Bongaa Tappara! (yllättävässä paikassa)

Meikäläisen seinällä samanlainen kello kertoo aikaa. Kertaakaan ei oo vielä väärässä ollu.

2 tykkäystä

Meillä on seinällä sama kello. Neuvotella ei tarvinut aikanaan,jos olisi pitänyt olisin luopunut. Eli,vaimo olisi saanut taksirahat äitenä tykö. :grinning:

6 tykkäystä

Aamulehti kaivanu vanhoja Jonin Tappara aikaisia kuvia.

https://www.aamulehti.fi/kulttuuri/hurja-muutos-18-vuodessa-aamulehti-loysi-uuden-suomen-bachelorin-nuoruuskuvia-tappara-ajoilta-200777705/

1 tykkäys

Hieman tuli päivällä häkellyttyä. Kävin perheen kanssa ulkoilemassa meren jäällä ja poikettiin paikalliseen merellä sijaitsevaan iglukahvilaan. Sinne tuli hetken kuluttua mies perheineen joka kehui pipoani. Samalla näytti oman käsivartensa hienoa tatuiointia. Sitä voi näköjään Tapparan kannattajaan törmätä missä vain.

Ettei vaan ollut palstan toinen pohjoisen kannattaja @linsti?

34 tykkäystä

No mutta tervehdys! Näin se maailma on pieni. Minähän se olin. Pakko käydä näillä leveysasteilla aina morjestamassa jos joku osaa pukeutua komeasti!

39 tykkäystä

Pieni on tosiaan maailma. Se on totta, että aina pitää kehua, kun Tapparaa jossain tällä seudulla näkee. Tuli kyllä hieman häkellyttyä, mutta moikataan, kun tavataan!

2 tykkäystä

Näin tehdään! Haukiputaan siikasaaressa asutaan

2 tykkäystä

https://www.nettiauto.com/lada/1200/9491059

Tappara-Lada olisi kaupan.

5 tykkäystä

Suomen huutokauppakeisarissa mies Tapparan Champions-lippiksessä oli saapunut Uuraisille ja osti tikkaat design by Markku.

8 tykkäystä

Viulua soittava tyttöystäväni lähetti Whatsappissa tällaisen ääniviestin. :sob: :blue_heart:

32 tykkäystä

Anteeksi tietämättömyyteni mutta mikä Tappara aiheínen biisi on kyseessä en tunnista.Hianolta kuulostaa mutta kappaletta en tunnista.Kuuntelin muutamaan otteeseen tuon kappaleen.
Tota kiitos @tonni kun kuuntelin vielä kerran niin kyllä se valkeni.

Live is life. Kuullostaako tutulta?

3 tykkäystä

No johan oli hienosti vedetty ja hieno sovitus

1 tykkäys

Syksyllä sitten vetään viulusoolo Hakametsän jäälle ekassa pelissä, kun viiri nousee kattoon.

5 tykkäystä

Voishan tuon tulla vetämään jo playoffeihin…

1 tykkäys

No juu.
Hietasen Penalta kyselin tässä just tällä viikolla että joko Tapparasta on kyselty laulamaan Hakametsään.
Ei oltu vielä kyselty, että voisi olla saumaa…:rofl:

Pahoittelut offtopicista.:zipper_mouth_face:

3 tykkäystä

”Hups! Äänitiedoston toistossa tapahtui virhe.” Jatkona maininta siitä, että tiedostoa on mahdollisesti tarkastellut liian moni käyttäjä liian lyhyen ajan sisään.

Aha, tähän pulmaan mä en kyä osaa sanoa varmaa ratkaisu. Olen aika uusavuton näissä touhuissa. :laughing: Kokeiliko avata uudestaan?

Nyt herrasmiehenä varaat pöydän Minne syömään eli hyviä ravintoloita ja lounaspaikkoja (saat itse valita) ja käytät tyttöystävää syömässä. Taitaa olla melko ihastunut sinuun, kun tuollaisen serenadin teki.

5 tykkäystä

Mää luulen että jos @Treppu :lle haluaa viestin perille, se pitää lähettää upcloudiin. Siellä jossain hän leijailee.

5 tykkäystä