Bongaa Tappara! (yllättävässä paikassa)

Kaarsin tankille tänään vanhalla dieselpakulla ja kattelin, että toisella puolella on ihan uutuuttaan hohkava ja todella kalliin näköinen sähköauto. Ajattelin kattoa minkä näkösellä kaverilla on vähän enemmän painetta pankkitilillään.

Tunnistin tyypin nopeasti ja naureskelin miten tältä kaverilta ei kyä varmasti ole paalu ihan heti loppumassa kesken.

Nummisen Teppo siinä täytteli kanisteriaan. :grin:

Kaksi tapparalaista siinä, toinen siististi pukeutuneena ja toinen paskasissa työkuteissa. Toinen ökyautolla ja toinen työpaikan pakulla.

53 tykkäystä

Olen nyt viikon reissussa Kreikassa, Kosin saarella. Nähnyt muutamia suomalaisperheitä, ehkä 4-6 luokkaa. Laittanut merkille, että olen nähnyt neljällä suomalaisella jonkinlaisen Tappara-lippiksen!:muscle:t3: Ilosanomaa on siis levitetty Kreikkaan. Itselläni myös mukana Tappara-koru ja t-paita!

31 tykkäystä

Kannattaa käydä Nissyroksella :wink:

1 tykkäys

Rodoksen kaupungin laitamilla on ravintola nimeltään Opus. En valitettavasti ehtinyt napata kuvaa kun piti keskittyä luotsaamaan vuokra-autoa paikallisen liikenteen seassa :sweat_smile: Tällä samalla lomareissulla olen myös itse tarjonnut muille turisteille mahdollisuuden bongata sinioranssia värimaailmaa kreikkalaisen auringon alta :wink:

https://twitter.com/pasivainionpera/status/1668947153551609857

6 tykkäystä

Kärppien “reviirillä” näkynyt runsaasti Tappara kamaa jalkapallo junioreilla tänä kesänä. On näkynyt mm. mestaruus lippiksiä, juomapulloja ja avaimenperiä.

5 tykkäystä

Eilen iltapäivällä Hämeenpuistossa pyöräili mies “täysin Tapparassa”. Päässä oli joku olkihattu oranssilla nauhalla, oranssi t-paita isolla Tapparan logolla, oranssit shortsit ja olikohan jalassa Tappara-släbärit.

Polkupyörä oli tietenkin maalattu kauttaaltaan oranssiksi ja en ehtinyt siinä leuka maassa asti roikkuen ihmetellessäni nähdä oliko siinäkin Tapparan logo.

Ja tämä kaikki oli kirkkaan oranssia, joka aurinkoisena päivänä hohti ja erottui kauas asti.

11 tykkäystä

Ollaan Turun Kupittaalla katsomassa pojan joukkueen baseball-matsia. Mulla mestaruuspaita päällä. Yks sälli meni ohi skuutilla ja huusi väärä paita tässä kaupungissa. Kuittasin että onpahan mestarien paita.

22 tykkäystä

@Kujamaki bongattu Kuortane gamesissa mestaruuslipois päässä. Kannatus musiikkina bongattu live is life samassa tapahtumassa kun Murto hyppäsi ja ilveslippa ei taputtanut.

6 tykkäystä

Mä bongaan viel itteni… tai hauskan toisen tapahtuman tältä päivältä. Turun Tampereentie Prismassa tuli ukko Lukon mestaruuslippis pässä. Huomas mun mestaruuspaidan ja sit kattoi silmiin ja mä löin nyrkillä rintaani js sit käänsi pään äkkiä pois…

8 tykkäystä

Ei nyt niin yllättävä paikka kun Ratinassa oltiin, mutta en aiemmin samassa yhteydessä ole moista havainnut.

Eli Tuhdimmissa Tahdeissa oltiin ja Ensiferum aloittaa settinsä ja ennen ensimmäistä laulumörinää laulaja huutaa “Tapparaa”.

Sama paikka eri ilta ja lauteilla Battle Beast. Keskellä yhtä biisiä Noora (laulaja) huutaa “Tappara”.

13 tykkäystä

Tämä on vähän kaukaa haettu, mutta kaivoihan Tuhdimmilla Tahdeilla Lordikin tapparansa esiin erään Euroviisu -biisin ajaksi (…ei se Cha Cha Cha).

4 tykkäystä

Tänään käytiin päiväseltään ulkomailla (Haaparannassa). Systembolagetin vieressä käytiin jossain pikaruokalassa syömässä. Samaan aikaan oli eräs herrasmies perheineen tilaamassa evästä. Tällä herrasmiehellä oli tuorein mestaruuslippis päässään. Kertoi olevansa Oulusta💪

Sitten vielä käytiin rajan tällä puolen Torniossa, Lakkapään rautakaupassa. Siellä bongasin infotiskillä Tapparan kahvimukin. Kupin omistaja kertoi, että yhden kerran tullut paheksuntaa kupin takia. Oli hänellä ollut ipan t-paita puettuna.
PS. Vaikka käytiin Oulusakin, niin yhtään kärppälogoa en nähnyt.

9 tykkäystä

Tiimipaita hyvinkin…

2 tykkäystä

Tullintorilla katusirkustaiteilija ja on kyllä upeat värit käytössä!

9 tykkäystä

Floridan kapteeni oli alkuviikosta Tampereella.

19 tykkäystä

Turussa Tampereentien Prisman pihassa Kia jossa tarroja takalasissa ja etulasissakin sekä huiveja ym Tapparaa pitkin poikin autoa.

3 tykkäystä

Millaista Kiaa ajelet?

5 tykkäystä

Mulla on Toyota Avensis. Mut viereen oli osannut parkkeerata.

4 tykkäystä

Linkki vie stand up -koomikko Mika Eirtovaaran TikTokiin.

11 tykkäystä

Tytyrin elämyskaivoksen uusi maskotti on Rönni-peikko.

4 tykkäystä