Bongaa Tappara! (yllättävässä paikassa)

Esko Valtaojan tuorein kirja, Kohti ikuisuutta, sivu 223:

Helsingin horisontista katsottuna taivas on lähempänä kuin Tampere, ja kuitenkin me käytämme aikamme tuijottaen Tapparan matseja sen sijaan että tavoittelisimme tähtiä.

32 tykkäystä

Helsinki-Vantaalla bongattu herrasmies mestaruuslippis päässä.:+1:t2:

8 tykkäystä

Tänään yle puheen selostaja puhu Tapparan värisestä asusta (sanoi sen kahesti) ilmeisesti jtn yhdistetyn mäkihyppyä oli menossa.

5 tykkäystä

Sosiaalisesta mediasta bongasin äsken erään kaverini ulkoilukuvia, joissa näkyi myös afrikkalainen Suomessa vieraileva mies. Tällä miehellä oli päässään Tappara-pipo.

9 tykkäystä

Tää on vanha juttu jo.
Mulla oli joskus vuosituhannen vaihteessa aivan pikimusta sudanilainen työkaveri Hessu.
Oli mulla naurussa piteleminen kun Hessu tuli töihin Tapparapipo päässä.
Ilveksiä kannattavalle työkaverille oli ihan pakko huomauttaa, että Tapparaa kannatetaan muallakin kuin vain Tampereella ja Mouhijärvellä.:joy::joy::joy:

21 tykkäystä

Ostin tänään divarista vuoden 2005 Mustanaamion. Osoitelappu oli tallella. Oli mennyt jollekin Petri Tuonoselle. Tosin paikkakunta oli Imatra, mutta kaimalle kumminkin. :joy:

10 tykkäystä

Nyt on McLarenilla laitettu tyylikkäät värit alkavan kauden autoon. Harmi ettei suorituskyvyltään pärjää kärkitalleille.

9 tykkäystä

Noinhan tuossa pitäisi lukea. Mutta kertakaikkiaan tyylikkään näköinen auto.

1 tykkäys

Ruotsalainen McLåren :sweden:

HMD:n uuden matkapuhelinmallin Nokia 8 Siroccon mainosvideo on mielenkiintoinen. Kannattaa laittaa äänet päälle.

Linkki vie kyseiseen mainokseen YouTubessa.

23 tykkäystä

Jännä juttu, että tuossa mainostetaan Nokian Sciroccoa. Minulle Scirocco on kultainen, siis kullalla päällystetty, puhelin 2000-luvun alusta. Sellainen muuten löytyy pistämättömänä Messin lipaston laatikosta. :smiley: ja pari hymiötä päälle.

3 tykkäystä

En laita tätä nyt Tapparan ex pelaajiin, vaikka kasvatti onkin. Ei kuitenkaan Liiga pelejä Tapparassa. Kyseessä siis Joni Lindlöf.

En myöskään ajatellut katsoa ko. ohjelmaa.

https://www.aamulehti.fi/uutiset/urheilullinen-tapparan-kasvatti-etsii-rakkautta-suomen-bachelor-ohjelmassa-mukana-myos-nelja-tamperelaisnaista-200777786/

Tässä vielä EP-pelaajaprofiili:

2 tykkäystä

Hotelli Koskenniskan (Forssa) aulan kello! :grinning:

26 tykkäystä

Meillä on samanlainen töissä seinällä.
Viimeksi tänään se aiheutti ihastusta.:tappara:
Tosin, on siitä joku mielensäkin pahoittanut.:joy:

5 tykkäystä

Meinasin tosta kyseisestä kellosta aikanaan kysellä, että onko se myynnissä tai oikeestaan tuttavan kautta laitoinkin kyselyä, mutta löysinkin oman kappaleen huutokaupasta.

Itse kanssa kyttäilin vastaavaa kelloa siihen asti kunnes se nainen joka meillä asuu ilmoitti että seinälle ei laiteta Tapparakelloa.
Ripustin sitten rivin pelipaitoja seinälle kun kelloa ei saanut laittaa.:stuck_out_tongue_closed_eyes:

22 tykkäystä

No minä pistin tuollaisen kellon seinälle, vaikka pientä vastustusta oli. Minulla oli poika puolellani ja kello sai keskeisen paikan takan vierestä.
No se sovittiin, ettei sitten muuta. No Tappara-päivästä lähti halkoteline mukaan ja löysi paikkansa takan vierestä.
Varsinaisesti yllättävä paikka meidän koti ei ole tapparaa bongata.

2 tykkäystä

Meikäläisen seinällä samanlainen kello kertoo aikaa. Kertaakaan ei oo vielä väärässä ollu.

2 tykkäystä

Meillä on seinällä sama kello. Neuvotella ei tarvinut aikanaan,jos olisi pitänyt olisin luopunut. Eli,vaimo olisi saanut taksirahat äitenä tykö. :grinning:

6 tykkäystä