Tämä taitaa vastata kirjaimellisesti otsikkoa.
Nyt bongattiin oikeen iki-Tappara. Olin äsken DUO:n turkkilaisessa parturissa parranajossa, niin viereisellä pukilla oli itse iso kasi hiustenleikkuussa.
Erikoista, sen pitäisi olla Tikkakoskella, kun Pyryn edustuksella on sielä harkkapeli.
Saattoihan olla tietenkin, että erehdyin ja kyseinen mies oli Ojasen kaksoisolento. Yo juhlista siinä puhui, niin olisko jättänyt tikkakosken keikan väliin juhlien takia? No mene ja tiedä.
Mietin itseasiassa ihan samaa, kun poikansa Mikael on -01 eli kirjoittanut tod.näk. viime keväänä.
Oon just käppäämässä kaupasta himaa, nii eikös joku paina fatbikella ohi ja juomapullotelineessä Tapparan juomapullo!
Mikä se siellä keskella onkaan. Makeeta.
Päivän Aamulehden urheilusivulla oli juttua Tampere Saints -joukkueen pelaajasta (Elliott Jeffcoat) ja valokuvassa Tapparan joukkue harjoitteli lajia ko. pelaajan opastuksella (Hrachovina pisti silmään ensin).
Edit.
Nähtävästi kyseisestä treenisessiosta löytyy videokuvaa yllättäen Ben Bloodin Instagramista:
Onneks oon onnellisessa parisuhteessa, muuten vois Jukiin ihastua. On se vaan. Älkää kertoko vaimolle.
Mahtavaa, onneksi tuli vaihdettua Toyotaan viime vuonna .
Minusta kuvan hämähäkin takaruumiissa häämöttää vähän taistelukirvestä muistuttava kuvio.
http://macroclub.ru/macroid/show_image.php?imageid=15214
Masked singer hahmoesittelyssä Hiirulaisen kontin seinällä Tapparapaita!
Turussa Koulukadun varrella erään kerrostalon ikkunassa kaksi Tapparan lippua
Powerplay managerin varattavien pelaajien listasta löytyi Olavi Vauhkonen!
Vaikka tämän Tuhman kaiman potentiaali olisi surkea, niin pakko se on varata.
Bongaa Dostal yllättävässä paikassa?
Bongaa Dostal haluamassaan paikassa.