Bongaa Tappara! (yllättävässä paikassa)

(mikko) #526

Nyt herrasmiehenä varaat pöydän Minne syömään eli hyviä ravintoloita ja lounaspaikkoja (saat itse valita) ja käytät tyttöystävää syömässä. Taitaa olla melko ihastunut sinuun, kun tuollaisen serenadin teki.

Mää luulen että jos @Treppu :lle haluaa viestin perille, se pitää lähettää upcloudiin. Siellä jossain hän leijailee.

Juu kokeilin, mutta ei auttanut. Ilmeisesti viimeistään 24 tunnin kuluttua pitäisi toimia taas. Google kaiketi pitää tuota jotenkin epäilyttävänä tiedostona, kun on ollut niin suosittu :sweat_smile:

(Titta på ylähylly!) #529

Sekin varmaan vaikuttaa että hänkin on intohimoinen tapparalainen! :muscle:

Sun käännytystyö on siis onnistunut ja sait sen hurahtamaan ihan parissa kuukaudessa Tapparaan :ok_hand::tappara:

Ettei olisi off-topic: Huomasin työpaikan alakerran lasivitriinissä Tappara-viirin. Piristi heti mun päivää :grin::tappara:

Bongasin Tapparan eilen “yllättävästä” paikasta, nimittäin tarrana auton takalasissa. Yllättävän siitä teki se, että oli isomman Jukurit-logon otsassa.

Näitkö kuljettajaa? Olikohan Nemo ratissa, matkalla kotiopäin?

(Tomi ) #533

Pate Mustajärven keikalla Turun Logomossa, Tappara mainitaan myös yhteistyökumppanina :ok_hand:

Helsinki-Vantaan premium loungessa viime maanantaina siististi pukeutunut herrasmies. :+1:

Se on vielä aamu täällä ja näitä Tappara yms uutisia on mukavampi lukea ku aamulehteä Tampereella :sunglasses::desert_island:

Enpä ollutkaan tietoinen että kapteenillamme on ollut sivubisneksiä jo useamman vuoden ajan.

Nyt ei enään huoleta, tuollainen Tapparan väreistä nauttiva simpukan kuori löytyi päivällä rannalta, tää on selvä merkki hyvästä keväästä ja kesästä. :sunglasses:

Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

Näkeekö joku kuvaa tuossa viestissä? Aivan …tanan hidas yhteys ny itellä ja ei näytä että ois kuvaa vaikka liitin sen…

Eipä näy kuvaa. Mutta uskotaan siihen että se simpukka lupaa hyvää.

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

Kerttu Kotakorpi jälleen aamulla tunnusti väriä! :tappara:

Tää ei enää ole yllättävä millään mittarilla :wink:

Herra B veisi daamin Tapparan peliin,mut neiti X ei innostu.