Bongaa Tappara! (yllättävässä paikassa)

Tämä taitaa vastata kirjaimellisesti otsikkoa.

3 tykkäystä

Nyt bongattiin oikeen iki-Tappara. Olin äsken DUO:n turkkilaisessa parturissa parranajossa, niin viereisellä pukilla oli itse iso kasi hiustenleikkuussa. :grin:

35 tykkäystä

Erikoista, sen pitäisi olla Tikkakoskella, kun Pyryn edustuksella on sielä harkkapeli.

1 tykkäys

Saattoihan olla tietenkin, että erehdyin ja kyseinen mies oli Ojasen kaksoisolento. Yo juhlista siinä puhui, niin olisko jättänyt tikkakosken keikan väliin juhlien takia? No mene ja tiedä.

1 tykkäys

Mietin itseasiassa ihan samaa, kun poikansa Mikael on -01 eli kirjoittanut tod.näk. viime keväänä.

4 tykkäystä

Oon just käppäämässä kaupasta himaa, nii eikös joku paina fatbikella ohi ja juomapullotelineessä Tapparan juomapullo! :muscle: :grin:

9 tykkäystä

Mikä se siellä keskella onkaan. Makeeta.

8 tykkäystä

Päivän Aamulehden urheilusivulla oli juttua Tampere Saints -joukkueen pelaajasta (Elliott Jeffcoat) ja valokuvassa Tapparan joukkue harjoitteli lajia ko. pelaajan opastuksella (Hrachovina pisti silmään ensin).

Edit.

Nähtävästi kyseisestä treenisessiosta löytyy videokuvaa yllättäen Ben Bloodin Instagramista:

https://www.instagram.com/p/CEB92e2JNBP/?hl=fi

5 tykkäystä

Siin vielä linkki treenikoosteeseen:

:football:

6 tykkäystä

Salkkareiden mainoskatkolla bongattua. Hieman tuli kyllä puskista tämä :hushed:

34 tykkäystä

Onneks oon onnellisessa parisuhteessa, muuten vois Jukiin ihastua. On se vaan. Älkää kertoko vaimolle.

24 tykkäystä

Mahtavaa, onneksi tuli vaihdettua Toyotaan viime vuonna :wink::grinning:.

3 tykkäystä

Minusta kuvan hämähäkin takaruumiissa häämöttää vähän taistelukirvestä muistuttava kuvio.
http://macroclub.ru/macroid/show_image.php?imageid=15214

6 tykkäystä

Masked singer hahmoesittelyssä Hiirulaisen kontin seinällä Tapparapaita! :grin:

7 tykkäystä

Turussa Koulukadun varrella erään kerrostalon ikkunassa kaksi Tapparan lippua :+1::+1:

13 tykkäystä
16 tykkäystä

Powerplay managerin varattavien pelaajien listasta löytyi Olavi Vauhkonen! :muscle: :rofl:

Vaikka tämän Tuhman kaiman potentiaali olisi surkea, niin pakko se on varata. :joy: :fire:

5 tykkäystä

Kyllä ruoka maistui astetta paremmalta Kotkassa

31 tykkäystä

Bongaa Dostal yllättävässä paikassa?

11 tykkäystä

Bongaa Dostal haluamassaan paikassa.

16 tykkäystä