Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Sama. Siis krapula.

Kyllä tämä syksyyn mennessä taas taittuu paremmaksi.

4 tykkäystä

Pizza-online ja kotiinkuljetettu pizza.

7 tykkäystä

Se että ei ole krapulaa. :slight_smile:

5 tykkäystä

Tämä mestaruuden kannu eli pokaalin vilkkuminen kun palsta lataa. Aivan timanttinen! :+1::ok_hand:

4 tykkäystä

Tämä on jo toisessa ketjussa mutta minä tulen tuosta ilveksläisten kateellisuudesta ihan hiton hyvälle tuulelle.

13 tykkäystä

Eli pitäisi uskoa “asiantuntijoita” ennemmin kuin virallista lähdettä? Ok.

Eikö tuo ala olla jo aika normaalia nykyisessä keskusteluilmapiirissä? Kivat narratiivit on se juttu. Faktat on vaan jotain keskustelua häiritseviä juttuja, joilla pilataan hyvää pöhinää. Tylsiä ja ikäviä tuommoisen narratiiviin sopimattomat faktat, joilla yritetään pilata hyvää keskustelua… Kyseiseen keskustelutapaan törmää ainakin politiikan, uskonnon ja feminismin ympärillä pyörivissä nettikeskusteluissa. Ilmeisesti ainakin osa Ilves-uskovaisista on lahkoutumassa, kun tätä faktat sivuuttavaa narratiivi-linjaa suositaan.

Mestaruusjuhlat yhdistettynä pitkänlinjan Vapun juhlimiseen saa hyvälle tuulelle. Tässähän voi naattia oikein huolella, kun saatoin ehtiä hieman varaslähtöäkin ottamaan… :kannu: :tappara: :lasit: :champagne: :beers:

4 tykkäystä

Teekkarikaste :joy:

3 tykkäystä

Alaselkään kohdistuva kipu. Voitte ajatella onko se Treppu nyt tullut lopullisesti hulluksi. En ole, olen ollut sitä jo pitkään. Mitäkö sitten höpisen? Antakaa kun kerron.

Mä tiedän mistä kipu johtuu ja että se hälvenee parin päivän sisään. Toinen positiivinen puoli on se että nyt on vähän pakko tehdä asioita ergonomisemmin, koska… no… muuten ne jäisivät tekemättä. :grin: Tuopa tämä myös arkeen vähän lisäväriäkin, kun on pakko muuttaa toimintamalleja. :sweat_smile:

Tällaiset pienet vaivat ovat myös omiaan kasvattamaan kipukynnystä sekä muistuttamaan, että vaikka olen vielä nuori, en silti ole haavoittumaton. Jalat pysyvät varmasti maan pinnalla. :smile: Ja osaapahan jatkossa arvostaa enemmän kunnossa olevaa kroppaa. :slight_smile:

Et kai vaan mennyt kokeilemaan miltä miekan isku tuntuu selässä?? Kyllä sä meille voit tunnustaa… :grin::grin::grin:

6 tykkäystä

:joy::joy::joy::laughing: Ei kyä tää tuli ihan puuhommissa. :grin:

5 tykkäystä

Näköjään oon alkanut tekeen oikeita juttuja koulun eteen, mietinkin, että on tuntunut, ettei oikein ole aikaa muuhun, vaikka toisaalta on tuntunut, ettei hirveästi ole mitään tehnyt. Nyt kuitenkin napsahti nollien ja tolppien seuraksi matikan tentistä helppo kolmonen. Uskomaton saavutus meikäläiselle.

E: Voisikohan tuo johtua siitä, että olen alkanut yksin vääntää harkkatehtäviä, niin on ollut pakko tajuta, mitä niissä tapahtuu?

9 tykkäystä

Tjaa’a … hiukan mulla kuvauksesi mukaan laukkasi mielikuvitus :joy: :joy: :joy: Mutta että oikeen raakassa työssä olis tullu kipeäksi :ok_hand:

1 tykkäys

Kolopallokauden avaus oli mukava, koska löysin autotallista wanhoja Preceptin löytöpalloja, joista otin puoli tusinaa mukaan. Pelissä oli vain yksi Tour Premium -yksilö, joka useimmiten meni sinne, minne yritin eikä suostunut menemään metsään eikä hukkumaan vesiesteisiin. (Toista palloa ei tarvinnut lyödä edes varapallona.) Lisäksi oli tipalla tuottaa holarin, mutta jarrutti onneksi hieman ennen reikää ja pelasti minut luulolta, että osaan muka pelata :wink: . Tänään kierros lämpimillä ennen uutta talvea…

8 tykkäystä

Onko matikka-kurssisi viä imaa? Ei olekaan himaa parempaa paikkaa vetää imaa.

2 tykkäystä

Sitähän nuo, oon vetänyt tähän asti jokaisesta imasta ekalla nollan, ja tokalla yrityksellä läpi kakkosen ja kolmosen. Ykköstä en ole vielä edes uusinut, kun ekan uusinnan päällä oli pj-risteily(hymiö), sit oli intti, ja nyt tämän kevään ainoa uusinta olisi ollut heti joulun jälkeen, kun en enää muistanut mikä on kerto- ja mikä pluslasku.

E: Mutta nelosen läpimenoon on kova luotto, mielestäni helpoin kurssi noista neljästä.

Henkilö joka oli pukeutunut savon sanomien takkiin. Käytiin Kuopiossa kebabbilassa syömässä kun kyseinen kaiffari tuli sisälle. Painoi mitään sanomatta hakemaan salaattia ja rupesi mutustelemaan. Kun sanottiin että pitäisi jotain tilata tai muuten maksaa salaatti niin äijä lähti vetämään. Kävely oli vaivalloista ellei jopa ONTUVAA :thinking:

10 tykkäystä

Tää Nelosen leffa. Captain America. Toi Spandex puku saa vaan nauramaan. Ei tätä voi millään kattoa vakavissaan :joy:

Älä ny… just hyvä :wink:

Mies karkki?