kun huusi ja kannusti oman joukkueen takaisin voittojen tielle. Tappara! :tappara:

6 tykkäystä

Pienen taaperon kohtaaminen Tapsun kanssa toisella erätauolla. Junnu katseli silmät suurena, heitti ylävitoset, meinasi törmätä ekaan vastaantulijaan ja jatkoi äitinsä kanssa matkaa. Katsoin perään, sekä junnun paidassa että äidin takissa oli nro 81…

10 tykkäystä

Tuu tiistaina mun kaa seisomaan niin sitten voi olla että tuntuu oudolta etten kiroa. :grin: Varsinkin jos koen että koetaan vääryyttä tuomarien osalta.

1 tykkäys

Otso Rantakari

11 tykkäystä

Suomen kesä

Facebookissa video: Nyt on kelit kohdillaan.

Selvensin, että Facebookin vie, t: Kilo

2 tykkäystä

Golfkausi avattu. Mikä parasta, lyönti oli talvehtinut yllättävän hyvin! :golf:

3 tykkäystä

Missä kävit ja missä kunnossa kenttä?

Rantasalmi golf, itä-suomi. Sanotaan näin, lyönti oli paremmassa kunnossa kuin kenttä :wink:.

4 tykkäystä

Maantiefillarikausi alkaa näillä näppäimillä! Kävin tarkastamassa tänään Kirkkonummen maaseudun teiden kuntoa ja hyvältä näytti! :relaxed: