Bongaa Tappara! (yllättävässä paikassa)

Henrik Haapala ja Teemu Suhonen olivat Ratinassa Ilves-KuPS -matsia katselemassa.

6 tykkäystä

Kävithän hoputtamassa Henkkaa tulee takas kotio! :wink: Korona ja kaikkee.

9 tykkäystä

Tampereen Ikeassa Karjalaisen CHL-paita🤩

36 tykkäystä

Huomasitko myös Lätkässä Tapparaan -lehden samalla osastolla? :star_struck:

5 tykkäystä

Rautakorpi bongattu hetki sitten Veljekset Keskisellä. :+1:

8 tykkäystä

Vaimo näki tänään Triplassa Savinaisen ja Haapalan, mä näin vaan Laatikaisen (lähes varma havainto) laivalla 2h Shuttlessa :tired_face:

4 tykkäystä

Mulla kävi Hietakankaan Matti asiakkaana joku aika sitten. Jopa vielä tunnistettiin toisemme. Oon muutaman kopin aikanaan Masan lavasta ottanut ja kyllähän se kuti lähti olevinaan terävästi verrattuna muihin 2-divari äijiin :grin: Ja googlea saa käyttää, tuskin monikaan tietää kenestä puhun :thinking:

1 tykkäys

Pellavapäähän on melkein paikallisia :wink:

3 tykkäystä

Matti oli lupaava sentteri. Tapparan A:ssa 04 mesraruus, oliko Matti kapteeni, tai ainakin A. Näköjään kuusi peliä päässyt kokeilemaan edustuksessa (piti kurkata elitestä). Odotin että olisi lyönyt läpi liigaan, mutta Mestikseen kävi tie. Olin tuon mestaruuspelin katsomassa ja muistikuvani tuosta pelistä, että Hietakangas oli kovassa vedossa.

Silja-turnauksessa Nemo bongattu.

2 tykkäystä

Facesta bongattu :smile:

35 tykkäystä

Late Johanssonin näin Tampereen keskustassa tänään. Tapparan paita päällä tietysti.

En ole miestä ihan hetkeen nähnyt ilman mitään Tappara-vaatetta päällä.

3 tykkäystä

Paikka ei mitenkään outo ollu, Koivistonkylän Prisman kirppis, mut mikä tää on? Hyvin epävirallinen kuitenkin. 2 näitä oli.

1 tykkäys

Nopea googletus: jokin junnujen kisamatka Kanadaan.

4 tykkäystä

Päivän viimeisen keikan asiakas kehaisi yllättäen lippistäni ja siinä sitten työskentelyn ohessa puhuttiin Tapparasta. Saatiin hommat nopeasti hoidettua, niin jauhettiin asiaa (Huom. ei paskaa!) vielä 10-15 minuuttia siin pihalla. Oli hyvät värittelyt! :sunglasses:

18 tykkäystä

Viesti siirrettiin ketjuun: Omavalmisteiset fanituotteet

Komiat Tapparat Daugavpilsin linnoituksella.
IMG_7396

30 tykkäystä

Karhusen Tomi käveli päivällä Triplassa vastaan.

6 tykkäystä

Nytkö tää on jo Bongaa Ex-Tappara ketju :thinking::wink:

5 tykkäystä

No juu, Karhu pelasi vain yhden kauden, mutta Suomen mestaruuden ykkösvahtina torjuneena on aivan tarpeeksi Tappara ainakin mulle. :sunglasses:

23 tykkäystä