Bongaa Tappara! (yllättävässä paikassa)

Näitä on tullu nähtyä ympäri Thaimaata ja aina oon tollasen “rannekorun” kopannu myyjältä.

1 tykkäys

Juu.
Tällä myyjällä on kuitenkin kotiläksyt tehtynä.
Hiukan ehkä vanhaa tietoa mutta pari peräkkäistä mestaruutta oli tiedossa.
Pimpelipom @Treppu tuliaisia tulossa.:laughing::laughing:

Pimpelipom @peterra
Ihan aikuinen mies nää tekee, joten huoli pois.

8 tykkäystä

Tuohan on itseasiassa varsin kelvollisen näköinen.
Ostaisin itsekin, jos tulisi vastaan.

(Itse on osaa tehdä, eikä myöskään kukaan tuttu).

1 tykkäys

Mullakin on tollanen. Kaveri toi viime talvena Thaimaan reissultaan. Oli kuulemma tosin pyytänyt jonkun tori myyjän tekemään mallista.

1 tykkäys

Korven Raunon bongasin itselle yllättävästi paikkaa nimittäin kerrostalomme alaovelta :joy:. Kuntosalilta olin tulossa joka on samassa rakennuksessa niin Rane tokaisi vain että : On ainakin hyvä treenipaikka lähellä johon vastasin että eipä hallillekkaan turhan pitkä ole :grin::sunglasses:. Pyörälenkillä olivat ja ilmeisesti sadetta vähän pidättelivät tuossa katoksessa. Siitä Ranelle iso + että oli esimerkillisesti kypärä päässä ja leukaremmikin tiukalla. :muscle:t3::+1:t3:

17 tykkäystä

Tuli lauantaina pelinjälkeen käytyä Hyvinkäällä pizzalla ja merkattua reviiri.

13 tykkäystä

Kuukausi sitten tuli merkattua reviiri :grinning: Thaimaa Pattaya soi 6

23 tykkäystä

Enkun läksyjen tarkastus menossa. Aiheena ee ja or -äänteet. Lapsissa on tulevaisuus.

56 tykkäystä

Tapparan takki bongattu kadulla Lontoossa! :ok_hand:t2:

21 tykkäystä

Emäntä kävi kukkakaupassa :+1::blush:

15 tykkäystä

Kuopion KYSissä hoitsulla Tappara avainkaulanauha näyttävästi esillä :smiley:

15 tykkäystä

Temptation island ja yhdessä parien miehellä Tappara lippis.
Kuulemma, en itse tuollaista katso

2 tykkäystä
7 tykkäystä

Pojan sukkapaketissa oli ihan kuningassukat. Kyllä oli poika innoissaan. Oon kyllä itsekin ihan ällikällä, että marketin sukkapaketissa tämmöset löytyi, ja vielä vahvalta kärppäalueelta ostetut.

28 tykkäystä

Ei ny Tappara, mutta Lekin bussi poistui juuri Utin ABC:ltä. :rofl:

5 tykkäystä

https://www.instagram.com/p/B3kh1yBIMi2/?igshid=tvi6udybaxog

Ei ehkä yllättävä, mutta tavallaan joo. Kaippa Tappara teki hyvän vaikutuksen Fälthin perheeseen kun vielä tykkäävät Tapparaa mainostaa :stuck_out_tongue:

38 tykkäystä

Toisessa kuvassa oli Eliaksellakin Tappara pipo päässä👍

8 tykkäystä

Tappara-huoltaja Erkka Lapanahka bongattu Villistä kortista. Tapparan huollolla näköjään tullut huoltajuuskiista. Toisen huoltajan Markun kanssa homma ei toiminut ja ero tuli. Nyt on Markku vielä pettänyt loikkaamalla Ilvekseen.

2 tykkäystä

Ei yllätä. Ei täällä saa esittää mitään humoristisella mielellä :slightly_smiling_face:.

6 tykkäystä

Näitä yllättävässä paikassa tehtäviä bongauksia on loppujen lopuksi helppoa aktivoitua itsekin tekemään. Sytyin, kun näin lentokentällä hihnalla matkalaukun, jossa oli iso Tapparan tarra. Loistoidea muuten.