Ben Bloodin kilahdus Pelicans-reeneissä 19.10.2016

Siinäpä se. Ei ollut heti välissä.

Nehän tuli väliin vasta, kun Blood yritti moukaroida maassa makaavaa Kivelää.

Kyllähän Petu tosiaan veti linjurin tyylillä ja antoi vetää matsin loppuun asti, kunnes oltiin jäässä.

1 tykkäys

Mäkin alkuun kavahdin, ku luin tapahtuneesta. Nyt on kuitenkin jo kolme arvostettua valmentajaa sanonu, et näitä tulee välillä. On se uskottava, ei tuo ny niin ihmeellistä oo.

2 tykkäystä

Mitä jos eivät olisi tulleet väliin? Kuinka pitkälle Herra Blood olisi mennyt? Tuomitten koko paskan itse. Ja Köllin hyväksyvä mielipide ärsyttää.

Minä olen pelannut lätkää iha ok tasolla lyhyestä elämästäni huolimatta n. 20- vuotta. Osa tästä ajasta vähän nuorempana ja osa sitten aikuisena.
Koskaan en nähnyt tuollaista toimintaa, että paljain nyrkein lyödään joukkuekaveria päähän.

Jos tuo olisi ollut hyväksyttävää toimintaa, niin olisin myös itse vaihtanut seuraa.
Paineja ja muita vääntöjä tulee tottakai tiiviissä, testosteroonia tihkuvassa ryhmässä, jossa treeneissä harjoitellaan myös kamppailua. Mutta siinä menee raja, että ruvetaan joukkuekaveria lyömään nyrkillä päähän.

Usko pois, mä ymmärrän teidänkin näkökannan, jotka olette erimieltä ku minä.
En minäkään toivo tällaisia tapahtuvan, mutta ymmärrän, että välillä läikkyy yli ja sattuu ylilyöntejä. Aikuiset ihmiset kuitenkin sopii, kättelee, halaa ja taas jatketaan vanhaan malliin.
Rapatessa roiskuu niin sanotusti, ei näitä kukaan etukäteen suunnittele.

1 tykkäys

Totta,mutta miksi aina tuntuu,että täältä n.130 km itään päin läikkyy.

Pitää muistaa että eri ihmiset toimivat erilaisilla ja jopa oudoilla tavoilla kun on tarpeeksi ärsykkeitä tai muuten tilannetta päällä.

Aikoinaan muistan kuinka joukonhallinta treeneissä missä olin kilpirintamassa ja tuttuja vastapuolella agitoimassa (siis oikeasti vain treenit) niin silti meinasi pamppu heilahtaa täysillä kaveriin…

Sopulit on haaskalla. Pelicans on tällä hetkellä toimittajille helppo saalis tehdä kohujuttuja.
Muuallakin sattuu (tieto), ne ei vaan aina leviä julkisuuteen.

Jaa toki tämä tieto. Muuten se on vain “tieto”.

Tämä. Eikä kaikissa joukkueissa treeneissä ajeta tilanteita loppuun asti, eli jätetään taklaamatta, vaikka siitä olis hyötyäkin.
Pelsuissa uskon, että tilanteet ajetaan loppuun asti.
Benskulla ollu hermo kireellä, ku ei oo peli kulkenu, ja sit tulee junnu ja taklaa huulen halki.
Toivottavasti Kalpapeli helpotti tuskaa, ettei tule lisää uhreja.

En jaa, se ei hyödytä ketään, päinvastoin.
Muuten oisin samalla viivalla näitten sopuleiden kaa.

Eli sinun sanomana tämä sinun “tieto” on ihan sama kuin näillä keitä sopuleiksi väität…

Älä tee itsestäsi muita parempaa, jos et sitä aidosti ole.

3 tykkäystä

Höperö :grin:
Jos mä oon jollekin luvannu olla levittämättä juttuja, ni mä en sillon niitä levitä.
Joudut nyt elää oman uteliaisuutes kanssa, sori.

Ymmärrän.
Turha kuitenkaan puhua sopuleista, kun ei ole itselläsi antaa kuin tyhjiä sanoja.

Voit luottaa tai olla luottamatta, ei kuulu mulle.
Pointti nyt kuitenkin oli se, että jääkiekon parissa aina sattuu ja tapahtuu, muuallakin ku Lahdessa.
Päätän täältä tähän :blush:

Siinäpä se ja sitä olen pitkään miettinyt mutta kun en ole löytänyt lääkettä tähän hokitouhuun niin kaikkea sitä joutuu näkemään, mutta niin kuin täällä jo usea on mielestäni maininnut niin ei tuollaista vakivaltaa pidäkään katsoa ja sietää.

Niinhän minäkin sanoin, tapahtuu ja sattuu.

Paljaalla nyrkillä joukkuekaveria päähän. Se on hölmöyttä eikä kasvata joukkuehenkeä.

Saat myös olla mitä mieltä itse haluat ja saat puolestani kertoa tyhjiä juttuja, niin paljon kuin hyvältä tuntuu. Älä kuitenkaan tuo niitä totena esille, jos sinulla ei ole antaa lihaa luiden ympärille.

Pittsburghin treeneistä mallia: