Kuka osti viimeksi?
Lyylit osti viimetteeksi
Tänään periaatteessa meistä tuli tamperelaisia. Kävimme aamulla asuntokaupoilla. Muutamme kesäkuussa.
Ohranjyvä on nyt sitten virallisesti meillä vuokralaisena
Sen on kohta Leo Messin silhuetti Jyvän seinällä?
Niihä se muuten onki
Näin tänään Palo-Penan pankissa. Taisi miehellä olla Tapparan kaulahuivi, jos oikein näin.
Kato nääs, Ville Nieminenkin voi ihan vapaasti olla kevään Tapparan mies…
Rupesin katsomaan Selviytyjät Suomea, kolmas jakso menossa.
Suosikit: Chafak. Hussi myös…
Meinasin alkuviikolla kirjoitella harmitus ketjuun. Olen hakannut ison tukun rahaa ja satoja omia työtunteja vanhaan rakkineeseeni, jota joskus autoksikkin kutsuttu. Ongelmat tuntuivat sitä mukaan lisääntyvän, kun olin yhden saanut korjattua.
Vahva usko ollut, että kohta se on kuin uusi, kun saan nuo pari pikku juttua korjattua. Kunnes tullut pari uutta lisää.
Alkuviikosta olin täynnä tarmoa, että saisin eräitä fataaleita vikoja korjattua ja saisin auton leimalle ja pitkästä aikaan ajoon. Pari vuorokautta auton alla vietin ja korjasin viimeiset tiedossa olevat jutut, mistä ongelmat voisivat johtua. Ei auttanut. Tyttöystäväni on jo pitkään sanonut että luovu siitä, äläkä käytä enään vähäisiä vapaa-aikojasi siihen. Mutta kun olen jo niin paljon rahaa ja aikaa käyttänyt siihen, ettei mun kannata luovuttaa, jospa yrittäisin vielä…
Viikonloppuna hain Tampereelta uudehkon auton ja ajelin sillä tänään kohti auringon laskua Poriin. Fiilis oli mahtava. Ja Tappara(kin) pyöri ajatuksissa vasta-auringossa.
Äsken juuri katselin ulkona sellaisia revontulia, että en kyllä koskaan ennen nähnyt. Todella eläviä, liikkuvia ja loimusivat todella kirkkaina ja värikkäinä. Kun ne kerran on revontulet, niin tarkoittaako se sitten, että Repo on liekeissä poffit alkaa?
Katos. Vuonna 2015 on allekirjoittanut kirjoittanut tällä päivällä Facebookkiin seuraavaa:
Varmat kevään merkit Tampereella:
- vain yksi joukkue pelaa enää jääkiekkoa / check
- Iltasanomat on kaivanut esiin “kahvakiekon” / check
- seuraavan vastustajan päävalmentaja on itkenyt medialle ennakkoon tulevan playoff-sarjan tuomarilinjasta, joka suosii Tapparaa / check
Näyttää siltä, että Tampereella pelataan taas pitkä kevät
Tänä vuonna on liian rehelllinen Kapanen vastassa, joten ei oo saatu ennakkoitkuja.
Ja nyt saa hyvälle tuulelle ensi kuuntelut lauantain tuotoksista. Vähän vielä miksausta niin yllättävän mukavaltahan tuo kuulostaa.
Ja tietty se saa hyvälle tuulelle että kohta ne tosipelit alkaa.
Nyt! Tällä kertaa pitäisi olla varmaa, että pääsee aitioon huomisen peliin Ei nuolaista ennen kuin tipahtaa, mutta silti
Myös Ford tosiaan meni kaupaksi ja huomenna saapuu mun uusi Kia! Yhtä juhlaa ny kuulkaa
Eihän tuosta puutu enää kuin Tapparan voitto ja lottovoitto
Onhan Tapparan takalasitarra valmiina uuden auton takalasiin?
Ei tarraa, mutta imukuppipaita on
Discourse ja sen erittäin mainio ominaisuus nimeltä “Vaimenna”.
Jessus että on hienoa kun saa aiheet jotka ei kiinnosta tippaakaan piiloon kätevästi, eikä tämän jälkeen tiedä kyseisistä ketjuista mitään.
Vähemmän turhaa spämmiä, aivan loistava fiitsöri \o_
Sitten kun tämä vaimennustoiminto saadaan piilarien tms. implanttien ja lisätyn (poistetun?) todellisuuden teknologian kautta toimimaan myös ns. ”reaalimaailmassa”, niin vot!
Huomenna pitäisi vaihtua i40 → V70. Joten täytyypi laittaa tarrat tilaukseen ja tietysti siirtää vanhasta Tappara aurinko suojat sitten uuteen.