Ässien Aleksi Rekosen törmäys Ilveksen Juho Liuksialaan 02.11.2018

Aleksi Rekonen on asetettu väliaikaiseen pelikieltoon kurinpitokäsittelyn ajaksi.

Liigan linkissä on videotallenne ja itse en näe pääosumaa. Tietenkin hyvä, että tutkitaan, mutta kamalaa olisi jos tuosta olisi tullut ulosajo.

No johan on taas tilanne “niin että mitä?”
Itsekään en tuossa kosketusta näe…voin kuvitella erään henkilön suun ulkomuodon kyllä tapahtuneen jälkeen…

4 tykkäystä

2 min jäähy tuossa jäi viheltämättä. Yksi monista tilanteista, mitkä tuossa eilisessä pelissä meni pieleen tuomareilta. Katsomoon kuului, kun Luksialan visiiriin kopahtaa. Jyri Rönn kommentoi tilannetta pelin jälkeen siten, että kontaktia ei ollut, vaan Liuksiala yritti kalastella jäähyä… Eihän se edes näe tuota tulevaa pelaajaa. Nää tilannehuoneen jälkikäteen tekemät penaltit vaan pahentaa tilannetta. Eilen jäi jäähy viheltämättä ja tänään toinen joukkue hyötyy pelaajan poissaolosta. Antais näistä nyt sitten jonkun virhemerkin tuomareittenkin “tilastoihin”, kun meni pelisse läpi.

Onko tarkempaa tietoa missä näin kertoili?

FB:n “Ilves Tampere” ryhmässä eräs H.N. kirjoittaa tällaisen vastauksen Rönniltä saaneensa lähettämäänsä sähköpostiin (HN:n nimi löytyy ryhmää selaamalla, en kirjoita sitä tähän).

jyri.ronn@liiga.fi” - osotteeseen kerran olen itsekkin kirjoittanut. Tuli varsin nopeasti ihan asiallinen vastaus kysymykseeni. Ihme, että noilla on aikaa meileihin vastailla. Perustaisivat semmosen kysymys/vastaus palstan, niin ei tarttis samoihin asioihin monessa meilissä kommentoida.

Ei näy ainakaan mulle kun en ole ryhmän jäsen.