Bongaa Tappara! (yllättävässä paikassa)

Bongattu komea nuorimies sonnustautuneena Tapparan kaulahuiviin sekä lapasiin Jyväskylässä Jyväskeskuksen nurkilla sijaitsevan Jyp fanituotemyymälän nurkilta. Kovin sai hölmistyneitä katseita päälleen. Lieneekö vaatetuksen syytä. Ja ei ollut @Treppu

12 tykkäystä

Eka mä aattelin, että puhut ittestäs mutta et taidakaan.

Riksussa näkyny viime aikoina melko paljon Tappara-tarroja autoissa. :smiling_face_with_three_hearts:

2 tykkäystä

@Flykky se on saletisti ollut :slight_smile: Jokaisessa Valtrassa asuu pieni Tappara. :wink:

6 tykkäystä

Eheii. :thinking:

Riihimäen seudulla+lähiseutu on aika paljon meitä Tapparan kannattajia :facepunch:

9 tykkäystä

Pidetään yhessä :tappara:-lippu korkeella näillä seuduilla! :facepunch:

7 tykkäystä

Tapparalla on Rauno Korven kautta jonkinlaisia yhteyksiä Sallaan. Ainakin Korvella mökki taitaa siellä olla.

Junnuja Sallassa kiekkoa pelatessa oli muutaman kerran kauden päättäjäisissä Tapparan pelaajia useampi vierailemassa. En muista oliko heillä jo kausi päättynyt ja viettivät siellä sitten omia kauden päättäjäisiään, mutta reippaasti oli väkeä kyllä heidän puolelta aina siellä. Ville Niemisen ainaki muista pienillä pyöreillä silmälaseilla ja Norosen joka veti tilaisuutta vietetyn ravintolan baarin puolella legendaariseen nopeustesti-peliin (neljä eriväristä nappia, tuttu speden speleistä) uudet pohjat, jota ei taidettu ikinä rikkoa.

2000-luvun alussa saatiin kylään jäähalli ja päästiin luonnonjääsarjoista pois. Avajaisissa edustusjoukkue pelasi Dream Teamiä vastaan, jossa oli Kurri ja useampi Tapparan pelaaja. Halli oli aivan täyteen ammuttu porukkaa ja katosta tippasi vettä vaikka ulkona oli se parikymmentä astetta pakkasta. Mertarannan Se on siinä -ohjelmasta tuttu Jukka Laaksonen oli hockey nightin oranssi takki päällä kuuluttajana/selostajana pelissä. Kaverin kanssa oltiin pihalla kärkkymässä pelaajien nimmareita niin päästiin sitten siinä samalla livahtamaan Jukan avustuksella Dream Teamin vaihtoaitioon.

Parin päivän päästä olikin sitten kuva meikäläisestä ja Kurrista paikallislehden kannessa.

28 tykkäystä

Vähän tähän lisätietoa. Pelasin tuolloin KeKi ssä ja Rane kävi vetämässä meille treenejä muutaman kerran. Ystävystyi monen kanssa. Mm. Seppo Alajoutsijärven kanssa. Seppo on istunut sittemmin Liiton liittohallituksessa kymmeniä vuosia. Salla-yhteyden uskon alkaneen Virkkulan Apen toimesta Tapparan kauden päätösreissuna Sallatunturille. Ape oli touhun kiekkomies Sallassa, nyt toki jo edesmennyt. Sorry offtopic.

4 tykkäystä

Vähän ikävämpi juttu, mutta Tappara kuitenkin bongattu:

5 tykkäystä

Putouksessa Folke Rundqvist sano elämäntappara. :laughing:

7 tykkäystä

Juuri saman huomasin ja olin laittamassa, mutta tämän voi laittaa siihen toiseen ei niin kivaankin otsikkoon…

2 tykkäystä

Tutkin huvikseni Ruoveden vapaita asuntoja ja tämän kohteen yhdestä viimeisimmistä kuvasta löytyi yllätys.

https://www.etuovi.com/kohde/21143186?haku=M1602268076

13 tykkäystä

Oliko tämä maksettu mainos?
Muutenkin pidettiin hullua jännityksessä kun joutui kliksuttelemaan montaa kuvaa ennen loppuhuipentumaa.

Klikinsäästäjä muille:

5 tykkäystä

Joo, mä saan Uitun palkkiosta 3%, jos ostaja tulee tätä kautta, muuten 1,5%. :crazy_face:

Vitsi oli sitten xD

8 tykkäystä

Katsastus Park Turtola.
Seinällä tauluja joissa Tappara edustettuna neljässä kuvassa ja Ilvekset kolmessa.
Suhde ei ole hyvä mutta hyväksyttävä.

1 tykkäys

Orituvassa oli yks ukko syömässä Tappara-college päällänsä. Ai niin sehän olin minä…

6 tykkäystä

Oliko kalakauppias paikalla siellä pihalla, vai onkohan vaan kesäisin?
Sinne kun olisit pamauttanut Tapparapaita päällä niin olisit saanut juttukaverin…ja sitä juttua olisi sitten riittänyt. :tappara:

3 tykkäystä

Ei näkynyt. Kerran olen häneltä kalaa ostanut ja sain kaupanpäälle pari logotarraa. Juttua riitti silloinkin.

6 tykkäystä

Elite Prospectsin tuoreissa siirroissa Juha Lindgren siirtyy Bees IHC:n riveihin. Kyseessä on kuitenkin suomalais-brittiläinen tai brittiläis-suomalainen täysnimikaima, joten tuttu radioääni ei ole tehnyt paluuta kaukaloihin.

8 tykkäystä

3 viestiä siirrettiin ketjuun: Tappara-aiheiset kulkuneuvot