Bongaa Tappara! (yllättävässä paikassa)

Itse kanssa kyttäilin vastaavaa kelloa siihen asti kunnes se nainen joka meillä asuu ilmoitti että seinälle ei laiteta Tapparakelloa.
Ripustin sitten rivin pelipaitoja seinälle kun kelloa ei saanut laittaa.:stuck_out_tongue_closed_eyes:

(Mukahauska juttu) #506

No minä pistin tuollaisen kellon seinälle, vaikka pientä vastustusta oli. Minulla oli poika puolellani ja kello sai keskeisen paikan takan vierestä.
No se sovittiin, ettei sitten muuta. No Tappara-päivästä lähti halkoteline mukaan ja löysi paikkansa takan vierestä.
Varsinaisesti yllättävä paikka meidän koti ei ole tapparaa bongata.

Meikäläisen seinällä samanlainen kello kertoo aikaa. Kertaakaan ei oo vielä väärässä ollu.

Meillä on seinällä sama kello. Neuvotella ei tarvinut aikanaan,jos olisi pitänyt olisin luopunut. Eli,vaimo olisi saanut taksirahat äitenä tykö. :grinning:

Aamulehti kaivanu vanhoja Jonin Tappara aikaisia kuvia.

(No joo. Kova peli.) #510

Hieman tuli päivällä häkellyttyä. Kävin perheen kanssa ulkoilemassa meren jäällä ja poikettiin paikalliseen merellä sijaitsevaan iglukahvilaan. Sinne tuli hetken kuluttua mies perheineen joka kehui pipoani. Samalla näytti oman käsivartensa hienoa tatuiointia. Sitä voi näköjään Tapparan kannattajaan törmätä missä vain.

Ettei vaan ollut palstan toinen pohjoisen kannattaja @linsti?

(Mika) #511

No mutta tervehdys! Näin se maailma on pieni. Minähän se olin. Pakko käydä näillä leveysasteilla aina morjestamassa jos joku osaa pukeutua komeasti!

(No joo. Kova peli.) #512

Pieni on tosiaan maailma. Se on totta, että aina pitää kehua, kun Tapparaa jossain tällä seudulla näkee. Tuli kyllä hieman häkellyttyä, mutta moikataan, kun tavataan!

(Mika) #513

Näin tehdään! Haukiputaan siikasaaressa asutaan

(Aleksi) #514

https://www.nettiauto.com/lada/1200/9491059

Tappara-Lada olisi kaupan.

(***) #515

Suomen huutokauppakeisarissa mies Tapparan Champions-lippiksessä oli saapunut Uuraisille ja osti tikkaat design by Markku.

(Titta på ylähylly!) #516

Viulua soittava tyttöystäväni lähetti Whatsappissa tällaisen ääniviestin. :sob: :blue_heart:

https://drive.google.com/file/d/1--4tST4BU6ssvHMgjCI8y4gxoA9QUp7Q/view?usp=drivesdk

Anteeksi tietämättömyyteni mutta mikä Tappara aiheínen biisi on kyseessä en tunnista.Hianolta kuulostaa mutta kappaletta en tunnista.Kuuntelin muutamaan otteeseen tuon kappaleen.
Tota kiitos @tonni kun kuuntelin vielä kerran niin kyllä se valkeni.

(?) #518

Live is life. Kuullostaako tutulta?

No johan oli hienosti vedetty ja hieno sovitus

(#LevtchiFever) #521

Syksyllä sitten vetään viulusoolo Hakametsän jäälle ekassa pelissä, kun viiri nousee kattoon.

(>((()))'>) #522

Voishan tuon tulla vetämään jo playoffeihin…

No juu.
Hietasen Penalta kyselin tässä just tällä viikolla että joko Tapparasta on kyselty laulamaan Hakametsään.
Ei oltu vielä kyselty, että voisi olla saumaa…:rofl:

Pahoittelut offtopicista.:zipper_mouth_face:

”Hups! Äänitiedoston toistossa tapahtui virhe.” Jatkona maininta siitä, että tiedostoa on mahdollisesti tarkastellut liian moni käyttäjä liian lyhyen ajan sisään.

(Titta på ylähylly!) #525

Aha, tähän pulmaan mä en kyä osaa sanoa varmaa ratkaisu. Olen aika uusavuton näissä touhuissa. :laughing: Kokeiliko avata uudestaan?