Tämäkin rouva tietää mikä on hyvä:
Tässä jälleen yksi osoitus siitä että Elisabeth on yhä täyttä terästä!
Elorinteen ketjussa oli hieman taustatietoa aiheesta:
Mainoslause: “Karhu pesäpallo ja Manse PP, erikseen erinomaiset yhdessä ylivoimaiset!”
Tapola ja Tappara
Raumalla tänään pick n payn edessä autokeskuksen Tappara-auto. Ja samaan aikaan joukkue kokoontui Varalassa joten jäikös se Elo ilman roolia organisaatiossa?
Kyllä Rädyn Seppo on väärässä Saksasta. Muovi pussikin oikean värinen😂
Helsingin Messukeskuksella on moottoripyörien koeajotapahtuma ja kajareista pärähti Paten ääni ja Mää ja Tapparan mies. Kaverini epäili tätä minun aiheuttamaksi. En myöntänyt!
Arvostan näitä Turkulaisia yli kaiken, Turun ylpeyden Förin väritys on loistava.
Nyt jos joku pystyis hommaamaan mulle 2kpl metrisiä Tapparan logotarroja niin lupaan käydä liimaamassa ne Förin kylkeen kesällä
Huhtikuussa laiton myös kuvan Föristä tälle foorumille. Mutta vie vaan tarrat jos vaan jostain saat!!
No ei nyt kovin yllättävässä paikassa, mutta eilen sai taas hymyn huulille, kun Tampereen Hervannassa jollain farmariautolla heilui auton etuosassa pienet Tappara-liput molemmilla kyljillä.
Ai saamari, förin tarroittaminen olisi kyllä totaalinen haltuunotto!
Kaveri on henkeen ja vereen IFK:n mies, mutta katsokaa sen motocross saappaiden väriä!
Tappara Yamaha ja ilves suzuki
6 #SaravonPeksi
Tallinnassa hotellin terassilta bongattu herrasmies Tapparapaita päällä.
Tämä tapahtui viime viikolla. Olin lomareissulla ja käppäilin ilta-auringossa Nizzassa #81:n paita ylpeästi päällä (tietysti). Joku fellow suomalainen fani huomasi
-logon, tuli heittämään femmat ja tappara-aiheiset huudahdukset. Näytti asiallista taustakuvaakin
On se pieni maailma
Edit. Kuva vielä meikäläisestä maailmalla
https://instagram.com/p/BVVkFYQhEim/
Pumpasen Viivi ollut kuvailemassa Possea Tampereella. Kuva Viivin Instasta.
Espanjan Torreviejassa on toki aika paljo suomalaisia. Silti 2 mestaruuslippistä ja yks mestaruus t-paita on mielestäni hyvä bongaus.