Bongaa Tappara! (yllättävässä paikassa)

Oli se. Mestaruussauna 2017! - #485 käyttäjältä Isidore Yhdessä noista twiiteistä on kuva.

17 tykkäystä

Mä naureskelin tolle vuosiluku-teippaukselle kun olin hyppäämässä bussiin. Käy se noinkin!

4 tykkäystä

Jo näitä riitti eilen ainakin räntäsateseen asti. Hienoja pelejä!

16 tykkäystä

Kuka tunnustaa asuvansa mun naapurissa, Ferrarin lippu oli vaihtunut Tapparaan :smiley:

28 tykkäystä

Tämänlainen valokuvataulu oli rautatietunnelissa:

…muutenkin hienoja otoksia :thumbsup:

4 tykkäystä

Jethro ulkomailla 2017, Miami jakso: Ekin, Jetin matkaoppaan asunnon pöydällä tulostettuna A4-kokoinen Tappara-logo. Hallitseva mestari hallitsee koko maailmaa :wink:

10 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Tappara-talot

Tänään iltapäivällä punainen Fokkeri (Ford Focus) Kangasalan ja Pälkäneen välillä ja “lähes riittävän suuri” Tapparalogo konepellissä. :thumbsup:
Kuka tunnustaa?

5 tykkäystä

No tota juu nääs kyä ny o rohee mainos! 1:25

8 tykkäystä

Sama komistus bongattu Kangasalan keskustassa klo 15.15 tänään​:sunglasses::trophy::sunny:

1 tykkäys

Tää ei nyt suoraan liity Tapparaan mutta kyä tämä seuraava laini vaan entisestään vahvistaa Mansesterin tapparalaisuutta:

“Oon ku Ilveksen maalivahti, kaikki luukut auki”

Nyt on jännä suttaus linkissä. :joy::grin:

1 tykkäys

Tulkitsi sen ■■■■■■■■■■■ taivutusmuodoksi!

Onneksi mulla on keinoni kiertää filttereitä. :slight_smile:

1 tykkäys

Juu ymmärsin yskän ja laitoinkin juttua toiseen ketjuun.

Huijari saamari. :grin:

Kaverin autoon laitoin.Kelpaa ajella.

4 tykkäystä

Manse PP:n intialaisvahvistus käynyt Tapparan pelissä :tappara:

https://www.aamulehti.fi/urheilu/intialaismies-hammastyi-jaakiekko-ottelussa-tampereella-intiassa-ei-ole-tallaista-lajia-24413728/

7 tykkäystä

Päivän bongaus.
Ei onneksi koko Tappara, mutta paikka oli todella yllättävä.
Elorinteen Allu bongattu omasta keittiöstä.:astonished:

68 tykkäystä

Jos formuloissa on puhuttu, että faneihin panostetaan jatkossa ja faneihin otetaan lähemmin kontaktia, niin tämän lähemmäksi ei kyllä pääse :thumbsup:

6 tykkäystä

Miksi tai miten?

Samaa mietin. Voinko mäkin tilata Allun mun keittiöön? :wink: Huumoria huumoria (jos ei siis onnistu…).
Mielellään siis kuulisi tarinaa tämän takaa :slight_smile: