Autot

En minä tiedä leasing hintaa, eikä se minua oikeastaan kiinnosta. Verotusarvo on se juttu minulle.

Mutta dsg ja diesel kyllä.

Ok. Meillä vaikuttaa aina myös leasing-hinta, kun ei olla mikään megakorporaatio.

Riippuen onko käyttöetu vai vapaa, niin haitarilla 550-750€ on menty. Näissä “megakorporaatioissa”.

Mulla on aina ollut vapaa, verotusarvo tyypillisesti jossain 850€ kieppeillä ja firma on halunnut pitää leasing-hinnan niillä kieppeillä kun vapaasta tulee niitä muitakin kuluja.

Passatteja on ollut kyllä paljon, ilmeisesti rahoittajien mielestä säilyttävät arvonsa hyvin.

Osta Koposelta Messin auto.

Olikos @Messi autoa vaille?:blush:

Klikinsäästäjä: Audi A7

No, niin. Trafin tutkimuksen mukaan ollaan valmiita maksamaan ajoneuvoveroakin yli 1000 euroa vuodessa. Mikäs siinä sitten.

Eilen kävin kuittaamassa uuden Yaris Hybridin Toyotalta. Toistaiseksi ollut hyvä kokemus. Elämäni ensimmäinen uusi auto ja onhan se nyt mukavaa, kun kaikki on uutta. :blush:

Ittellä suattaapi olla lauantain jälkeen käsissä Laakkosen Fiksudiilin kautta uuden Polon paperit, katsotaan :slight_smile:

No eipä tuosta tonnista kaukana nytkään olla dieselautojen osalta.
Jos en ihan väärin muista niin 775 euron laskulla Trafi mua muisti?

Ainoa oikea ratkaisu on uuden auton autoveron poistaminen, en ymmärrä miksi se on niin vaikeaa saada aikaan, jossain vaiheessa tuo vero on pakko poistaa, jos edes kuvitellaan että EU:n päästötavoitteeseen päästäisiin.

Viime vuonna Berner tätä jo ajoi, mutta oman tyhmyytensä takia toi asiat julki keskeneräisinä ja homma meni puihin.

Jos autovero poistettaisiin, osallistuisin päästötalkoisiin ostamalla ison V8:n. :smile:

Autovero siirrettäisiin poistotapauksessa aika pitkälti vuosittaiseen päästöjen mukaiseen verotukseen sekä polttoaineveroon, joten et hyötyisi tuosta mitään.

Saitko tingittyä hyvin?

Tamperelaisen autokaupan epäillään syyllistyneen ulkomailla varastetuksi ilmoitettujen ajoneuvojen myymiseen.

Ihan pihalla näistä,kun en autoile kuin taksil ja nyssel

Jatketaan tähän ketjuun.
Moparin moottoreissa taitaa tosiaan virranjakaja samassa paikassa kuin BOP-moottoreissa?
Voortti on sentään osannut laittaa jakajan oikeaan päähän moottoria.:blush:

On aina hatunnoston arvoinen tapaus jos rodiin on laitettu joku muu kuin Chevyn 350.

Taisi olla joskus niin, että Chevyn 350 pikkulohkoa oli tehty yhtä paljon kuin kuplavolkkareita. Tjsp.

Virranjakaja tosiaan vähän heikossa paikassa, mutta sinänsä ei ongelma, koska pellin alla mahtuu kyllä useimmiten työskenteleen.

Jonkun samansuuntaisen urbaanilegendan olen kuullut.
Kuplavaolkkareita taidettiin valmistaa yli 21 miljoonaa kappaletta, jos en ihan väärin muista?

Niin…Mun mielestä ne ongelmat alkaa jo siinä vaiheessa kun Chevyn ostaa.:rofl::rofl::rofl:
Tosin mullakin on ollut yksi Chevy, mutta se oli 6,2 litraisella dieselillä.

Rouvalla oli Corvette ja se oli aivan sysipaska auto.
Se oli aina jostain rikki ja niin oli mun hermotkin.
Siinä vaiheessa kun takavalot häipyivät viimeisen kerran näkyvistä niin lähes pompin riemusta kun ei tarvinnut enää menettää hermojaan sen kanssa.

(【ツ】) #835

VTT:n robottiauto Marttiin voi törmätä nyt Hervannan suunnalla: