Bongaa Tappara! (yllättävässä paikassa)

Joo teidät ja pojan komian retrotakin huomasin sit uudestaan kassoilla! Ja @Donizimo aattelin tällä kertaa olla häiritsemättä kun varmaan kaikki sitä kysyy :smile:

2 tykkäystä

Olisit ny ainaki yläfemmat tullu heittään tai muuten kommentoimaan… Mulla tapana joku kommentti sanoa jos jollakin on parhaan joukkueen fanituotetta yllä…

2 tykkäystä

Joo muuten olisin tietysti, näin sut vaan huonoilla hetkillä. Ei ihan ollut pokkaa huudella kassoilta :grin:
Edit. Sori modet chattailystä

Twitteristä bongattua: joku tilannut italialaisesta kenkäkaupasta sangen tyylikkäät custom-tossut.

19 tykkäystä

Raision Lidlissä bongattu eilen mies ja oranssi “orange power”-pipo :muscle:

3 min sitten Turun motarilla Veikkolan kohdalla bongattu farkku-pösö jossa live is life-tarra :muscle:

3 tykkäystä

Jälleen rantatunnelista bongattua, sininen lada missä katolla liehu pieni Tapparan lippu ja taka ikkunalla näkyi sininen ja oranssi Tappara tyyny. :tappara:

3 tykkäystä

Ei ihan just nyt tapahtunut, mut viime kevän voiton jälkeen meijän koulun kanslistilla oli Tapparan paita päällä (en muista kenen nimi oli takana). Eilen muute sama henkilö kehus mun takkia :joy:

3 tykkäystä

Pääsiäisen pyhinä bongattiin jälkikasvun kanssa Haapalan Henkka omassa lähikaupassa shoppailemassa.:tappara:

2 tykkäystä

Olisikohan syytä poistaa ketjun otsikosta sana “yllättävässä”? Ei näissä havainnoissa mitään vikaa oo, mutta menee ehkä vähä ketjun alottajan alkuperäisen ajatuksen ohi.

1 tykkäys

Kaipa Patrik Laine on sen verran lähellä Tapparaa, että menee tähän ketjuun. Prioriteetit on kunnossa Kevätpörriäisen tekijöillä. :slight_smile:

8 tykkäystä

Tepsin jo pudottua Turussakin jokilautalla kevään värit.

37 tykkäystä

Sen nimitys on muutten turuksi FÖRI. Kai se tulee ruatsin kiälestä föra (viedä tai johdttaa). Förare on ollut Ruotsin armeijassa jo satoja vuosia sitten aliupseerin arvo, ja sen vakanssin haltija on ollut komppanian lipusta vastaava (siitä en tiedä oliko myös lipunkantaja). Tokihan ovat Aurajoen yli johdattavalle lautallekin siis antaneet tämän kevään johtotähdn värit :wink: !

2 tykkäystä

Pesiskauden avaus Fuengirolassa :+1:

33 tykkäystä

Kuka näistä Särkänniemen uusien laitteiden väreistä päättää? Vaikuttais kyl olevan hyvä maku :lasit:

15 tykkäystä

Suomen surkein kuski :smiley:

28 tykkäystä

Tapparan 2016- mestaruuspaitaan sonnustautuneelle herrasmiehelle huitelin “Hyvä Tappara!” Turun K-Citymarket Länsikeskuksen rullaportaissa.

Tunnistatko itseksesi vai oliko kenties joku muu??

1 tykkäys

En ollut minä :smile: asun itse Tampereella, muikkeli sielläpäin. Eli todella usein sielläpäin liikun ja “länkkärissä” tullut paljon shoppailtua :slight_smile:
Katotaan jos ens viikolla törmättäis! :tappara: :kannu:

1 tykkäys

9 tykkäystä

Jaajo vielä kuittas kun vastaus oli oikein ja voitti 7k et miltäs summan voittaminen tuntuu? IFK:n pelaajilta ei ainakaan kannata kysyä miltä voittaminen tuntuu. :smiley: :+1:

20 tykkäystä

Eikös toi Tampere-talo ollut aika lailla Tapparan-värinen ihan lähimenneisyydessä mestaruuren varmistumisen jälkeen??