Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Varo ettei iske puujalka kesken keikkojen! :wink:

3 tykkäystä

Yhtään humppamatoa en ole jättänyt väliin… Taistelun vauriot lasketaan huomenna :smile:

2 tykkäystä

Kerro Eläkeläisten äänimiehelle terveisiä.
Saat juttukaverin jos on kyse jääkiekosta.:thumbsup:

1 tykkäys

Kelle?

E: Ei ihan auennut Blue Ovalille tämä pikku tasa-arvojekku

Jannelle saa kertoa terveisiä.
Jos muistaa mainita mitä kautta on terveiset pyydetty lähettämään, niin hän tietää kenestä on kyse.

Veikkaustili jonne oot menossa laittamaan lisää rahaa kun Kärpät ei voittanutkaan, niin huomaat että on nasahtanut 50 pitkävedosta jota et muistanut ees lyönees.

11 tykkäystä

Tuossa aikaisemmin syksyllä kerroin, että olen eräälle rouvashenkilölle tehnyt saliohjelmat. Nyttemmin olen hänen kanssaan käynyt pelaamassa pigistä päiväsaikaan, koska hän ei pysty illalla käymään töittensä takia. Hänen pelikaverinsa ovat kertoneet, että tämä ko henkilö ei oikein muista liikkua pelissä. Lupasin heille, että alkaa liikkumaan, kun on kanssani pöydän äärellä. Minulla on siihenkin lajiin ihan hyviä harjoitteita ja liikkumiseen varsinkin. Nyt tyttö liikkuu ja tänään hänkin nappasi Pinigiksen hopeamitalin nelinpelissä ikäluokassaaan.
Oli pelannut parhainta peliään ikinä ja oli kertonut, että harjoittelu Messin kanssa on parantanut peliä huomattavasti. Kyllähän tuo saa hyvälle tuulelle. Onnea vaan Ellen!

11 tykkäystä

Minut tämä video sai ainakin putoamaan ihan totaalisesti!

T. Rightin pakki

11 tykkäystä

Samanlaisen videon voisi tehdä vielä osuvampana senttereistä :smiley:

Olen flunssan ja (olin) “harmituksen” kourissa sängynpohjalla, ja melkein jo kirjottamassa tän ketjun vastakohtaan asiasta.
Mutta mitä vielä, ihan pyytämättä muikkeli yllättää; oli aamukiireessä vääntäny leivät ja kahveet. Ja vielä sänkyyntuotuna. :heart_eyes:
Tätä sen rakkauden täytyy olla :blush: :heart:

(Liitteenä vielä otos tekstissä mainituista leivistä, tarkennettuna juustosämpylät klassisilla täytteillä, kinkku ja juusto. :stuck_out_tongue_winking_eye:)

12 tykkäystä

https://twitter.com/FootyMemes/status/935914447129911297
Tämä sai hyvälle tuulelle.

3 tykkäystä

Lueskelen foorumia ja taustalla soi Spyrogyra. Voiko enempää enää toivoa keskiviikkoillalta.

1 tykkäys

Minulla myös ns. vapaailta, kun tavarantoimitukset kusee. Juon muutaman oluen ja vähän hymähtelen tiettyjen ketjujen viesteille.

Lisätään, että toisaalta tällainen vapaailta tekee hyvää pääkopalle, todella hyvää. Ja se saa hyvälle fiilikselle.

Ja nythän minä innostuin kolmen oluen voimin kirjoittamaan joka ketjuun. Liputtakaa pian. :wink:

6 tykkäystä

:flag: :flag: :flag:
Riittääks noi näin alkuunsa @Oijennus :slight_smile:

4 tykkäystä

Lontoon kiäline ketju. Pistää väkisin hymyilyttämään.

7 tykkäystä

Oli kanssa pakko käydä lukemassa. Timanttinen ketju :smiley:

1 tykkäys

En ole nauranut aikoihin vedet silmissä kuin nyt.

Eikä ole sattunut silmiin näin paljon. Monta monta hymiötä.

Parasta ikinä.

Nyt v…taa ku meni näkö

6 tykkäystä

Hoidin juuri 90% joululahjaostoksista kymmenessä minuutissa. :santa:

4 tykkäystä

Väitätkö tässä epäsuoraan, ettei joulupukkia ole olemassa…?

4 tykkäystä

Neljä elämänvaihetta:

Uskot Joulupukkiin
Et usko Joulupukkiin
Olet Joulupukki
Näytät Joulupukilta :slight_smile:

19 tykkäystä