Jos tää on sun pohje, niin pahoittelut, että kysymättä tälleen julkisesti pistin esille!
Sieltä Harjavallastahan sitä itsekin olen syntyjäni, vaikka jo lapsena pois muuttanut. Karmarock on yksi hyvä syy vierailla synnyinseuduilla.
Jos tää on sun pohje, niin pahoittelut, että kysymättä tälleen julkisesti pistin esille!
Sieltä Harjavallastahan sitä itsekin olen syntyjäni, vaikka jo lapsena pois muuttanut. Karmarock on yksi hyvä syy vierailla synnyinseuduilla.
A post was merged into an existing topic: Tappara-aiheiset kulkuneuvot
Ei ole
Kelasin kaikki otsikot läpi, eikä oikein sopivaa löytynyt, eikä uuttakaan tarvinne tämän takia perustaa. Mutta onhan se sinänsä yllättävä paikka huomata että Tamhockey Oy on vuonna 2013 rekisteröinyt “Porkkanapöksyt”-tavaramerkin. Näin kertoo PRH:n tavaramerkkitietokanta.
EDIT: linkki fiksattu
Linkkis ei toimi.
Tyylikäs Audi varustettuna Tappara rekisterin kehyksillä eilen Pärnü - Tallinna välillä.
Terveisin, pa**nruskean alitehoisen WV Caddy kuski.
Eilen Turussa bongattu ratapihankadulla ehkä jossain klo 15.30 maissa Nissan Primera Tappara-tarra takalasissa
Jos tunnistat tästä itsesi niin ajelin vierekkäisellä kaistalla Volvolla jossa on ”tappara menee tunteisiin” tarra
Onko Tappara ensimmäinen liigajoukkue joka toimii Suomessa Baltiassa & Pohjoismaissa ensi kertaa tavatun uuden hyönteislajin suomalaisena nimenä?
Kirvessiipi kuulostaa erittäin hyvältä nimeltä \o_
Tapparan toimisto voisi nyt jotenkin muistaa Manu Soininmäkeä.
Unohdetaan nyt tämmöinen tavanomainen
Vaasan yliopiston kylteriäisiltä (kauppatieteiden fuksien “kastetilaisuudesta”) bongattu neitokainen Tappara-hupparissa.
Raumalla junnujen pelissä soinut Live Is Life ja Saravon Pekka.
Bongasin Rautakorven tänään vierestäni lounaslinjastolla Lielahti-keskuksen kiinalaisessa ravintolassa.
Keppihevoskilpailujen tuomarilla oli Tapparan logo takin hihassa.
Jukkaan, jos jossain törmää, niin harvoin hän huomaamatta jää Ei oo mies ihan lyhimmästä päästä
Ojamäki tullut nähtyä täällä Porissa pariinkin otteeseen kesän aikana…
A post was merged into an existing topic: Omavalmisteiset fanituotteet
Tamperelaisfirma KOJA:n tehtaalla on katonrajassa isot Tapparan logot. On kyllä jostain kumman syystä myös Ilveksen…
Taas tarina kauppareissulta.
Jos kassantädillä on kaulassa Tapparan avainkaulanauha, niin onko sattumaa että rintataskussa on oranssi, valkoinen ja sininen kynä rinnakkain?
Minä en usko sattumaan.
Mää bongasin eilen Ikeassa ostoskärryistämme sinisen oranssin ja valkoisen tiskiharjan.
Mun juomassa on oranssin pillin ja sinisen tikun lisäksi valkoinen vaahto päällä.
Juu, olen menossa jo ja tunkinkin voin ottaa mukaan.