Bongaa Tappara! (yllättävässä paikassa)

Onko siellä kuumassa sinioranssia yllä, kaulaliina kaulassa ja lippis päässä rantabaarissa?
Keskiviikkona tulee lisää rantaohjelmaa, eli wi-fi kuntoon ja Ässiä pataan!

2 tykkäystä

Rantasandaalit on ainut missä on oikeat värit.
Rouva osti ne mulle jostain ihan värin perusteella.:blush:
Kaulahuivi olisi hieman liikaa ja olen liian vanha pitään lippistä.
Vahva usko että hotellin wifissä riittää potku pelin pyörittämiseen.

2 tykkäystä

“Liian vanha pitään lippistä” :open_mouth::open_mouth: Ei kai se oo mahollista? Damn, oon 44v ja lippis lähes aina arkena… Toivottavasti oot jo päälle 80 ja 80 on myös se raja koska tulee liian vanhaks lippikseen, niin mulla on viä aikaa pitä lippahattua.

2 tykkäystä

Mulla on kaveri joka lähentelee kuuttakymppiä ja hän on vannoutunut lippalakkimies.
Lippis ei ole mun juttu vaikka olen Tapparan lippiksiä ostanut useita.
Ne on jaettu niitä enemmän tarvitseville.
Mitä tyhjä lato katolla tekee.:laughing::laughing::laughing:

2 tykkäystä

Isä-ukolla seuraava pyöreä vuosikymmen on jo yhdeksäs ja lippalakki kuuluu varustukseen kelillä kuin kelillä. Lippa suojaa laseja kastumiselta ja kupuosa päälakea palamiselta.
Isältä muuten kuulin ensikerran viisauden: minkä shapoossa säästää sen naaman pesussa häviää. (selittää miksi päälaki kaipaa suojaa palamiselta)
Ja lippiksessä pitää tietysti olla oikeat värit. :tappara:

2 tykkäystä

Eilen (maanantaina) kello 18:05 Harjavallan LIDL:n pihassa SAAB, jossa menee tunteisiin tarra…

1 tykkäys

Lehtonen #12 T-paita bongattu Lietsun GoGo:lla :slight_smile:

1 tykkäys

Keskellä Hämeenlinnan toria tänään puolen päivän aikaan ilmeisen fiksu tyyppi Tapparan pelipaidassa.

1 tykkäys

Huumassa joku kilpailee Jättipotista. Komea sinioranssi huppari isolla logolla päällä.

9 tykkäystä

Mää bongasin Tapparan sarjataulukon kärjestä ja pistepörssin kärjestä Kuuselan ja vielä syyskuussa kesken reenijumin.

19 tykkäystä

Kävin ihan huvikseni lukemassa Ilvesfoorumia ja siellähän komeili tiistain matsin mainos. :sunglasses:

4 tykkäystä

Sain juuri live-kuvaa Oktoberfesteiltä Munchenista — oluthuoneella raikaa Live is Life. Terävä kauden aloitus on siis huomattu jo Alppien juurellakin.

20 tykkäystä

Alihankkijamessuilla Tapparalla jykevä pöytäständi. Täältä kuulemma tulossa 400 aitiovierastakin illan peliin! :muscle: :tappara:

Ilveksellä taas oli retkipöytä. :smirk:

14 tykkäystä

Sinne ne oli siis kuitenkin saaneet pisteen toisin kuin Liigassa.

59 tykkäystä

Steel Pantherin uuden levyn kannessa ilmiselvä Tappara :thinking::blush:

6 tykkäystä

Jos jantteri tulee tarjoon tuollaista, pui nyrkkiä ja hokee hiukan hoonolla suomella Tappara on terästä, niin ei muuten jää ostamatta.
Niin ja joo istutaan rouvan kanssa terassilla Hua Hinissä Thaimaassa.

Pimpelipom @peterra
Varmaan on lapsityövoimalla tehty mut ostin silti.

38 tykkäystä

Komee! Mutta mikä kumma se oikein on?

1 tykkäys

Se nyt jäi hiukan hämärän peittoon mutta rannekoruksi veikkaan.

4 tykkäystä

Tuleekohan Tappara Shopin muutkin tavarat sieltä? :joy:

2 tykkäystä

En usko mutta kysy Lehdon Mikalta.

1 tykkäys